Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wiely Bekijk Berichten
    Zijn smoel kan ik nog smaken, maar die achterkant valt tegen. Hopelijk wordt dit bij de break opgelost . Het interieur kan ik wel smaken :p.
    Er komt zelfs een 5-deursversie zoals de Audi A5 Sportback.

Comment

Ik ben voorlopig nog niet overtuigd.
      Achterkant is zeker geslaagd, maar de neus, daar heb ik mijn twijfels over, bumperpartij vind ik zeer druk, evenals de aflopende motorkap bekoort me ook niet.
      Rijden zal hij weer als de beste doen, en de techniek onder de motorkap zal weer bij de top horen.
      Het interieur ziet er mooi afgewerkt uit, maar lijkt me ook zeer druk.
      Startprijs €35000??? Hoop dat hij dan toch al met een mooie uitrusting komt.
      Hopelijk kan ik in de toekomst mijn mening herzien, na oa de eerste irl-ontmoetingen.
      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Design ?

Wat moet dat gemakkelijk zijn bij BMW design te werken ? Men neemt een 7 en steekt hem in de droogkast voor een uur , en klaar is kees een 5 , dan nog een uur een 3. Die 3 was al 3 jaar klaar !!

Wel impressionant is hun co2 voor een 184 pk sterke wagen die in 7,4 sec naar 100 trekt , dat wel , anders design oersaai !! Vergelijk dit met Alfa, Citroen DS5,.... !

Comment

Comment

Hoe meer foto's ik bekijk, hoe meer die platte neus me toch gaat storen. Het is precies alsof er iets niet klopt, die hoge achterkant en dan die lage voorkant.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Prachtig met die lichten die doorlopen. Ben helemaal fan!
              me too!

echt prachtige nieuwe 3 reeks.
              Nora!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                Op de FB-pagina van BMW Group (waar de live streaming was) staat al een foto van een F30 met M Sportpakket (vanaf volgende zomer)

Zou die er dan definitief zo uitzien?

Zeer knap deze.

Comment

Voorkant is me wel wat bizar. Benieuwd om deze in t echt te zien.

Comment

Gaat in het echt nog knapper zijn. Er zit zoveel dimensie in die neus die je niet kan waarnemen op foto.

Nog 4 maanden wachten zeker...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                      Wat moet dat gemakkelijk zijn bij BMW design te werken ? Men neemt een 7 en steekt hem in de droogkast voor een uur , en klaar is kees een 5 , dan nog een uur een 3. Die 3 was al 3 jaar klaar !!

Wel impressionant is hun co2 voor een 184 pk sterke wagen die in 7,4 sec naar 100 trekt , dat wel , anders design oersaai !! Vergelijk dit met Alfa, Citroen DS5,.... !
                      Je begrijpt het verschil in filosofie tussen een frans en duits merk niet... Het vorige model zal bij een duitser niet onmiddellijk oud ogen. Bij de fransen is dit wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten

Integendeel . Het is véél moeilijker om het oude model trouw te blijven en er toch een moderne toets aan te geven.

Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten

Ik vind hem mooi. Ben benieuwd naar de touring
                        BMW 420dA : >>>

Comment

Toch nog even wennen aan de voorkant...

Comment

Geen verrassingen.Weer wat groter en technische vooruitgang.

Comment

Ik mis het sobere en strakke interieur van de vorige en het gebrek aan elegantie in vele elementen.

Zoals die zetels, de vele dashboard welvingen die thuis horen in een frans merk.
                              De afwerking op de plaats van de versnellingspook ziet er crappy uit, doet me denken aan de eerste E60's.
                              Het frivole en drukke interieur heeft denk ik een houdbaarheid van 1 jaar, dan ben je het moe gezien.
                              En dan die kleurenstrips in interieur, komaan seg, wie zit daar nu op te wachten, dat is voor tegen het dak te springen? Geen enkele zakelijkheid, rust of solide voeling bij het interieur. Iets wat ze toch enorm beter doen in hun 5 serie, die zou ik al kopen voor het interieur alleen.

Het lijkt dat ze bij bmw vanaf de 5 serie gaan voor mensen die minder gevoelig zijn voor modegrillen, bij de 3 en 1 serie zijn hun doelpubliek mensen die evenveel van gsm veranderen dan van onderbroek.

Pff, tijd om een full option manueel 330i E90 te kopen... (moest ik het geld hebben)

Amen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                                Ik mis het sobere en strakke interieur van de vorige en het gebrek aan elegantie in vele elementen.

Zoals die zetels, de vele dashboard welvingen die thuis horen in een frans merk.
                                De afwerking op de plaats van de versnellingspook ziet er crappy uit, doet me denken aan de eerste E60's.
                                Het frivole en drukke interieur heeft denk ik een houdbaarheid van 1 jaar, dan ben je het moe gezien.
                                En dan die kleurenstrips in interieur, komaan seg, wie zit daar nu op te wachten, dat is voor tegen het dak te springen? Geen enkele zakelijkheid, rust of solide voeling bij het interieur. Iets wat ze toch enorm beter doen in hun 5 serie, die zou ik al kopen voor het interieur alleen.

Het lijkt dat ze bij bmw vanaf de 5 serie gaan voor mensen die minder gevoelig zijn voor modegrillen, bij de 3 en 1 serie zijn hun doelpubliek mensen die evenveel van gsm veranderen dan van onderbroek.

Pff, tijd om een full option manueel 330i E90 te kopen... (moest ik het geld hebben)

Amen
                                Ik denk dat het er vooral van afhangt welk interieur je kiest.
                                Dat met die blauwe strip en sportstuur vind ik enorm lelijk, maar dit interieur vind ik wel geslaagd.

Comment

De visualizer: http://www.bmw.com/com/en/newvehicle...isualizer.html met de 3 lines en M-pack.

Comment

Prijzen in Duitsland

Comment

Zo wil ik hem wel. M-pack + Estoril Blau II

Comment

Comment

Knappe vormgeving van de motorkap, interieur ook (zeker dat stuur)
                                          mijn volgende wagen zal bijna zeker een BMW worden, (3 of 5'er)
                                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Working...
                                          X