Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
    Volledig akkoord Jakkel.
    En nog even ter vergelijking: mijn eerste auto 23 jaar geleden was een 1.8 benzine met 90pk en dat reed ook al heel vlot.
    Die zal natuurlijk wel een lager gewicht gehad hebben. Moderne auto's als deze nieuwe 3 sleuren enkele 100-en kilo's isolatiemateriaal met zich mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
      Die zal natuurlijk wel een lager gewicht gehad hebben. Moderne auto's als deze nieuwe 3 sleuren enkele 100-en kilo's isolatiemateriaal met zich mee.
      Een goeie 1.100kg.
      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Toen de E46 met z'n 320d met 136 paarden op de markt kwam destijds werd er van een bom gesproken. Nu heeft een E9x 318d op papier 136 pk (reëel 143) en rij je met een slak rond volgens velen. Toch rijden er nu dubbel zoveel auto's op onze wegen rond tegenover 20 jaar terug en sta je bijgevolg ook dubbel zoveel keren stil, loopt het land over van de flitspalen, snelheidsbeperkingen, drempels, werken, putten in het wegdek, enz... . En voor alle duidelijkheid, ik kan het weten, ik rij al 20 jaar met de auto. En toch moeten we alsmaar meer vermogen hebben om er nog 'bij te horen', ik begrijp het allemaal niet meer hoor.
        Volledig mee akkoord. Conclusie: We worden meer en meer gewend en verwend.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Volledig mee akkoord. Conclusie: We worden meer en meer gewend en verwend.
          En betalen daar ook graag meer en meer voor.

Comment

Een rode F30 touring met sportpakketje zie ik nog wel zitten in de toekomst. Hopelijk met een 314d ofzo dan.
            316d Efficient Dynamics Edition ... 1600cc, 115pk ... Ik zie het nog gebeuren
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              En betalen daar ook graag meer en meer voor.
              dat vind ik eigelijk hemaal niet, ik denk zelfs dat auto's nog nooit zo goekoop zijn geweest als vandaag de dag, inkomen in acht genomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                dat vind ik eigelijk hemaal niet, ik denk zelfs dat auto's nog nooit zo goekoop zijn geweest als vandaag de dag, inkomen in acht genomen
                Geen idee... heb daar sowieso geen goeie referentie van.

Laten we het dan maar houden op wat BMWMB zei: "We worden meer en meer gewend en verwend." En betalen minder en minder?

Comment

• laten we het houden op er zijn een hoop 'belachelijke' (maakt ieder voor zichzelf uit) goodies waarvoor een bepaald publiek graag de hoofdprijs betaalt

nix mis mee natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    toch ook weer beetje een kleine F10 ?
                    Het is familie, dus zijn gemeenschappelijke trekken te verwachten.

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Voorkant lijkt totaal niet op de 5 serie, achterkant heeft er wat van weg maar dat is gewoon een typische BMW-achterkant.
                    Ik vind de modellen van BMW nochtans steeds moeilijker te onderscheiden.

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                    Niet per se een minpunt, erg geslaagd design verder!
                    Voila. De 3 en 5 lijken op elkaar, maar dat is niet erg.

Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
                    Iemand al afbeeldingen tegengekomen van het interieur zonder de i-drive ?
                    Dat zou ik ook wel eens willen zien.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    316d Efficient Dynamics Edition ... 1600cc, 115pk ... Ik zie het nog gebeuren
                    Jij weet meer?

Ik vind 'm zeker geslaagd op het eerste zicht.
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                      Iemand al afbeeldingen tegengekomen van het interieur zonder de i-drive ?
                      Dat zou ik ook wel eens willen zien.
                      Heeft de F30 niet altijd i-drive aan boord (meen ik toch ergens gelezen te hebben)?

Comment

• I-drive zou idd standaard zijn op elke F30, en dus ook altijd een schermpje (weliswaar een kleiner dan met non navi)...

Ik vind hem alvast zeer geslaagd, zowel exterieur als interieur, vooral dan het m-pakket met estoril blue en de optionele 19 duimers

Ik vrees alleen een beetje voor de prijs van zo'n m-pack uitgeruste 3... Als je ziet dat er nu nog een 'sport' tussen geduwd is...
                        BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                          Mannen, stop eens met MercedesW211 te bashen, straks raakt zijn huistaak van Wero niet af en krijgt hij straf van de juf.

(wat sommigen hier misschien stiekem wel graag zouden hebben.....die straf van de juf hé )

Ik heb geen wero, ik doe ASO En huiswerk maken, uit welke tijd komt dat?
                          Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                          Zitten er al zoveel centjes in je spaarvarkentje?
                          Tegen dat ik 18 jaar ben, heb je al een heel mooie E-klasse voor pakweg 6000 euro. Enkele maanden een baan en die kar is betaald. Het verbruik van een E200 CDI is echt heel laag. Op de autosnelweg 4,5 liter in 6de En voor er hier mensen zijn dan zeggen dat de verzekeringen heel hoog zijn voor zo'n 'zware' wagen op jonge leeftijd, mijn nonkel heeft een verzekeringsbureau wat betekend dat ik veel minder ga moeten betalen.
                          Last edited by ; 18/10/2011, 17:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk Berichten
                            Ik heb geen wero, ik doe ASO En huiswerk maken, uit welke tijd komt dat?
                            Mijn oudste dochter zit ook in het ASO. Ik zie toch andere dingen hoor...

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk Berichten
                            Tegen dat ik 18 jaar ben, heb je al een heel mooie E-klasse voor pakweg 6000 euro. Enkele maanden een baan en die kar is betaald. Het verbruik van een E200 CDI is echt heel laag. Op de autosnelweg 4,5 liter in 6de En voor er hier mensen zijn dan zeggen dat de verzekeringen heel hoog zijn voor zo'n 'zware' wagen op jonge leeftijd, mijn nonkel heeft een verzekeringsbureau wat betekend dat ik veel minder ga moeten betalen.
                            Wie rijdt er nu met een E200CDI???!!!

Comment

• Ik heb toch echt geen wero hoor. En huiswerk is met periodes. De ene keer ben je bezig tot 22u, de andere keer heb je er geen.

De logotjes haal ik er wel af En ik ben eerder een kalm persoon, dus zal mijn rijstijl er ook zo naar zijn. Zolang er geen mensen zijn die mij ophouden in het verkeer, kan het mij niks schelen. Als eerste wagen is een E200 CDI toch meer dan genoeg? Ik ken mensen die met minder zijn begonnen, maar ook die met meer zijn begonnen.

Comment

Ik heb toch echt geen wero hoor. En huiswerk is met periodes. De ene keer ben je bezig tot 22u, de andere keer heb je er geen.

De logotjes haal ik er wel af En ik ben eerder een kalm persoon, dus zal mijn rijstijl er ook zo naar zijn. Zolang er geen mensen zijn die mij ophouden in het verkeer, kan het mij niks schelen. Als eerste wagen is een E200 CDI toch meer dan genoeg? Ik ken mensen die met minder zijn begonnen, maar ook die met meer zijn begonnen.

Comment

Mijn oudste dochter zit ook in het ASO. Ik zie toch andere dingen hoor...

Wie rijdt er nu met een E200CDI???!!!

Wij.

Comment

Ik heb toch echt geen wero hoor. En huiswerk is met periodes. De ene keer ben je bezig tot 22u, de andere keer heb je er geen.

Beste Jongeman, zou jij niet beter naar 'Cars' kijken ipv van hier uw ongegronde onzin te komen uitkramen? Binnen een 3-tal jaar mag je opnieuw proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                      Beste Jongeman, zou jij niet beter naar 'Cars' kijken ipv van hier uw ongegronde onzin te komen uitkramen? Binnen een 3-tal jaar mag je opnieuw proberen.
                                      Zou ik dan mogen weten welke 'onzin' ik uitkraam? Er is idd niks mis met een E200 CDI. Wel al 'grote' praat voor iemand die amper 8 jaar ouder is en zelf weinig rijervaring heeft.
                                      Last edited by ; 18/10/2011, 19:03.

Comment

Zou ik dan mogen weten welke 'onzin' ik uitkraam? Er is idd niks mis met een E200 CDI. Wel al 'grote' praat voor iemand die amper 8 jaar ouder is en zelf weinig rijervaring heeft.
                                        Ik ben meer dan dubbel zo oud als jij en ik zie in jou een wijsneus die denkt dat hij het allemaal al heeft uitgevogeld. Het leven zal je wel leren kereltje...

OT: hoe meer ik naar de foto's van de F30 kijk hoe meer hij mij bevalt.

Comment

• Jij mag denken wat je wilt Ik kan nog steeds de persoonlijkheid van mensen vanachter een schermpje niet waarnemen. Ik zie in jou een kerel die een 9 to 5 job heeft om zijn woning en BMW 318d te kunnen afbetalen. Iemand die op anderen steeds kritiek heeft maar zelf niet beter is. Het leven is gewoon ook hard.

OT: Hoe meer ik naar de nieuwe 3 kijk, hoe lelijker ik hem vind. Waarom gebruikt BMW steeds die goedkope, grijze plastic vooraan? En ik begin steeds meer gelijkenis te zien met de facelift E90. Wat toch positief en negatief is. De achterlichten lijken er wel nog steeds heel erg op.

Comment

Working...
                                          X