Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenDit is echt het beste topic ooit .
Als ik ooit een 316d zie, zal ik es een stoplichtsprintje trekken, tzal kampen. In de bocht erna zal hij mij wel los rijden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenOp die leeftijd knijpen ze hun puisten uit, dat pamperstadium zijn ze dan al voorbij
Ik overdrijf wel eens af en toe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmet een c180cdi kun je vast ook geen 520d bijhouden
jaja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenAls ik 15 was, zei ik zo'n dingen niet.
en auto's interesseerden mij toen dan ook geen bal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichtenoff topic: ik zag hier een paar post gaande over een 316d en een E200/220cdi. Het enige wat ik hierover kan zeggen sprekende uit eigen ervaring. Met een 318d moet je niet beginnen tegen een E220cdi en zeker niet in de hernemingen .
hmmm
de referentie zelve
en laat de rest nu maar terug op hun DS spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar laat de voorstelling van een nieuwe telg dan vooral een gebeurtenis blijven
Zij die "lichtenklap" verkondigen op 15? Of de anderen?
Comment
-
Deze combinatie van bekleding en inleglijsten is echt subliem. Het exterieurdesign kan me ook bekoren zowel neus als kont enkel het profiel doet me enigszins twijfelen.
Wat heel die 316d discussie betreft kan je je toch stilaan afvragen of BMW zijn afkomst niet verloochtent. In een BMW hoort een potente motor net zoals bij een Lotus de nadruk op het lage gewicht hoort te liggen. Echter zolang ze motoren blijven maken die mij bekoren kan het me bitter weinig schelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenOp die leeftijd knijpen ze hun puisten uit, dat pamperstadium zijn ze dan al voorbij
Bij deze zijn we dan ook weer genoeg off-topic gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenJaja, lach er maar mee. Maar vergeet niet wie er tot zijn 70e kan gaan werken om uw valse tanden te financieren.
Bij deze zijn we dan ook weer genoeg off-topic gegaan.
Comment
-
Bij deze zijn dan ook weer alle jongere forumleden (laat ons zeggen 14-15-16 jaar) in een slecht daglicht gesteld denk ik.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenBij deze zijn dan ook weer alle jongere forumleden (laat ons zeggen 14-15-16 jaar) in een slecht daglicht gesteld denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenBij deze zijn dan ook weer alle jongere forumleden (laat ons zeggen 14-15-16 jaar) in een slecht daglicht gesteld denk ik.
Er zijn hier veel jongeren die daadwerkelijk een bijdrage tot het forum zijn en waarmee je een zinvolle discussie kan hebben. Maar omdat er 1 iemand wat kinderachtig doet... Men veralgemeent te snel, niet alle jongeren redeneren zo en reageren kinderachtig. Waarom de lijn altijd doortrekken? Het enige wat ik wil zeggen is: kraak niet alle jongeren af, ze zijn tenslotte de toekomst. Just my 2 cents. Nu ga'k stoppen met het f30 topic te vervuilen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenNiet waar zenne Benzfreak, i still love you guys
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDikke 2!
Er zijn hier veel jongeren die daadwerkelijk een bijdrage tot het forum zijn en waarmee je een zinvolle discussie kan hebben. Maar omdat er 1 iemand wat kinderachtig doet... Men veralgemeent te snel, niet alle jongeren redeneren zo en reageren kinderachtig. Waarom de lijn altijd doortrekken? Het enige wat ik wil zeggen is: kraak niet alle jongeren af, ze zijn tenslotte de toekomst. Just my 2 cents. Nu ga'k stoppen met het f30 topic te vervuilen.
Er is een reden waarom verzekeringen onbetaalbaar zijn voor jongeren. En dat ligt juist helemaal niet aan die met de zinvolle bijdragen, als je me begrijpt. Die zijn de hoop.
En ehm .... altijd zo geweest hoor.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenDeze combinatie van bekleding en inleglijsten is echt subliem.
Het exterieurdesign kan me ook bekoren zowel neus als kont enkel het profiel doet me enigszins twijfelen.
Wat heel die 316d discussie betreft kan je je toch stilaan afvragen of BMW zijn afkomst niet verloochtent. In een BMW hoort een potente motor net zoals bij een Lotus de nadruk op het lage gewicht hoort te liggen.
Ik vind eerlijk gezegd dat elke generatie BMW's wel een dergelijke motorisatie gehad heeft sinds de dieseleinführung.
Wat zeg je dan van een 318tds? Het was nooit de core business, maar ook BMW moest op de molen springen van segmentcompetitie.
Comment
Comment