Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat klopt niet. De eerste 525tds was een E34 en is er gekomen in 1991. Die kostte toen het dubbel van wat jij aanhaalt. Een E28 524td die er kwam in 1983, die kostte toen standaard 600.000fr. Dat is ondertussen bijna 30 jaar geleden.
sorry s te veel. In die periode reden we met citroen.
Ik sta op punt om een dezer een nieuwe leasebak te bestellen. Onderstaande configuraties passen net in m'n budget:
316D
Luxury line
Imperial Blue
16"
xenon
sproeiers
comfort pack plus
navigation pack
gps profes
hifi audio
sensatec
318D
= 316 zonder sensatec, zonder xenon/koplamp sproeiers
Voorlopig gaat m'n keuze uit naar de xenon...
Ik had liever grotere velgen, maar deze passen niet meer in het budget omwille van winterbanden.
Toch maar nog es een nachtje over slapen.
Eventueel wat opsmuk laten vallen
en wat andere opties kiezen, bv. ik heb die "Variable Sport Steering" = aanbevolen!
serieus... leder interieur zonder poep-verwarming is toch maar zo zo.. en diene sensatec vind ik ook maar bucht (warm en plakkerig in de zomer en heeft meer iets van cheap-ass imitatie leder, dan liever stoffen sportzetels bv).
serieus... leder interieur zonder poep-verwarming is toch maar zo zo.. en diene sensatec vind ik ook maar bucht (warm en plakkerig in de zomer en heeft meer iets van cheap-ass imitatie leder, dan liever stoffen sportzetels bv).
maar ja, da's ook maar mijn mening hé
Wij hebben sensatec ook laten vallen en stoffen zetels gepakt op onze E90, omdat tijdens de testritten bleek dat die sensatec inderdaad van uw rug maar een zweterige boel maakt.
serieus... leder interieur zonder poep-verwarming is toch maar zo zo.. en diene sensatec vind ik ook maar bucht (warm en plakkerig in de zomer en heeft meer iets van cheap-ass imitatie leder, dan liever stoffen sportzetels bv).
Wij hebben sensatec ook laten vallen en stoffen zetels gepakt op onze E90, omdat tijdens de testritten bleek dat die sensatec inderdaad van uw rug maar een zweterige boel maakt.
Neeeeeee! Hifi niet laten vallen. Het is de enige optie die je eigenlijk echt nodig hebt
Hahaha.
Ieder zijn ding zeker?
Ik heb drieenhalf jaar met Sensatec rondgereden en ik verkies dat ELKE dag boven stof.
Ja het is nep, so what? En sorry maar leder zonder zetelverwarming maar zo en zo? Waarom? Na 5 minuten wordt dat leder ook warm van je eigen lichaamswarmte hoor.
Voor mij blijft Sensatec de beste optie die je voor een goei € 100 (dat koste het bij mijne PFL E91 toch) kunt krijgen...
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Ik sta op punt om een dezer een nieuwe leasebak te bestellen. Onderstaande configuraties passen net in m'n budget:
316D
Luxury line
Imperial Blue
16"
xenon
sproeiers
comfort pack plus
navigation pack
gps profes
hifi audio
sensatec
318D
= 316 zonder sensatec, zonder xenon/koplamp sproeiers
Voorlopig gaat m'n keuze uit naar de xenon...
Ik had liever grotere velgen, maar deze passen niet meer in het budget omwille van winterbanden.
318d;
- Géén sensatec, het interieur is al plastiekerig genoeg.
- Géén xenon, staat wel mooi en je kan er leuk mee uitpakken, maar buiten dat ben je er niet veel mee imo.
- HIFI zou ik zeker doen, tvalt me steeds op hoe pover onze standaard luidsprekers zijn als ik met iemand mee rijd.
- Blijf van dat elektronisch-variabel stuur zo ver mogelijk weg. Je kan er veel miséri mee hebben en je koopt er uiteindelijk ook geen BMW voor.
- In een BMW is de beste optie een zwaardere motor, zeker komende van een 316d. De E90 316d was niet krachtig genoeg om het chassis speelbaar te maken, ik verwacht dat in de F30 niet anders.
Net autowereld, autogids en EVO artikels gelezen waar ze de nieuwe 3 testen en vergelijken.
Tvalt eigenlijk wat tegen. In 2 van de 3 magazines hebben ze het over het DNA dat ze steeds meer en meer kwijt lijken te geraken. itt de huidge C die meer de kwaliteiten van de 190 van weleer behoudt.
Ik had het wel ergens verwacht na de 5, die eigenlijk ook een andere koers volgt.
Een gevaarlijk spel dat ze dreigen te verliezen vrees ik.
Net autowereld, autogids en EVO artikels gelezen waar ze de nieuwe 3 testen en vergelijken.
Tvalt eigenlijk wat tegen. In 2 van de 3 magazines hebben ze het over het DNA dat ze steeds meer en meer kwijt lijken te geraken. itt de huidge C die meer de kwaliteiten van de 190 van weleer behoudt.
Ik had het wel ergens verwacht na de 5, die eigenlijk ook een andere koers volgt.
Een gevaarlijk spel dat ze dreigen te verliezen vrees ik.
Ik zie wel wat ge wilt bedoelen. MAAR vergeet er dan niet bij te vertellen dat al die 3 boekskes wel zeggen dat de F30 de vorige generatie echt wel overklast. En bijgevolg zeer lovend zijn.
Volgens de 'boekskes' blijft em wel degelijk de beste in zijn klasse.
Vanwaar mijn interesse in de F30 ? Het meetst 'driver's car' tov de rest en dagdagelijks bruikbaar in tegenstelling tot een echte 'sportkar'.
(Ik wacht wel nog op de touring)
Comment