Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind hem knap, afgezien van het stuk snuit waarin de lampen overvloeit naar de grill... Maar eentje met M-pack in Estoril met de 19ers (veronderstel ik) wordt ooit de mijne, liefst in touring. Dat stuur van het M-pack
Das offizielle Presseportal der BMW Group in 19 Sprachen. Wir stellen Ihnen die neuesten Presseveröffentlichungen der BMW Group aus erster Hand frei zur Verfügung. Das Material umfasst Text, Foto, Audio, Video, TV Footage.
70 pagina's met alle info over de F30.... goed om het weekend mee te vullen en om de kennis van het duits mee op te halen...
2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk 2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
Over het algemeen vind ik het een mooie verkleinde copie van de 5 reeks. En dus echt wel typisch BMW. Succes verzekerd.
Profiel en achterkant heel OK, de voorkant moet nog wat wennen.
Maar wat me vooral stoort is het dashboard en de deurpanelen vooraan. BMW heeft tot nu toe laten zien dat het prachtige interieurs kan ontwerpen, maar hier hebben ze er toch teveel lijnen in willen steken, vind ik. Veel te druk, overbodige duikende lijn boven het dashboardkastje, geen mooie overgang tussen dash en deurpanelen, foeilelijk sportstuur,...
damn... zoals in dat blauw hier boven is 'm reteknap! ik denk achteraf ook wel dat die koplampen/nier toestand in 't echt wel dik in orde zal ogen (zoals op die foto, al die andere presentatie foto's doen die snuit geen eer aan).
Wat ik niet goed begrijp, is waarom dat ze de voetgangerveilige snuit op de nieuwe 5 reeks wél goed kunnen uitwerken
en hier op de F30 op een bedenkelijke manier...
Zeer knap en binnen de verwachtingen, mooi. Het enige wat me een beetje stoort is dat die koplampen zo helemaal naar binnen trekken, vooral op het einde dan. Zonder dat was hij echt perfect zoals de f11/f10 5 reeks.
Zeer zwak ontwerp.
Een gekrompen 5 was te verwachten en die heeft men gekregen.
Is meer een facelift dan iets spannends nieuw.
Interieur: een lelijke rommelboel van vanalles en nog wat.
Jammer.
Voor mij de mooiste 3 reeks na de E21 (de E21 en zijn BMW generatie genoten met de schuinse snuit zijn nooit te kloppen voor mij). Heeft een mooie volwassen indruk
Jammer dat ik mijne nieuwe lease al moest bestellen (of toch niet want ik moet een break en de Touring is nog niet voor direct). Dit is toch wel uiterst geslaagd. Ik vind de huidige 5 en deze 3 het knapste dat BMW al op de markt gegooid heeft. Daarmee is die nieuwe 1 des te onbegrijpelijker (al paar keer zien rijden ondertussen ).
Comment