Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pfieuw!

Comment

• Die blauwe is fenomenaal mooi !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Die blauwe is fenomenaal mooi !
        Hopelijk wordt de F31 ook zo mooi met m-pack.
        De eerste (zonder m-pack) rijden al even rond:

Last edited by ; 28/12/2011, 16:11. Reden: edit

Comment

• Serieus concaaf poepeke. Doet me wat aan de E39 touring denken.

Nice!

Comment

• 1ste keus zou zijn : Melbourne Red , die je jammer genoeg op elke configuratie kan tegenkomen
            Dit blauw enkel op deze met M-pakket ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              1ste keus zou zijn : Melbourne Red , die je jammer genoeg op elke configuratie kan tegenkomen
              Dit blauw enkel op deze met M-pakket ...
              Kijk eens in het straatbeeld, op autoscout of op mobile, niemand koopt een rode. Dus sowieso redelijk exclusief, goede keuze trouwens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                Kijk eens in het straatbeeld, op autoscout of op mobile, niemand koopt een rode. Dus sowieso redelijk exclusief, goede keuze trouwens!
                Hope so

Thx he , maar hij is wel nog niet besteld hoor

Comment

Hope so

Thx he , maar hij is wel nog niet besteld hoor
                  Die blauwe is ook een goede keuze!

Beide kleuren spreken mij enorm aan, maar muisgrijs zou ook een goede kans maken vrees ik. Net als bij 50% van de kopers ...

Comment

• dik toch zo'n 335 :o. 335d is wel super aantrekkelijk geworden om aan te schaffen sinds die nieuwe BIV. Iemand enig idee wanneer de taxen gewijzigd zouden worden of blijven deze hetzelfde systeem behouden? Gaat de 335i trouwens eens geen pk-update krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                      Die blauwe is ook een goede keuze!

Beide kleuren spreken mij enorm aan, maar muisgrijs zou ook een goede kans maken vrees ik. Net als bij 50% van de kopers ...
                      Ja doe mij maar weer wa twijfelen
                      Eigenlijk zou ik beide kleuren in real-life eens naast elkaar moeten zien en dan beslissen.

Ik vermoed dat Glaciersilber (waar blijven ze die namen halen) ook wel mijn keuze zou kunnen zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        dik toch zo'n 335 :o. 335d is wel super aantrekkelijk geworden om aan te schaffen sinds die nieuwe BIV. Iemand enig idee wanneer de taxen gewijzigd zouden worden of blijven deze hetzelfde systeem behouden? Gaat de 335i trouwens eens geen pk-update krijgen?
                        335i is de BIV ook serieus verlaagd hoor , taxen voorlopig hetzelfde als vroeger maar ik heb ook al horen waaien dat ze die ook nog gaan aanpakken
                        Nope , 335 blijt 306PK ( jammer genoeg )

Comment

Glaciersilber (waar blijven ze die namen halen)
                          Uit hun eigen geschiedenis. In de jaren '80 is die naam ook al gebruikt geweest.

Dat gebeurt veel vaker dan je zou denken, dat hergebruiken van kleurnamen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Uit hun eigen geschiedenis. In de jaren '80 is die naam ook al gebruikt geweest.

Dat gebeurt veel vaker dan je zou denken, dat hergebruiken van kleurnamen.
                            Weeral bijgeleerd !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                              Waarschijnlijk ligt het aan mij dat ik geen rasechte bmw fan ben maar jongens toch wanneer gaan ze nu eens een instrumentenpaneel aanbrengen dat anno 2012 is?

Een vriend van me heeft een full X6 van €75.000 en als je der in het donker instapt dan zit ik echt wel 10 jaar terug in de tijd!! steeds dat zachte orange verlicht, dan zijn de franse wagens al beter op weg

Verder vind ik de buiten- en binnenkant best ok mar het lijkt wel dat ze bij bmw aan een bepaalde traditie vasthouden
                              Het ligt aan jou,

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                Hopelijk wordt de F31 ook zo mooi met m-pack.
                                De eerste (zonder m-pack) rijden al even rond:

Een 3 touring in bluewater metallic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                  Een 3 touring in bluewater metallic
                                  Maar zonder M pakketje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Maar zonder M pakketje.
                                    Da's waar, maar het ziet er nu wel al niet slecht uit

En ! Hij is al bij Skytune langs geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      Da's waar, maar het ziet er nu wel al niet slecht uit
                                      Waar!

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      En ! Hij is al bij Skytune langs geweest
                                      Ook waar!

Comment

• Zijn de uitlaten nu smaller dan bij de huidige 3 touring of is dat maar een gedacht ?

Berline ziet er dik oké uit, doet me wat denken aan de E46.

Comment

• Voor wanneer de configurator met de optieprijzen op de Belgische site?
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X