Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
    Ga je pamper verversen
    Op die leeftijd knijpen ze hun puisten uit, dat pamperstadium zijn ze dan al voorbij
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      Dit is echt het beste topic ooit .

Als ik ooit een 316d zie, zal ik es een stoplichtsprintje trekken, tzal kampen. In de bocht erna zal hij mij wel los rijden .
      Deal !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
        Op die leeftijd knijpen ze hun puisten uit, dat pamperstadium zijn ze dan al voorbij

Ik overdrijf wel eens af en toe

Comment

• met een c180cdi kun je vast ook geen 520d bijhouden

jaja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            met een c180cdi kun je vast ook geen 520d bijhouden

jaja
            7G trick?

Comment

Als ik 15 was, zei ik zo'n dingen niet.
              yep ik zat ook gelukkig al volop in de fase van de ruk naar de fuk

en auto's interesseerden mij toen dan ook geen bal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                off topic: ik zag hier een paar post gaande over een 316d en een E200/220cdi. Het enige wat ik hierover kan zeggen sprekende uit eigen ervaring. Met een 318d moet je niet beginnen tegen een E220cdi en zeker niet in de hernemingen .
                jij hebt propellor én een ster ...
                hmmm
                de referentie zelve
                en laat de rest nu maar terug op hun DS spelen

Comment

• maar laat de voorstelling van een nieuwe telg dan vooral een gebeurtenis blijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    maar laat de voorstelling van een nieuwe telg dan vooral een gebeurtenis blijven
                    wie vliegt uit die bochten en zorgt voor 18 jaar - statistieken denk je?
                    Zij die "lichtenklap" verkondigen op 15? Of de anderen?

Comment

• Deze combinatie van bekleding en inleglijsten is echt subliem. Het exterieurdesign kan me ook bekoren zowel neus als kont enkel het profiel doet me enigszins twijfelen.

Wat heel die 316d discussie betreft kan je je toch stilaan afvragen of BMW zijn afkomst niet verloochtent. In een BMW hoort een potente motor net zoals bij een Lotus de nadruk op het lage gewicht hoort te liggen. Echter zolang ze motoren blijven maken die mij bekoren kan het me bitter weinig schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                        Jaja, lach er maar mee. Maar vergeet niet wie er tot zijn 70e kan gaan werken om uw valse tanden te financieren.
                        Bij deze zijn we dan ook weer genoeg off-topic gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                          Jaja, lach er maar mee. Maar vergeet niet wie er tot zijn 70e kan gaan werken om uw valse tanden te financieren.
                          Bij deze zijn we dan ook weer genoeg off-topic gegaan.
                          Haha!

Comment

• Bij deze zijn dan ook weer alle jongere forumleden (laat ons zeggen 14-15-16 jaar) in een slecht daglicht gesteld denk ik.
                            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                            Current:
                            1987 Mercedes-Benz W124 200D
                            1979 Mercedes-Benz W123 280E
                            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                            Ex:
                            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                            1976 Mercedes-Benz W123 250
                            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                            1980 Mercedes-Benz W123 280
                            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                              Bij deze zijn dan ook weer alle jongere forumleden (laat ons zeggen 14-15-16 jaar) in een slecht daglicht gesteld denk ik.
                              Niet waar zenne Benzfreak, i still love you guys

Comment

Bij deze zijn dan ook weer alle jongere forumleden (laat ons zeggen 14-15-16 jaar) in een slecht daglicht gesteld denk ik.
                                Dikke 2!
                                Er zijn hier veel jongeren die daadwerkelijk een bijdrage tot het forum zijn en waarmee je een zinvolle discussie kan hebben. Maar omdat er 1 iemand wat kinderachtig doet... Men veralgemeent te snel, niet alle jongeren redeneren zo en reageren kinderachtig. Waarom de lijn altijd doortrekken? Het enige wat ik wil zeggen is: kraak niet alle jongeren af, ze zijn tenslotte de toekomst. Just my 2 cents. Nu ga'k stoppen met het f30 topic te vervuilen.

Comment

Niet waar zenne Benzfreak, i still love you guys
                                  Dan is't goed

Comment

Moesten jullie nog niet in jullie bed liggen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                      Dikke 2!
                                      Er zijn hier veel jongeren die daadwerkelijk een bijdrage tot het forum zijn en waarmee je een zinvolle discussie kan hebben. Maar omdat er 1 iemand wat kinderachtig doet... Men veralgemeent te snel, niet alle jongeren redeneren zo en reageren kinderachtig. Waarom de lijn altijd doortrekken? Het enige wat ik wil zeggen is: kraak niet alle jongeren af, ze zijn tenslotte de toekomst. Just my 2 cents. Nu ga'k stoppen met het f30 topic te vervuilen.
                                      Ik vermelde toch een onderscheid?
                                      Er is een reden waarom verzekeringen onbetaalbaar zijn voor jongeren. En dat ligt juist helemaal niet aan die met de zinvolle bijdragen, als je me begrijpt. Die zijn de hoop.
                                      En ehm .... altijd zo geweest hoor.

Comment

200D lovers kunnen onmogelijk tot de slechteriken behoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                                          Deze combinatie van bekleding en inleglijsten is echt subliem.
                                          Te veel materialen daar elkaar en adoratie van de assymetrische formenspiel ... lijkt een beetje op decadente nasleep van de scifi films (vooral die met die dashy pseudo nazi uniformpkes) uit de jaren 70

Het exterieurdesign kan me ook bekoren zowel neus als kont enkel het profiel doet me enigszins twijfelen.
                                          waar ie het meest op de F10 lijkt

Wat heel die 316d discussie betreft kan je je toch stilaan afvragen of BMW zijn afkomst niet verloochtent. In een BMW hoort een potente motor net zoals bij een Lotus de nadruk op het lage gewicht hoort te liggen.
                                          In een BMW hoort een goede manuele bak ....... tot voor kort ....

Ik vind eerlijk gezegd dat elke generatie BMW's wel een dergelijke motorisatie gehad heeft sinds de dieseleinführung.
                                          Wat zeg je dan van een 318tds? Het was nooit de core business, maar ook BMW moest op de molen springen van segmentcompetitie.

Comment

Working...
                                          X