Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dik toch zo'n 335 :o. 335d is wel super aantrekkelijk geworden om aan te schaffen sinds die nieuwe BIV. Iemand enig idee wanneer de taxen gewijzigd zouden worden of blijven deze hetzelfde systeem behouden? Gaat de 335i trouwens eens geen pk-update krijgen?
dik toch zo'n 335 :o. 335d is wel super aantrekkelijk geworden om aan te schaffen sinds die nieuwe BIV. Iemand enig idee wanneer de taxen gewijzigd zouden worden of blijven deze hetzelfde systeem behouden? Gaat de 335i trouwens eens geen pk-update krijgen?
335i is de BIV ook serieus verlaagd hoor , taxen voorlopig hetzelfde als vroeger maar ik heb ook al horen waaien dat ze die ook nog gaan aanpakken
Nope , 335 blijt 306PK ( jammer genoeg )
Waarschijnlijk ligt het aan mij dat ik geen rasechte bmw fan ben maar jongens toch wanneer gaan ze nu eens een instrumentenpaneel aanbrengen dat anno 2012 is?
Een vriend van me heeft een full X6 van €75.000 en als je der in het donker instapt dan zit ik echt wel 10 jaar terug in de tijd!! steeds dat zachte orange verlicht, dan zijn de franse wagens al beter op weg
Verder vind ik de buiten- en binnenkant best ok mar het lijkt wel dat ze bij bmw aan een bepaalde traditie vasthouden
Comment