Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vlg mij was't 715000 voor een 524td e28
    en 550000 voor een 324d e30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Dat klopt niet. De eerste 525tds was een E34 en is er gekomen in 1991. Die kostte toen het dubbel van wat jij aanhaalt. Een E28 524td die er kwam in 1983, die kostte toen standaard 600.000fr. Dat is ondertussen bijna 30 jaar geleden.
      sorry s te veel. In die periode reden we met citroen.

Comment

• Nice

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• De nieuwe 3 series is idd wel duur geworden. Ik zit aan +-40K voor een 'redelijk uitgeruste' 318D. Hopelijk voldoet hij ook aan de verwachtingen.

Ik heb mijne nu al een goede 2 weken geleden besteld. Weet iemand wat de huidige leveringstermijnen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
            Nice

Mooie velg. Is dit dan een "sport" line? Ik zie zwarte vensteronkadering, maar grijze rooster in de nieren vooraan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aceke04 Bekijk Berichten
              De nieuwe 3 series is idd wel duur geworden. Ik zit aan +-40K voor een 'redelijk uitgeruste' 318D. Hopelijk voldoet hij ook aan de verwachtingen.

Ik heb mijne nu al een goede 2 weken geleden besteld. Weet iemand wat de huidige leveringstermijnen zijn?
              Zeker niet vóór juni/juli... Gisteren hebben ze me zelfs gezegd dat de 316d en 318d pas zouden worden voorgesteld in september, samen met de Touring.
              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• In juni denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                  Mooie velg. Is dit dan een "sport" line? Ik zie zwarte vensteronkadering, maar grijze rooster in de nieren vooraan...
                  Aan het dashboard te oordelen lijkt me dat een Modern te zijn

Heeft ook geen zwarte uitlaattip...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jandebruyn1982 Bekijk Berichten
                    Ik sta op punt om een dezer een nieuwe leasebak te bestellen. Onderstaande configuraties passen net in m'n budget:

316D
                    Luxury line
                    Imperial Blue
                    16"
                    xenon
                    sproeiers
                    comfort pack plus
                    navigation pack
                    gps profes
                    hifi audio
                    sensatec

318D
                    = 316 zonder sensatec, zonder xenon/koplamp sproeiers

Voorlopig gaat m'n keuze uit naar de xenon...

Ik had liever grotere velgen, maar deze passen niet meer in het budget omwille van winterbanden.

Toch maar nog es een nachtje over slapen.
                    Eventueel wat opsmuk laten vallen
                    en wat andere opties kiezen, bv. ik heb die "Variable Sport Steering" = aanbevolen!

Comment

• Ik zou de 318 nemen, Hifi laten vallen en Sensatec wél nemen.
                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                        Ik zou de 318 nemen, Hifi laten vallen en Sensatec wél nemen.
                        Ik zou de 318 nemen, Sensatec laten vallen en Hifi wél nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                          Ik zou de 318 nemen, Sensatec laten vallen en Hifi wél nemen.
                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

serieus... leder interieur zonder poep-verwarming is toch maar zo zo.. en diene sensatec vind ik ook maar bucht (warm en plakkerig in de zomer en heeft meer iets van cheap-ass imitatie leder, dan liever stoffen sportzetels bv).

maar ja, da's ook maar mijn mening hé

Comment

serieus... leder interieur zonder poep-verwarming is toch maar zo zo.. en diene sensatec vind ik ook maar bucht (warm en plakkerig in de zomer en heeft meer iets van cheap-ass imitatie leder, dan liever stoffen sportzetels bv).

Wij hebben sensatec ook laten vallen en stoffen zetels gepakt op onze E90, omdat tijdens de testritten bleek dat die sensatec inderdaad van uw rug maar een zweterige boel maakt.

Comment

• Laat op de avond tijd doden op de luchthaven is lullig tot je iets interessants opmerkt:

Snel nog wat aanvullende pix gemaakt (met de foon, achter glas en snel-snel zonder fotografisch talent, dus scusi voor de kwaliteit):

Ben niet op het autosalon geraakt, dus vond ik het wel prettig deze eens van naderbij te bekijken.

Oud nieuws, maar wat een lekkere kar!

Comment

Ik zou de 318 nemen, Hifi laten vallen(...)
                                  Neeeeeee! Hifi niet laten vallen. Het is de enige optie die je eigenlijk echt nodig hebt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                                    Wij hebben sensatec ook laten vallen en stoffen zetels gepakt op onze E90, omdat tijdens de testritten bleek dat die sensatec inderdaad van uw rug maar een zweterige boel maakt.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Neeeeeee! Hifi niet laten vallen. Het is de enige optie die je eigenlijk echt nodig hebt
                                    Hahaha.
                                    Ieder zijn ding zeker?
                                    Ik heb drieenhalf jaar met Sensatec rondgereden en ik verkies dat ELKE dag boven stof.
                                    Ja het is nep, so what? En sorry maar leder zonder zetelverwarming maar zo en zo? Waarom? Na 5 minuten wordt dat leder ook warm van je eigen lichaamswarmte hoor.

Voor mij blijft Sensatec de beste optie die je voor een goei € 100 (dat koste het bij mijne PFL E91 toch) kunt krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jandebruyn1982 Bekijk Berichten
                                      Ik sta op punt om een dezer een nieuwe leasebak te bestellen. Onderstaande configuraties passen net in m'n budget:

316D
                                      Luxury line
                                      Imperial Blue
                                      16"
                                      xenon
                                      sproeiers
                                      comfort pack plus
                                      navigation pack
                                      gps profes
                                      hifi audio
                                      sensatec

318D
                                      = 316 zonder sensatec, zonder xenon/koplamp sproeiers

Voorlopig gaat m'n keuze uit naar de xenon...

Ik had liever grotere velgen, maar deze passen niet meer in het budget omwille van winterbanden.
                                      318d;
                                      - Géén sensatec, het interieur is al plastiekerig genoeg.
                                      - Géén xenon, staat wel mooi en je kan er leuk mee uitpakken, maar buiten dat ben je er niet veel mee imo.
                                      - HIFI zou ik zeker doen, tvalt me steeds op hoe pover onze standaard luidsprekers zijn als ik met iemand mee rijd.
                                      - Blijf van dat elektronisch-variabel stuur zo ver mogelijk weg. Je kan er veel miséri mee hebben en je koopt er uiteindelijk ook geen BMW voor.
                                      - In een BMW is de beste optie een zwaardere motor, zeker komende van een 316d. De E90 316d was niet krachtig genoeg om het chassis speelbaar te maken, ik verwacht dat in de F30 niet anders.

Comment

• Net autowereld, autogids en EVO artikels gelezen waar ze de nieuwe 3 testen en vergelijken.
                                        Tvalt eigenlijk wat tegen. In 2 van de 3 magazines hebben ze het over het DNA dat ze steeds meer en meer kwijt lijken te geraken. itt de huidge C die meer de kwaliteiten van de 190 van weleer behoudt.
                                        Ik had het wel ergens verwacht na de 5, die eigenlijk ook een andere koers volgt.
                                        Een gevaarlijk spel dat ze dreigen te verliezen vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                                          Net autowereld, autogids en EVO artikels gelezen waar ze de nieuwe 3 testen en vergelijken.
                                          Tvalt eigenlijk wat tegen. In 2 van de 3 magazines hebben ze het over het DNA dat ze steeds meer en meer kwijt lijken te geraken. itt de huidge C die meer de kwaliteiten van de 190 van weleer behoudt.
                                          Ik had het wel ergens verwacht na de 5, die eigenlijk ook een andere koers volgt.
                                          Een gevaarlijk spel dat ze dreigen te verliezen vrees ik.

Ik zie wel wat ge wilt bedoelen. MAAR vergeet er dan niet bij te vertellen dat al die 3 boekskes wel zeggen dat de F30 de vorige generatie echt wel overklast. En bijgevolg zeer lovend zijn.
                                          Volgens de 'boekskes' blijft em wel degelijk de beste in zijn klasse.

Vanwaar mijn interesse in de F30 ? Het meetst 'driver's car' tov de rest en dagdagelijks bruikbaar in tegenstelling tot een echte 'sportkar'.
                                          (Ik wacht wel nog op de touring)

Comment

Working...
                                          X