Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

hi-res foto ?

& waar kan ik tekenen
    nu koopt niemand nog de 1 serie ... b

Comment

• Nu wachten op de prijzen
      Als hij hier begint vanaf bv: 38.000 euro, denk ik dat er veel de 5-serie zullen nemen

Comment

• Het stuur van het M-sportpakket doet me denken aan dit suur destijds van de E30 M3:

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hier kan je al wat 'visualizeren'.

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichten
            Weet er iemand of je op de nieuwe 3 serie

een elektronische handrem zou kunnen krijgen als optie?
            een electronische parkeerrem komt niet voor in een autoliefhebbersvocabulair

en ik ben er zeker van dat die rem ergens wel elctronisch wordt aangestuurdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Duidelijk een "designer" team aan het werk geweest dat zichzelf teveel wou bewijzen met overkill als gevolg. Dit trekt echt wel op niks. Benieuwd hoe het er uit ziet zonder centraal gps scherm...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                een electronische parkeerrem komt niet voor in een autoliefhebbersvocabulair

en ik ben er zeker van dat die rem ergens wel elctronisch wordt aangestuurdt
                -1

*en zet het op een lopen*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichten
                  Weet er iemand of je op de nieuwe 3 serie

een elektronische handrem zou kunnen krijgen als optie?

hopelijk van niet hé....Respect dat BMW zou trouw blijft aan deze handrem
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk Berichten
                    Nu wachten op de prijzen
                    Als hij hier begint vanaf bv: 38.000 euro, denk ik dat er veel de 5-serie zullen nemen
                    35.350 euro voor de 320d in DE

35.900 en een sjiek met onze btw dus

hij is rond de 1000 euro duurder, dus vanaf 30K voor een 316d
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Nieuwe 3 vs 5

Comment

• Comment

Nu wachten op de prijzen
                          Een 5 reeks begin vanaf 520d, de 3 reeks 316d...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

Duidelijk een "designer" team aan het werk geweest dat zichzelf teveel wou bewijzen met overkill als gevolg. Dit trekt echt wel op niks. Benieuwd hoe het er uit ziet zonder centraal gps scherm...
                            Het is idd een beetje té..

Comment

• Bij de huidige 5 vind ik de achterlichten mooi, maar het kon beter. Als ik naar de 5 touring kijk, dan zie ik mooiere achterlichten. De 3 berline lijkt nu inderdaad wel zeer hard op de 5, waarbij de achterlichten toch geslaagder zijn.

Net als bij Audi beginnen nu ook bij BMW de modellen allemaal sterk op mekaar te lijken. Een kenner ziet onmiddellijk het verschil, maar voor anderen zal het zeker verwarrender gaan zijn.
                              OO 00 OO

Comment

• Ik vind hem op het eerste zicht zeer geslaagd. Enkel de neus lijkt me niet direct vernieuwend maar zij en achteraanzicht zijn echt wel in orde. Interieur heb ik ook geen probleem mee. Nu nog afwachten tot ik hem in het echt kan bewonderen.

Comment

• Voorkant 3 + achterkant 5 !

Comment

• Zeer knap, maar ik vind het jammer dat ze de Audi toer aan het opgaan zijn. Langs achter is deze 3 echt een mini 5, terwijl bij de vorige generaties er toch een veel duidelijker verschil is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                                      Zeer knap, maar ik vind het jammer dat ze de Audi toer aan het opgaan zijn. Langs achter is deze 3 echt een mini 5, terwijl bij de vorige generaties er toch een veel duidelijker verschil is!

Ze zien je komen in hun achtruitkijkspiegel, ze wijfelen is het een 3 of een 5 ?
                                      Je passeert, tja dan weten ze het niet meer

De fronten zijn duidelijk verschillend, zowel tussen 1, 3, 5, 7 reeks.
                                      De kont van de 3 en 5 lijken toch wel op elkaar.
                                      vb: Bij audi zie ik geen verschil tussen de fronten...
                                      Misschien valt het irl harder op ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                        Een 5 reeks begin vanaf 520d, de 3 reeks 316d...
                                        Wie neemt er nu een 316d?
                                        Op leasewagens na dan. En ik wou een vergelijking maken. Moest er een 518d bestaan, zou die ook 1000? euro goedkoper zijn etc. En op een standaard 5-serie zitten er ook meer opties zeker?

Comment

Wie neemt er nu een 316d?
                                          Mensen die 80% van de tijd in de file staan, mensen die geen zier geven om van 0 tot 100 in 6 seconden te spurten, mensen die aan vadertje staat geen hopen taksen willen betalen, geen duizenden euro's extra willen ophoesten voor een vette (voor hen) nutteloze motor onder die kap, een zuinige(re) auto willen, enz enz,... . Enfin, hopen redenen dus!

Enfin, ik ben dikke fan van de nieuwe 3. Een rode touring met M-pakketje, ik zie 'm hier zo al op de oprit staan.

Comment

Working...
                                          X