Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Waanzinnig knap.

"mijn" F30 ( 335i)

Moest ik geen M3 gekocht hebben natuurlijk
    Last edited by ; 07/08/2012, 21:33.

Comment

• 198264_3787922428078_509564868_n.jpg

dit is hem dan , heb hem nu al 5 maanden, enkel spijt van de velgen, voor de rest super content mee !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mikemast Bekijk Berichten
        [ATTACH=CONFIG]91527[/ATTACH]

dit is hem dan , heb hem nu al 5 maanden, enkel spijt van de velgen, voor de rest super content mee !
        Inderdaad een mooie basic 3 BMW. Wat de velgen betreft kan ik u gelijk geven , u had u inderdaad de meerprijs kunnen besparen want de wieldoppen zijn net zo mooi. Rood is blijkbaar naast wit de enige kleur zonder meerprijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
          IRL valt dat rood tegen

just my 2 cents
          Oorspronkelijk geplaatst door mikemast Bekijk Berichten
          [ATTACH=CONFIG]91527[/ATTACH]

In het echt vond ik dat rood ook tegenvallen, dat was wel op een ondergrondse parking. Die van Mike ziet er dan weer wel goed uit. Niks mis met die velgen hoor, groter mag altijd, maar ja, als het maar velgen zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          u had u inderdaad de meerprijs kunnen besparen want de wieldoppen zijn net zo mooi
          GTFO.
          2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
            Nog een klein reisverslag F30 EDE
            Klopt het dat de 320D ED standaard in ECO mode staat als je die start?
            Zoja, kan je dat (laten) aanpassen?

Comment

• Dat klopt idd. Denk niet dat het mogelijk is dat zelf anders in te stellen.

Ge moet anders ook maar 2 keer drukken op die knop om em in sport te zetten he

Comment

• E90 vs F30 en F30 vs F10 (dimensies)

Comment

• Nieuw verslag BMW 320d EDE F30

Kort verslag van trip met mijn BMW 320d EDE F30 met steptronic, operationeel sinds maart 2012:
                  - tweedaagse van 1318 kilometer
                  - waarvan 1/2 autosnelweg Frankrijk, Eco Pro-modus, 110-130km/uur
                  - waarvan 1/2 heuvelachtig, gemengd: Eco Pro-modus + Comfort-modus, 50-90km/uur
                  - terrein: heuvelachtig
                  - buitentemperatuur: 1/2 tijd ± 20°C en 1/2 tijd ± 30°C
                  - steeds airco aan: 18°C
                  - gemiddelde snelheid trip: 85,5 km/u
                  - gemiddeld verbruik trip: 4,6 l

PLUS = verbruik gezien warmte & terrein
                  MIN = navigatie professional verliest regelmatig het noorden en dan moet je stoppen en op je iPad zoeken of een Michelin-kaart erbij pakken

Comment

• Daarnet de eerste f30 met Mpack zien rijden.

Was echter in Estoril en dat blijft toch wel net iets te 'flashy'

Comment

Kort verslag van trip met mijn BMW 320d EDE F30 met steptronic, operationeel sinds maart 2012:
                      - tweedaagse van 1318 kilometer
                      - waarvan 1/2 autosnelweg Frankrijk, Eco Pro-modus, 110-130km/uur
                      - waarvan 1/2 heuvelachtig, gemengd: Eco Pro-modus + Comfort-modus, 50-90km/uur
                      - terrein: heuvelachtig
                      - buitentemperatuur: 1/2 tijd ± 20°C en 1/2 tijd ± 30°C
                      - steeds airco aan: 18°C
                      - gemiddelde snelheid trip: 85,5 km/u
                      - gemiddeld verbruik trip: 4,6 l

PLUS = verbruik gezien warmte & terrein
                      MIN = navigatie professional verliest regelmatig het noorden en dan moet je stoppen en op je iPad zoeken of een Michelin-kaart erbij pakken
                      Van een systeem dat slechts 20 keer zo veel kost als een Tom Tom mag je nu eenmaal niet de perfectie verwachten :-)

Comment

Zou er nix mis zijn met uw navigatie systeem? van anderen hoor je dit niet?

Comment

• Lijkt me ook raar dat ie vastloopt . Mijn Medion uit de Aldi , 79 euro , is nog nooit vastgelopen en brengt me door heel Europa op de juiste plek.

Comment

• Gast, we hebben je door, ga jij spelen met je Dacia met je aldibrol en laat de autoliefhebbers wat met rust op het forum 😉

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
                              Zou er nix mis zijn met uw navigatie systeem? van anderen hoor je dit niet?
                              Geen idee of dit uniek is.
                              Ook last in navigatie van "dubbele stem": hoor af en toe twee stemmen (die gelukkig hetzelfde zeggen, met seconde verschil, waardoor soms moeilijk of niet verstaanbaar)
                              Nog geen concrete reactie, oplossing of update van BMW.

Comment

• Hopelijk lossen ze het snel op....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                                  Dat klopt idd. Denk niet dat het mogelijk is dat zelf anders in te stellen.
                                  Kan wel hoor, vraagt alleen wel wat werk.
                                  For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Zonde

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• [QUOTE=Jocar;4949236]

Dakraam nog heel?

Comment

• Veel mooier dan Estoril imo! Tanzanite Blue:

Comment

Working...
                                          X