Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Die duikneus is zo jammer. Ik hoop dat dit in werkelijkheid meevalt want dit is naar mijn mening toch een ontwerpfout die direct de aandacht naar zich toezuigt.
Ik vind de neus net zeer geslaagd. Het ontwerp is eindelijk iets anders, iets apart, waardoor je de 3 goed kan onderscheiden van de andere BMW-modellen. De poep is ook wel knap, maar lijkt te sterk op dat van de 5. Hier hadden ze toch wel wat creatiever met het ontwerp van de achterlichten mogen zijn.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
pfjew komt inderdaad wel heel positief voor de dag... als een M-pack uitvoering zonder die kleuren-kermis (zoals zo'n rode of blauwe bies door 't interieur) kan dan zie ik 't wel zitten... dat biesje hier en daar komt me wel erg on-Duits over.
pfjew komt inderdaad wel heel positief voor de dag... als een M-pack uitvoering zonder die kleuren-kermis (zoals zo'n rode of blauwe bies door 't interieur) kan dan zie ik 't wel zitten... dat biesje hier en daar komt me wel erg on-Duits over.
Comment