Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
    Ben je verplicht om dat rode biezeke over de hele breedte van het dash erbij te nemen als je voor de Sport kiest? Want ik vind dit maar
    Kan ook in het zwart, maar het rode stiksel op het stuur blijft. (heel logisch )
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Kan je inderdaad ook nemen in het hoogglans zwart , maar dan is er terug een meerprijs van 195 euro ( prijsstrategie van BMW... ) .
      Inderdaad , rood biesje blijft op sportstuur , eveneens een rood biesje in de sportzetels bij nemen van leder of sensatec leder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
        eveneens een rood biesje in de sportzetels bij nemen van leder of sensatec leder
        Dat biesje in de zetels kan ook in het grijs.
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
          Dat biesje in de zetels kan ook in het grijs.
          niet bij leder, enkel bij stoffen zetels kan je kiezen voor contraststiksel in "grau"
          Freude am Fahren

Comment

Hoe doe je dat dan? Voor enkel een oliewissel (olie, filter en werkuren) vragen ze al bijna 200 euro. Dus nog nooit remblokjes, ruitenwissers, luchtfilter, ... vervangen?
            Filters e.d.m. zijn gewoon vervangen volgens "regime" uitgetekend door BMW.

Remblokjes zijn nog de eerste (106.000 KM gedaan, en volgens BC nog 35.000 te gaan met voorste en 29.000 met de achterste )
            Freude am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
              Remblokjes zijn nog de eerste (106.000 KM gedaan, en volgens BC nog 35.000 te gaan met voorste en 29.000 met de achterste )
              Pardon?
              Hier eerste set vervangen na 50.000km en de tweede na 115.000km, dus aan derde set bezig met 134.000km op de teller.
              Telkens originele BMW-onderdelen.
              Bij mij begint de BC na een reset (als er dus nieuwe worden gestoken) terug te tellen vanaf ongeveer 45.000-50.000km.

Comment

• Is er eigenlijk al een nieuwe 3-reeks besteld op het forum????
                2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Pardon?
                  Hier eerste set vervangen na 50.000km en de tweede na 115.000km, dus aan derde set bezig met 134.000km op de teller.
                  Telkens originele BMW-onderdelen.
                  Bij mij begint de BC na een reset (als er dus nieuwe worden gestoken) terug te tellen vanaf ongeveer 45.000-50.000km.
                  sja, ik kan mij toch echt niet herinneren dat er al remblokjes op mijn facturen gestaan hebben (zal bij gelegenheid nog eens nakijken). Dus, ofwel zijn ze nog niet vervangen, ofwel zijn ze niet aangerekend (wat wat mij betreft ook OK is )

met mijn E46 Compact heb ik 180.000 KM gedaan met 2 sets remblokjes, dus ik veronderstel dat ik een zuinige rijstijl heb
                  Freude am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                    Is er eigenlijk al een nieuwe 3-reeks besteld op het forum????
                    Wou er 1 bestellen als vervanging voor de huidige 5 maar dat was een stomme gedachte :-)
                    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                      Wou er 1 bestellen als vervanging voor de huidige 5 maar dat was een stomme gedachte :-)
                      idd

Comment

• Als je wat tests leest lijkt hij wel een flinke voorsprong te nemen op de huidige generatie middenklassers. Benieuwd naar het antwoord van Audi en Benz

Comment

• Brand new 2012/2013 BMW 3-series with 2 liter diesel, 184hp and 380 NM of torque. It pulls pretty decent and is even smoother than the 177hp version of its p...

320d

Exkluzivní test zrychlení nového BMW 3 F30 ve verzi EfficientDynamics. Pro více info navštivte: http://www.automotonews.cz/

320d ede

Pojďte se podívat na zrychlení nového BMW 3 F30 ve verzi 335i!! Více na: http://www.automotonews.cz/

335i

Sponsored by http://www.couponsoffersanddeals.com (Free Digital Coupons), http://www.buttinseat.com (For Auto Dealers) and http://www.ANProximityMarketing.co...

f30 - apple

Are you wondering how the My BMW Remote iPhone app works for your BMW? Check out a walkthrough video showing how the app works for a 2012 BMW 3 Series 328i.
                          Last edited by ; 23/02/2012, 10:43.

Comment

• Blijkbaar is de 320i nog niet te configureren? Staan er op korte termijn nog andere motoren op stapel?

Het is gewoon aartsmoeilijk om een deftig uitgeruste F30 onder de 40K te configureren.
                            Call me old fashioned maar ik vind dat veel geld voor een 4d sedan gezinsberline.
                            Niet dat het bij Mercedes en Audi beter is, daar niet van...
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              Blijkbaar is de 320i nog niet te configureren? Staan er op korte termijn nog andere motoren op stapel?

Het is gewoon aartsmoeilijk om een deftig uitgeruste F30 onder de 40K te configureren.
                              Call me old fashioned maar ik vind dat veel geld voor een 4d sedan gezinsberline.

In Nederland is de 320i wél te configureren. Ik heb afgelopen weekende een offerte laten maken voor een 320iA Executive Innovation Edition met wat leuke dingen erbij en dan zit je zo op de €50000,00 ! ! En inderdaad, bij Audi is het niet veel anders, alléén dan de arrogantie van de Audi verkopers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
                                In Nederland is de 320i wél te configureren. Ik heb afgelopen weekende een offerte laten maken voor een 320iA Executive Innovation Edition met wat leuke dingen erbij en dan zit je zo op de €50000,00 ! ! En inderdaad, bij Audi is het niet veel anders, alléén dan de arrogantie van de Audi verkopers.
                                Nog even wachten op de driecylinders? Nog maar de vraag of die zoveel goedkoper zullen worden natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                  Blijkbaar is de 320i nog niet te configureren? Staan er op korte termijn nog andere motoren op stapel?

Volgende maand worden de 316D en 318 D op de markt gebracht , scheelt toch voor de 316D een 5000 euro in aankoop ( goedkoper uiteraard ) , zijn nu trouwens reeds te bestellen , en kunnen geleverd worden in april , Mei .
                                  Uiteraard hebben deze motoren iets minder vermogen , maar de prijs scheelt dan ook een flinke hap .
                                  Is nog niet mogelijk om een configuratie aan te maken ( wel reeds op BMW.nl ) .
                                  Onder de 40000 euro kan je dan al zeker een mooi uitgeruste BMW aanmaken ( zelfs met navi , xenon en PDC ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                                    Nog even wachten op de driecylinders? Nog maar de vraag of die zoveel goedkoper zullen worden natuurlijk...
                                    Is dat 50K incl. korting?
                                    Maar in Nederland is het zowieso stuk duurder dan hier, niet?
                                    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                      Is dat 50K incl. korting?
                                      Maar in Nederland is het zowieso stuk duurder dan hier, niet?
                                      Ik denk het wel, want als ik een 328i samenstel, nagenoeg full option, kom ik op 52000 euro uit zonder korting

Comment

• Ik heb net eentje besteld.
                                        320i sport (zonder rood biesje) automaat.
                                        Levering geschat op eind mei...

Comment

• Positieve test in Autogids van deze week. 320d en supplementaire test van de 328i.
                                          De enige fundamentele bedenking gaat naar de spreiding van de manuele versnellingsbak bij de diesel, die niet echt past bij de sportieve roeping van een BMW, en ook een wat zwevend onderstel + soms moeilijk in te tomen koetswerkbewegingen bij stevige rijstijl komen naar boven. Om de snedigheid van de vorige 3 reeks te bereiken, kies je volgens Autogids beter voor de sportophanging en moet je de wat harde vering er bij nemen.

Blijkbaar is hier geen kritiek op de elektromechanische stuurinrichting in tegenstelling tot wat de meeste automotive pers ervaart met de 5 reeks.

Naast nog wat commentaar op de afwerking van sommige materialen krijgt de 3 reeks blijkbaar niks dan lof en het blijft dus een steengoede auto.

Comment

Working...
                                          X