Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
      Feit... Heb mij ook al vergist toen ik de achterkant van een nieuwe 3 zag die geparkeerd stond; tot ik er vlakbij stond had ik er geen idee van dat het geen 5 was.
      +1 hier
      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
        Dat men deze vraag eigenlijk moet stellen bij een "premiummerk" vind ik toch schreinend. Sensatec zou iets moeten zijn voor een goedkope koreaan.
        sensatec is perfect en danku bmw dat jij dat aanbiedt

Comment

• Is er iemand al in het bezit van een mineralgrau metallic versie. Is dit blauwgrijs of gaat dit meer naar antraciet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
            Ik heb mijn E91 nu twee weken, Hoe of waar kan je eigenlijk zien of je echt leder of Sensatec hebt?

THX
            Echt leder kan je niet in brand steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
              Het design van de bovenkant van het dashboard van de E90 is nog min of meer geslaagd (tenminste in de versie met scherm in het midden). Het gaat me vooral over de materiaalkeuze: zeer trieste plastiek, veel en veel slechter dan wat de E46 had. En dan dat "sierstuk" tussen de boven- en de onderkant: door dat zo loodrecht te zetten, valt nog veel meer op dat de grote meerderheid van de versies daar ultra-cheapo plastics hebben. En de onderkant van het dashboard is zondermeer beschamend.

De materialen in de F30 zien er al wat beter uit. Maar er is idd. een wirwar van bogen en kleuren. De Modern line is afstotelijk en de Sport line is cheapo eighties sports look. Als je dat koopt, krijg je er een pluizig kapsel, een schreeuwlelijk trainingspak en een haarband bij .
              Toch redelijke grote lulkoek...

Pas op: ik geef je niet hélemaal ongelijk: ik rij reeds 3,5 jaar rond met een E90 en vind dat de afwerking/kwaliteit ook beter mocht.
              Maar jij maakt het wel heel erg zwart/wit

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STORMBRINGER Bekijk Berichten
                  Is er iemand al in het bezit van een mineralgrau metallic versie. Is dit blauwgrijs of gaat dit meer naar antraciet ?
                  Gaat meer naar het antraciet. Hebben hier thuis eentje

Comment

• Ok, bedankt, dan is mijn keuze gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Echt leder kan je niet in brand steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Comment

• Ik heb de f30-sport nu al een maand of 2 en ben zeer tevreden

Maar toen ik de auto had gekocht had ik nog geen trekhaak nodig, nu dus wel, bij bmw zelf is de afneembare trekhaak nog niet ter beschikking, en al 2 trekhaak bedrijven in het antwerpse kunnen hem niet plaatsen.

Bmw kan enkel de electronische plaatsen, maar 2000 euro voor een trekhaak is er net iets over xD

Weet er dus iemand een bedrijf dat deze wel kan plaatsen ?

Comment

• ik heb de sport in het rood met zonnewerend glas achteraan en ze zijn idd bijna helemaal zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mikemast Bekijk Berichten
                              Ik heb de f30-sport nu al een maand of 2 en ben zeer tevreden

Maar toen ik de auto had gekocht had ik nog geen trekhaak nodig, nu dus wel, bij bmw zelf is de afneembare trekhaak nog niet ter beschikking, en al 2 trekhaak bedrijven in het antwerpse kunnen hem niet plaatsen.

Bmw kan enkel de electronische plaatsen, maar 2000 euro voor een trekhaak is er net iets over xD

Deze misschien: http://www.autex.be/trekhaken.aspx
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                +1
                                Wij vonden het op onze E91 heel belangrijk om géén stof te hebben met onze toen 1-jarige dochter. Dankzij sensantec kon dat voor 150 euro ipv 1650 of zo voor leder en het was een doorslaggevende reden om de 3 te nemen ipv een A4.

By the way: in Duitsland staat sensatec niet in de configurator voor de F30. Mogelijk is sensatec enkel voor de 'arme' markten bestemd: griekenland, kazachstan, ghana, belgië....

Comment

• Wat is jouw bevinding van Sensatec, ziet het er na een paar jaar gebruik nog altijd goed uit?, is het zweterig in de zomer?, als met je volgende auto het budget het toelaat kies je dan toch voor echt leder of toch terug sensatec ?
                                  Last edited by ; 23/05/2012, 16:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuuske Bekijk Berichten
                                    Wat is jouw bevinding van Sensatec, ziet het er na een paar jaar gebruik nog altijd goed uit?, is het zweterig in de zomer?, als met je volgende auto het budget het toelaat kies je dan toch voor echt leder of toch terug sensatec ?
                                    Voor ons 100% positief. Er zijn nog heel wat opties die ik zou nemen voordat ik 1500 wil oplegggen om van sensatec naar leder te gaan. Essentieel voordeel van leder is het veel groter aanbod aan kleuren, en de mogelijkheid om een lichte kleur leder te combineren met zwarte tapijten, wat langer proper blijft.
                                    En ja het is zachter maar wij zitten nooit met onze blote poep in de wagen dus....

Bij ons is de sensatec in beige en ziet er precies zoals leder uit, in zwart vind ik het er wel iets plastiekeriger uitzien.
                                    Plakkerig: neen, niet in beige alleszins en met de airco op.
                                    Uitzicht na 2,5 jaar en 50.000km: nieuw (ik kuis het om de paar maand met een grote micrifiber doen en een sopje). Met de beige tapijten is het slechter gesteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mikemast Bekijk Berichten
                                      Ik heb de f30-sport nu al een maand of 2 en ben zeer tevreden

DKW in Wevelgem
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Nieuwe individual kleuren voor de F30, hier een voorsmaakje van tanzanite blue

F30 msport 19 tanzanite blue.jpg
                                        BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• De F30 is zoveel knapper dan de F31. M-sportpakket met 19'ers is wel een must.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X