Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Nee, ik beoordeel niet de configurator of de uitvoering, ik beoordeel gewoon het systeem van lines. Bij mijn weten hebben ze dat nog nooit gedaan (buiten bij de F20) en ik zie niet wat de toegevoegde waarde is buiten marketing (zoals dat onozel filmpje van de F20 met die broers) aangezien het bedoeld is om meer te personaliseren en het er in praktijk op neerkomt dat er net minder mogelijkheden zijn om dingen te combineren (kleuren, velgen, inlegstukken, bumpers)
    De configurator bij BMW is trouwens een van de betere imo.
    Dan zullen de individual opties wel een oplosssing bieden.
    De lines zullen hem iets goekoper maken om te produceren, en in tijden van crisis en aandeelhouders die winst willen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      Dan zullen de individual opties wel een oplosssing bieden.
      De lines zullen hem iets goekoper maken om te produceren, en in tijden van crisis en aandeelhouders die winst willen...
      Individual is duur en ik zie niet hoe die lines zoveel voordeliger kunnen zijn voor BMW.
      Ik denk dat het vooral marketing is ("urban" is zo'n duidelijk symptoom)

Comment

Individual is duur en ik zie niet hoe die lines zoveel voordeliger kunnen zijn voor BMW.
        Als je opties altijd als cluster aanbiedt dan is het automatisch voordeliger. Groter inkopen, gemakkelijker te monteren, gewoon vanwege minder varianten in je productie..

Overigens, niemand heeft het nog genoemd maar het is gewoon schaamteloos gekopieerd van Mercedes. Die doen sinds de introductie van de eerste generatie C klasse hetzelfde. En daar werkt het... de Avantgarde trekt zelfs een ander publiek dan de Elegance

Comment

• ik vind het lines gedoe ook niet passen bij bmw, het moet precies wat worden voorgekauwd, we zouden wel eens te hard moeten nadenken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
            Als je opties altijd als cluster aanbiedt dan is het automatisch voordeliger. Groter inkopen, gemakkelijker te monteren, gewoon vanwege minder varianten in je productie..

Overigens, niemand heeft het nog genoemd maar het is gewoon schaamteloos gekopieerd van Mercedes. Die doen sinds de introductie van de eerste generatie C klasse hetzelfde. En daar werkt het... de Avantgarde trekt zelfs een ander publiek dan de Elegance
            Ahzo, ja daar kan ik inkomen, maar ze maken dan wel voor elke Line een andere bumper en qua opties blijft het vooral apart aankruisen het lijkt meer over kleuren te gaan. En Mercedes doet het al een tijd inderdaad. Maar bij de huidige C vind ik dat precies beter uitgevoerd; slechts 3 "lines", waarvan 1 met andere grille, en met meer chroom. Voor de rest is wel alles uitwisselbaar qua kleuren, zetels en inlegstukken. De velgen verschillen wel.

Comment

Ahzo, ja daar kan ik inkomen, maar ze maken dan wel voor elke Line een andere bumper en qua opties blijft het vooral apart aankruisen het lijkt meer over kleuren te gaan. En Mercedes doet het al een tijd inderdaad. Maar bij de huidige C vind ik dat precies beter uitgevoerd; slechts 3 "lines", waarvan 1 met andere grille, en met meer chroom. Voor de rest is wel alles uitwisselbaar qua kleuren, zetels en inlegstukken. De velgen verschillen wel.
              Die bumpers zijn volledig dezelfde. 't Zijn enkel die grillekes die anders zijn.
              Da's 't geen dat het goedkoop maakt. Algemeen 't zelfde en dan zo van die dingskes veranderen zodat het er toch ietsje anders uit ziet.
              Enkel de M-sport versie heeft andere bumpers, maar zoals we al konden zien kan je dan niet eens alle kleuren kiezen.
              'k Heb hier nog niet gekeken in de configurator maar op de UK-versie kan je je auto ook zonder die line-badges kiezen. Da's wel positief.

Howow

Comment

• ik probeer al sinds gisterenavond de configurator op bmw.be open te krijgen, zonder succes (melding dat er een probleem is met webpage)

algemeen probleem of PC gerelateerd ?
                Freude am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
                  ik probeer al sinds gisterenavond de configurator op bmw.be open te krijgen, zonder succes (melding dat er een probleem is met webpage)

PC... Probeer eens google chrome of mozilla firefox in de plaats van gewoon internet..

Comment

ik probeer al sinds gisterenavond de configurator op bmw.be open te krijgen, zonder succes (melding dat er een probleem is met webpage)

dit is een link naar de duitse, misschien dat die het doet

Comment

Hier werkt alles, ik gebruik Safari.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                          PC... Probeer eens google chrome of mozilla firefox in de plaats van gewoon internet..
                          Google chrome installeren heeft voor de oplossing gezorgd, thx voor de tip !

Wel beetje ongemakkelijk nu na het zien van de prijs van m'n configuratie .... 45K zelfs zonder navi, slik
                          Freude am Fahren

Comment

• De lines trekken idd op niet veel.
                            Als ik bv. de stof/leder zetels zou verkiezen dan ben ik verplicht de line modern te nemen.
                            Deze is dan weer altijd uitgerust met het beige stuur.
                            Voorts vind ik de velgen prijzig, om een andere 18" velg te nemen moet je 700 of 1000 euro opleggen, voor de 19" velgen ( 1" groter) zelfs 1600 euro!

Comment

• wtf @ beige stuur en donkere zetels?
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                De lines trekken idd op niet veel.
                                Als ik bv. de stof/leder zetels zou verkiezen dan ben ik verplicht de line modern te nemen.
                                Deze is dan weer altijd uitgerust met het beige stuur.
                                Voorts vind ik de velgen prijzig, om een andere 18" velg te nemen moet je 700 of 1000 euro opleggen, voor de 19" velgen ( 1" groter) zelfs 1600 euro!

Wat een combinatie? Spuuglelijk!

Comment

• Bij de Modern line moet je voor volledig beige gaan of 't trekt op de ballen IMO
                                  Helaas kan je ook enkel zo het volledig beige interieur krijgen...

Howow

Comment

• Komen er op termijn nog meer buitenkleuren? Want nu vind ik er echt niet mijn zin in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                      De prijzen van de velgen vind ik toch behoorlijk goed mee vallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                        Vind jij dat?
                                        Dan heb je geen extra set hé, gewoon een ander type wiel. Kan je beter op je originele wielen winterbanden laten leggen en voor die 1.600 euro kan je al een goed setje replica's met A-merk zomerbanden kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Vind jij dat?
                                          Ik vind het altijd grappig als een tiener spreekt over duizenden euro's alsof het snoepjes zijn...
                                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Working...
                                          X