Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Voila, 100 HQ foto's van de nieuwe 3-reeks in deze galerij

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

Net als bij de 1, ben ik er op het eerste zicht precies niet zot van. Zeker het exterieur niet.
      Ik vind die doorlopende voorlichten er maar wat bijgesleurd, en de achterkant is echt voor 85% gelijk aan een 5.

Het interieur vind ik dan wel weer mooi, net als de 1.
      freude am fahren

Comment

Zijn smoel kan ik nog smaken, maar die achterkant valt tegen. Hopelijk wordt dit bij de break opgelost . Het interieur kan ik wel smaken :p.

Comment

niet onmiddellijk overtuigd van de weliswaar voetgangersveilige neus, achterkant is wel een voltreffer.

Comment

Ik vind 'm buiten die platte neus heel geslaagd!

Comment

geeft weeral niet dat wow gevoel, wat je verwacht van een premium merk
              wel al beter als dat kreng van een 1 reeks met zijn grote koeieogen van koplampen

in zijprofiel klopt de aansluiting met de koffer niet
              de zetels zijn kwa design ook niet geweldig
              en van die uitklapbare gps ben ik ook niet weg, dat breekt de mooie dashbordlijn

voorkant is wel ok

Comment

Ik vind hem maar niks. De achterkant is een slap afkooksel van de 5, en de voorkant is lelijk. Het interieur is er wel op vooruit gegaan, maar waarom moet die sierstrip zo bruut afgebroken worden aan de passagierskant?

Dan doet Volvo het toch beter met de S60...

Comment

i'm in love ......

dat hier maar vlug een touring versie van komt

Comment

voorkant heeft keihard een M-pack styling nodig want op deze manier ziet 'm er maar plat geslagen en vrij mieterig uit... ben wel aangenaam verrast van het interieur welke toch een pak comfi-er uitziet dan 't vrij spartaanse interieur van 't vorige model.
                    Die koplampen... dat zal nog wel wat wennen worden :s
                    Stiekem had ik gehoopt een minstens even 'wauw' gevoel te krijgen zoals bij de Range Rover Evoque... maar ja da's ook wel een ander soort auto... heb nochtans wel eens zin in een BMW (na stuk of 4 Audi's).

Comment

De eerste indruk is een vrij goede. Ook het interieur kan ik smaken maar dan wel zonder die felgekleurde strips want dat vind ik dan weer niet geslaagd.
                      Het kan fancy zijn in een jeugdige 1 maar een 3 mag van mij toch wat van z'n klassieke aura bewaren.
                      Bedenkingen:
                      - Geen atmosferische R6 meer
                      - De "voetgangerveilige", bolle, duikende motorkap...
                      - Design van de zetels beetje matig

Comment

35k voor een 316d?

Da's bijna 7000 euro meer dan de e90 316d... Zijn hollandse prijzen hierboven zeker?
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Nieuw type sportstuur:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                            Nieuw type sportstuur:

WTH, dit is fugly
                            't Is te zeggen, 't is totaal m'n ding niet!
                            2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

Knap

Comment

meest saaie 3 ooit

Comment

De voorkant vind ik wel mooi gevonden met die nieren in 3D en doorlopende koplampen. De bolle welving in de motorkap is ook sierlijk. Alleen vind ik de zijkant en vooral de achterkant weinig origineel. Ik vrees dat ik snel uitgekeken zal zijn op de achterlichten. Het verschil met zijn voorganger is niet groot en dat vind ik wel spijtig.

Wat het interieur betreft, ze hebben daar zeker hun best gedaan. Ik vind de evolutie van het interieur veel beter dan die van het exterieur. Mooie ronde lijnen en een beter op de bestuurder gericht dashboard. Ik ben geen fan van een stuur in de kleur van de rest van het interieur, maar de houtinleg ziet er wel erg fraai uit. De stoelen missen wat inspiratie en zijn te simpel vormgegeven, maar ik ben wel fan van de stof die ze ook gebruiken in de 1 Serie met die speciale textuur.

Sportstuur ben ik niet wild van, beetje rare vorm die niet echt past bij de rest precies. Meer een stuur voor in een roadster.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                    Bij de voorstelling van de E46 was jij +-1 jaar...
                                    7 jaar e46
                                    7 jaar E90
                                    Ik heb de E46 altijd al een mooie wagen gevonden... Sommige E46'en zijn veel mooier dan die laatste nieuwe BMW's En een zwarte E46 met M-pakket, gps, harman/kardon,... geeft mij nog steeds een 'wauw' gevoel. Iets wat ik over nog geen enkele E90/F10 heb gehad. En voorlopig ziet dat er voor de F30 niet beter uit
                                    Nu aftellen naar de nieuwe C-klasse

Comment

interieur: rare "krul" die de sierlijst afkapt aan de passagierskant. verpest het toch een beetje...

Comment

Prachtig met die lichten die doorlopen. Ben helemaal fan!

Comment

Geslaagd tot-en-met!!!

Een menging van de facelift E90 met de 5 Serie F10 en tochwel een beetje de achterkant/zijkant van de E46(jaja) zelf de oplopende koffer van een E36 zie ik er in terug(jaja). Voorvleugel/motorkap wat kenmerken van de nieuwe 1 Serie alsook enkele interieurstijlen van de 1 Serie. Voorkant heeft veel weg van de M1 concept.
                                          = Totaal BMW!

Ben blij na de zware teleurstelling(nog steeds) van de 1 Serie dat er nu terug een "waauw" BMW te zien is.

Comment

Working...
                                          X