Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG Bekijk Berichten
    Ik heb net eentje besteld.
    320i sport (zonder rood biesje) automaat.
    Levering geschat op eind mei...
    Nice proficiat, de configuratie draait ook volle toeren bij mij
    Ben eens benieuwd naar het reeele verbruik van de 320i en 328i, ik rijd al heel mijn leven met diesels vandaar dat een eventuele overstap mij een beetje vreemd is. Maar ik overweeg het wel sterk!
    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
      Hoe doe je dat dan? Voor enkel een oliewissel (olie, filter en werkuren) vragen ze al bijna 200 euro. Dus nog nooit remblokjes, ruitenwissers, luchtfilter, ... vervangen?
      By the way: mijn ruitenwissers bleken ook nog niet vervangen op 4 jaar / 106.000 KM's. Heb ze net laten vervangen, € 53. Valt best mee vind ik .....
      Freude am Fahren

Comment

• Weet er iemand wat de optie ' instrumentencombi high ' juist inhoud ?
        Dit zou standaard bij de navigatie professional zitten , maar is optie bij de business .
        Volgens dat ik begrepen heb zou dit meer gegevens weergeven in het instrumentenpaneel , maar wat juist ?
        Iemand dit al gezien in real , en wat vond je er van ?
        Wat zijn voor het ogenblik de kortingen die gegeven worden bij aankoop van een nieuwe 3 ?
        En wanneer is het sportpakket beschikbaar en kan dit reeds besteld worden ?
        Thx alvast voor info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Dit is instrumentencombi high in de 5 reeks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
            Weet er iemand wat de optie ' instrumentencombi high ' juist inhoud ?
            Dit zou standaard bij de navigatie professional zitten , maar is optie bij de business .
            Volgens dat ik begrepen heb zou dit meer gegevens weergeven in het instrumentenpaneel , maar wat juist ?
            Zonder (US-versie) en met.

Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
            Wat zijn voor het ogenblik de kortingen die gegeven worden bij aankoop van een nieuwe 3 ?
            6 miezerige procentjes.

Heb nog iets anders gelezen... blijkbaar is de service-interval voor een oliewissel elke 30.000km of om de twee jaar (benzine-modellen) en bij elke oliewissel moeten de bougies ook worden vervangen?!? WTF?
            Last edited by N-D-D-V-D-B; 25/02/2012, 10:48.
            For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Zonder (US-versie) en met.

6 miezerige procentjes.

Heb nog iets anders gelezen... blijkbaar is de service-interval voor een oliewissel elke 30.000km of om de twee jaar (benzine-modellen) en bij elke oliewissel moeten de bougies ook worden vervangen?!? WTF?
              Amai, heel veel korting is dit toch niet , dacht toch minimum 7% te bekomen

Thx voor de foto's , dus om de volle gegevens van de eco pro te kunnen gebruiken ( blauwe balkje)moet je eerst 175 euro opleggen , snap dit toch niet goed , rare strategie van BMW

Ook nog een vraagje voor de kenners : wat is het verschil tussen de draadloze USB verbinding en de bluethooth versie, beiden zouden volgens de info draadloos verbinding leggen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
                Ook nog een vraagje voor de kenners : wat is het verschil tussen de draadloze USB verbinding en de bluethooth versie, beiden zouden volgens de info draadloos verbinding leggen .
                Bij de handsfree-kit (basis bluetooth) kan je perfect handenvrij bellen met overdracht van telefoonboek etc (indien ondersteund natuurlijk!) en heb je een USB-aansluiting.

Wil je de uitgebreide functies (weergave foto contactpersoon op het scherm, 2 GSM's tegelijk met audio-apparaat en bluetooth, bluetooth audio streaming) of de snap-in gebruiken, dan moet je de bluetooth versie nemen
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Gisteren de eerste keer in't wild gespot.

Dat zegt toch nog zoveel meer als op een salon of in een showroom. Nu ben ik echt compleet verkocht

Comment

• Is er eigenlijk al concreet nieuws over de 325d?

Deze zal wss de motor uit de 125d krijgen zeker?

Zou dat veel meer kosten dan een 320d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Is er eigenlijk al concreet nieuws over de 325d?

Dacht dat bij de E90 het prijsverschil tussen een 320d en een 325d 6-7k was (ongeveer)

Comment

• F30 met sportpakket

Klopt het dat de nieuwe 3 in kortrijk staat met sportpakket ? of waar zou ik hem kunnen zien met sportpakket ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                          Is er eigenlijk al concreet nieuws over de 325d?

in de 5-reeks is er ongeveer 500€ verschil tussen 528i en 525d ;
                          als je die lijn doortrekt zal hij ongeveer 500€ duurder zijn dan de 328i

Comment

• Wanneer komen de lichtere benzinemotoren uit?
                            Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                            2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                            2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                            2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                            2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                              Is er eigenlijk al een nieuwe 3-reeks besteld op het forum????
                              Ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                Ja...

tell us Wat is het geworden?
                                BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• De 316d, 318d, 318d business edition en 320i zijn nu ook toegevoegd aan de configurator.

Als je de één van die diesels selecteert en er geen alu-velgen bijneemt, krijg je afgaande op de foto een wagen zonder velgen of banden...

Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by N-D-D-V-D-B; 01/03/2012, 15:13.
                                  For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

De 316d, 318d, 318d business edition en 320i zijn nu ook toegevoegd aan de configurator.

Als je de één van die diesels selecteert en er geen alu-velgen bijneemt, krijg je afgaande op de foto een wagen zonder velgen of banden...

LOL. Is dat nu nog een auto, waar je desgevallend VAA op moet betalen? Of is het een vliegtuig, en zo ja, moet daar VAA op gerekend worden?

Comment

• De wielen worden apart verkocht als accessoire om de VAA nog lager te krijgen. Kijk eens in het interieur of het stuurwiel en de zetels ook niet optioneel zijn?

PS, zwevende auto's zien er goed uit!!!

Comment

• Geweldig, laten afkomen op blokken en er achteraf velgen op zetten buiten cataloguswaarde

Comment

• Ik kon het daarnet niet laten en ben even binnen gesprongen bij de BMW dealer. Ze hadden de Sport (niet mijn ding) en de modern (ook niet mijn ding) staan.
                                          De luxury reed rond als testwagen, maar was spijtig genoeg weg.

Ik kreeg bij de samenstelling meteen de standaard 7% korting , maar hij zei er wel meteen bij, als het concreter werd dat er nog afging.

Dus als ik er hier hoor met max 6 of 7 procent, niet goed onderhandeld zou ik zeggen. (Dit wel particulier natuurlijk)

Knappe wagen damn....
                                          Last edited by Vlammembaareg; 01/03/2012, 17:46.
                                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Working...
                                          X