Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GPS af fabriek is inderdaad een overbodige optie . Een GPS van de Aldi of een eenvoudige Tomtom doet het zelfde voor amper 100 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
      GPS af fabriek is inderdaad een overbodige optie . Een GPS van de Aldi of een eenvoudige Tomtom doet het zelfde voor amper 100 euro.
      Correctie: een TomTom doet het veel beter. Immers, na 3 jaar kun je je TomTom het venster uit gooien en een nieuwe kopen. Probeer dat maar eens met die ingebouwde rommel.

Comment

Mooie wagen in zijn klasse. Mijn broer heeft net een witte 316d besteld zonder verdere opties. De wieldoppen vallen best wel mee en zijn makkelijk te reinigen. De enige verandering die hij nog wil doorvoeren is het plaatsen van zwarte stootstrips op deuren en bumpers. Jammer dat ze die op dit en het vorige model hebben wegbezuinigd.
        Ik denk dat ze dat om esthetische redenen achterwege laten. Als je graag stootstips hebt dan koop je beter een franse wagen.
        Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Gelukkig is er nog Auto5.
        WAT???

Comment

Mooie wagen in zijn klasse. Mijn broer heeft net een witte 316d besteld zonder verdere opties. De wieldoppen vallen best wel mee en zijn makkelijk te reinigen. De enige verandering die hij nog wil doorvoeren is het plaatsen van zwarte stootstrips op deuren en bumpers. Jammer dat ze die op dit en het vorige model hebben wegbezuinigd. Gelukkig is er nog Auto5.
          Zwarte stootstrips?! En dan nog op een witte?
          2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• of autostyle...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
              Correctie: een TomTom doet het veel beter. Immers, na 3 jaar kun je je TomTom het venster uit gooien en een nieuwe kopen. Probeer dat maar eens met die ingebouwde rommel.
              Heel juist. Doet het beter en voor de kostprijs van die gps van Bmw koop je 10 TomToms.

Comment

• Foto's van Bmw 320i met M sportpakket, wit met zwart interieur
                De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Erg mooi!

Comment

Ik denk dat ze dat om esthetische redenen achterwege laten. Als je graag stootstips hebt dan koop je beter een franse wagen.

WAT???
                  Bij Auto5 verkopen ze van die handige universele stootranden die je zelf op maat kan snijden en deze passen perfect op deze BMW. Ik heb trouwens dezelfde op mijn Golf 6 Blue Motion. De BMW verkoper drong er bij hem trouwens ook op aan om die zogenaamde aluvelgen er bij te nemen. Waarschijnlijk valt daar veel aan te verdienen.

Comment

Don't feed the troll.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
                      - navigatie prof in F30 is zwak - zie eerder verslag
                      - gehele elektronica heeft af en toe kuren (reset zichzelf waardoor je bv. voorkeuren kwijt bent)
                      - blij te lezen dat elektronica in het nieuw komt - maar voor snelle bestellers te laat
                      Heb vandaag die nieuwe GPS geprobeerd, is zeker niet sneller of beter dan de vorige. Ietsje fancier en wat meer playstation-achtig, dat wel.

Ik heb nu +/- 50k kms gereden in F20 met Navi Pro en nog geen seconde problemen gehad met elektronica ... Er zit juiste een nieuwe airco in onder garantie.
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Is er ergens goed terug te vinden wat de echte verschillen zijn tussen navi business en professional?

Comment

• Het ene kost 15 keer meer dan een degelijke Tomtom , het andere kost 25 keer meer dan een degelijke Tomtom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
                            Is er ergens goed terug te vinden wat de echte verschillen zijn tussen navi business en professional?
                            Belangrijkste pluspunten van 609 tgo 606

- zoomfunctie tot 25m ipv 100m
                            - harde schijf van 12,8 GB
                            - splitscreen
                            - groter scherm
                            - satellietbeelden

Voor mij zou een navi business + bijkomende USB-aansluiting voldoen maar enkel icm instrumentencombi high.
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Het ene kost 15 keer meer dan een degelijke Tomtom , het andere kost 25 keer meer dan een degelijke Tomtom.
                              ...en dan zo'n lelijk bakske tegen het raam?... nee, liever niet...alles ingebouwd is veel beter ....imo....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Voor mij zou een navi business + bijkomende USB-aansluiting voldoen maar enkel icm instrumentencombi high.
                                ...enkel het groter scherm is interessanter (zoom voordeel kan ik moeilijk inschatten)...de rest boeit zo niet....
                                Goed idee...beter business en een paar andere opties kiezen dan ;-)

Comment

...en dan zo'n lelijk bakske tegen het raam?... nee, liever niet...alles ingebouwd is veel beter ....imo....

Ja, want anders ben je minderwaardig he in een BMW met Tomtom...

Gisteren voor de eerste keer een F30 met xenon gezien. Echt een dag en nacht verschil dan zonder. Die auto heeft gewoonweg xenon nodig.

Comment

Bij Auto5 verkopen ze van die handige universele stootranden die je zelf op maat kan snijden en deze passen perfect op deze BMW. Ik heb trouwens dezelfde op mijn Golf 6 Blue Motion. De BMW verkoper drong er bij hem trouwens ook op aan om die zogenaamde aluvelgen er bij te nemen. Waarschijnlijk valt daar veel aan te verdienen.
                                    Is dat nu voor 't lachen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                      Ja, want anders ben je minderwaardig he in een BMW met Tomtom...

Gisteren voor de eerste keer een F30 met xenon gezien. Echt een dag en nacht verschil dan zonder. Die auto heeft gewoonweg xenon nodig.
                                      ...zo bedoel ik het niet maar vind persoonlijk dat als je voor zo'n bmw kiest ( en ja uiteraard meer € voor merk/design ) dat een TomTom niet past in het dashboard...

Comment

...enkel het groter scherm is interessanter (zoom voordeel kan ik moeilijk inschatten)...de rest boeit zo niet....
                                        Goed idee...beter business en een paar andere opties kiezen dan ;-)
                                        Ik vind het splitscreen in mij E91 thans super handig. Ik gebruik dat zowat altijd.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                          Ik vind het splitscreen in mij E91 thans super handig. Ik gebruik dat zowat altijd.
                                          Wat kan je dan precies splitten ? navigatie met iets anders?

Comment

Working...
                                          X