Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer87 Bekijk Berichten
    Vraagje ; klopt het dat je bij de f30 kan kiezen tussen de standaard "oranje" verlichting en witte verlichting?
    Hier hebt ge volgens mij het lichtpakket wel voor nodig.

Comment

• Ik lees over het kunnen intellen van de interieurverlichting, ik heb het lichtpakket, maar kan je wisselen tss die kleuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
        Ik lees over het kunnen intellen van de interieurverlichting, ik heb het lichtpakket, maar kan je wisselen tss die kleuren?
        Ik heb ook het "lichtpakket" in mn optielijst zitten... Aangezien jij je wagen al hebt, kan je het misschien nagaan in de instellingen? :-)

Comment

• Bij mij kan je kiezen tussen rood en wit licht voor het interieur
          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
          current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
            Bij mij kan je kiezen tussen rood en wit licht voor het interieur
            Ahá, dan toch! Nice... dan wordt het bij mij wit denk ik..
            Heb dat oranje nooit mooi gevonden... :-/

Comment

• Heb ook het lichtpakket. Je kan kiezen tussen rood/oranje en wit. Dit is enkel voor aan de armsteunen, voeten, etc. Je dashboard (tellers) blijven rood.

Daarnaast moet het serieus donker zijn, wil je het zien. Zelfs op de hoogste instelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Heb ook het lichtpakket. Je kan kiezen tussen rood/oranje en wit. Dit is enkel voor aan de armsteunen, voeten, etc. Je dashboard (tellers) blijven rood.

Daarnaast moet het serieus donker zijn, wil je het zien. Zelfs op de hoogste instelling.

Ohw.. ik had het dus idd vooral over de verlichting in het dashbord. Dan is er toch geen keus.. Van de overige verlichting dacht ik altijd al dat deze gewoon wit was.
                Thanks voor de opheldering!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer87 Bekijk Berichten
                  Ohw.. ik had het dus idd vooral over de verlichting in het dashbord. Dan is er toch geen keus.. Van de overige verlichting dacht ik altijd al dat deze gewoon wit was.
                  Thanks voor de opheldering!
                  Ik dacht dat het bij de 5 reeks een optie is om ook de tellers in het wit te krijgen. Correct me if I'm wrong.

Comment

• Is inderdaad jammer dat je die kleur van de tellers niet kan veranderen..

Bij de 5 wordt alles elektronisch geprojecteerd zeker? Is waarschijnlijk een optie maar ik vermoed dat je daar de kleur toch van kan aanpassen

Comment

Heb ook het lichtpakket. Je kan kiezen tussen rood/oranje en wit. Dit is enkel voor aan de armsteunen, voeten, etc. Je dashboard (tellers) blijven rood.

Inderdaad, bij straatverlichting zie je er niet veel van...

Comment

• Ik zou begot niet weten waar dat in te stellen

Comment

Ik zou begot niet weten waar dat in te stellen
                          Menu => instellingen => licht

Ambiance is de kleur. Classic rood en sport is wit.

Helderheid is de intensiteit.

Comment

• Qua ontwerp is het dashboard van de 5 mooier dan dat van de 3. Sinds kort kan je in de 3 het volledige dashboard alsook de bovenzijde van de deurpanelen laten bekleden in leder. De textuur van dit leder is gladder dan dat lelijke Dakota en het normale kunststof. Als je dan ook Individual lederen bekleding neemt, dan is dat leder ook zo heerlijk glad, wat een veel edeler uitstraling geeft. Ik verkies zo'n high end interieur van de 3 boven een standaard Dakota/kunstof interieur van de 5. Daarom heb ik in mijn 5 ook al het gladdere Nappaleder, en een lederen dashboard. Helaas zijn niet de bovenzijde van mijn deurpanelen, en de onderzijde van het dashboard met leder bekleed.
                            Last edited by BMWMB; 28/07/2014, 02:06.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat Alpina stuur is ondertussen te oud qua design. Dat nieuwe M-stuur is zeer veel knapper. Ik zou in een Alpina sowieso een vollederen interieur nemen. Wat me dan vooral aan dat stuur stoort is dat de centrale kap in dat lelijke ruwere kunststof is. Ik heb geen idee of je dat ook in leder kan bestellen.
                              Last edited by BMWMB; 28/07/2014, 02:07.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik lees over het kunnen intellen van de interieurverlichting, ik heb het lichtpakket, maar kan je wisselen tss die kleuren?
                                Is erg flauw van licht, zelf als het donker is moet je al goed kijken... Waar ik het lichtpakket wel waardevol vind, is de verlichting van de deurgrepen. Erg knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk Berichten
                                  Is erg flauw van licht, zelf als het donker is moet je al goed kijken... Waar ik het lichtpakket wel waardevol vind, is de verlichting van de deurgrepen. Erg knap.
                                  Als je de lichtintensiteit maximaal zet, vind ik het toch redelijk opvallend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CB001 Bekijk Berichten
                                    Als je de lichtintensiteit maximaal zet, vind ik het toch redelijk opvallend
                                    Wij zien het minder omdat 's nachts in België de wegen overal verlicht zijn. Als je op een donker stuk boerenweg of stuk snelweg rijdt, dan valt het idd goed op.

Comment

Menu => instellingen => licht

Ambiance is de kleur. Classic rood en sport is wit.

Helderheid is de intensiteit.
                                      Bij mij is het dus niet instelbaar

Comment

Bij mij is het dus niet instelbaar
                                        Raar? Of is dat enkel bij een M pakket? Nee toch? Het lichtpakket is toch een aparte optie?

Zelf kies ik liever voor het rode ipv het witte. Rood maakt agressief :p

Comment

Raar? Of is dat enkel bij een M pakket? Nee toch? Het lichtpakket is toch een aparte optie?

Zelf kies ik liever voor het rode ipv het witte. Rood maakt agressief :p
                                          De kleurinstelling zit bij het M-pakket inbegrepen, althans bij de 4 dus denk dat dit voor de 3 ook is, zie foto
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by DolF; 29/07/2014, 23:33.
                                          2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                          2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                          2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                          2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Working...
                                          X