Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk Berichten
    Wie neemt er nu een 316d?
    Op leasewagens na dan. En ik wou een vergelijking maken. Moest er een 518d bestaan, zou die ook 1000? euro goedkoper zijn etc. En op een standaard 5-serie zitten er ook meer opties zeker?
    520d € 40900
    320d € 35800
    120d € 28000

Allen zonder opties... basisprijs

De 3 reeks heeft standaard een schermpje denk ik, om maar een vb te noemen.
    Nb: hier op het forum zitten er een paar met een 316d... misschien zal uw eerste auto ook wel een dichtgeknepen versie zijn... is niets verkeerd mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Mensen die 80% van de tijd in de file staan, mensen die geen zier geven om van 0 tot 100 in 6 seconden te spurten, mensen die aan vadertje staat geen hopen taksen willen betalen, geen duizenden euro's extra willen ophoesten voor een vette (voor hen) nutteloze motor onder die kap, een zuinige(re) auto willen, enz enz,... . Enfin, hopen redenen dus!

Waarom kopen die mensen dan geen Opel ?
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Is idd niks mis mee, alleen kom ik er amper tegen op straat. Mijn vader heeft ook een E200 CDI, maar dat is omdat hij zuinig wil rijden en zeer weinig kilometers maakt. Ik heb wel begrip voor mensen die een 316d kopen De staat verdient ze al genoeg. Maar mensen die klagen dat hun 316d traag is, daar hebben ze dan wel bewust voor gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          520d € 40900
          320d € 35800
          120d € 28000

Allen zonder opties... basisprijs

De 3 reeks heeft standaard een schermpje denk ik, om maar een vb te noemen.
          Nb: hier op het forum zitten er een paar met een 316d... misschien zal uw eerste auto ook wel een dichtgeknepen versie zijn... is niets verkeerd mee.
          Mijn eerste auto was een GTI met 130 Pk en een gewicht van 850 kg. Toendertijd (20j terug) één van de snellere 'gewone' auto's op de openbare weg. Nu rij ik met een 318d met 'maar' 136 Pk. Misschien ben ik eindelijk tot verstand gekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
            Ja, je koopt alleen een BMW omdat je wilt knallen.... .
            De successen van de Opel Kadett GT, Manta enzomeer in de rally's vergeten zeker? Oh nee, kan je niet weten, je was nog geeneens geboren.

Enfin, om op uw vraag te antwoorden. Omdat die mensen die Opel niet zo mooi vinden? Omdat die mensen misschien vinden dat die Opel vervelend doet in de vootrein wanneer de tractiecontrole ingrijpt? Omdat die mensen misschien vinden dat die BMW net iets snediger en beter stuurt? Enz...
            Enfin, genoeg redenen hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
              Daar staat geen BMW logo op he.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Daar staat geen BMW logo op he.
                Die was ik nog vergeten, bedankt.

Al een geluk dat alle mensen die een VW kopen dat enkel doen voor de kwaliteiten van het 'volkse' merk, om er zo maar eentje uit te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Net als bij Audi beginnen nu ook bij BMW de modellen allemaal sterk op mekaar te lijken. Een kenner ziet onmiddellijk het verschil, maar voor anderen zal het zeker verwarrender gaan zijn.
                  Dat is het eerste wat ik dacht toen ik deze foto's zag .. Spijtig eigenlijk . Bij de 5 en 7 zijn er altijd wel gelijkenissen geweest (E32 en E34 , E39 en E38 , F10 en F01..)
                  Verder vind ik het wel een dikke kist , sportstuur is netjes zo .
                  Last edited by ; 16/10/2011, 23:58.

Comment

• De neus kan ik enorm goed smaken van de nieuwe drie. De achterkant veel minder. De sport line doet me ook niet veel (misschien word ik oud) en gelukkig maar, want het zal in onze car policy toch de modern line worden. En nu is het wachten op de touring versie, want ik kan die kont echt niet smaken.

Ik heb wel nog een jaartje of drie te gaan met mijn huidige beemer, dus voldoende tijd om op de touring te wachten. Gelukkig is ie ook groter geworden. Een argument minder om voor een buske te gaan. Hopelijk wordt de kofferruimte van de touring niet kleiner dan die van de berline.

Comment

Op leasewagens na dan. En ik wou een vergelijking maken. Moest er een 518d bestaan, zou die ook 1000? euro goedkoper zijn etc. En op een standaard 5-serie zitten er ook meer opties zeker?
                      Goedkoper in aankoop en fiscaal vriendelijk, met een vitaminekuurtje even performant als een 320d

Comment

• UK Prijzen

Een eerste (beperkt) overzicht van de UK prijzen

2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                        2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                        2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                        2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                        http://www.originelevelgen.be

Comment

Autoforumheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                            Autoforumheid
                            ... "van een 15-jarige" was je er nog vergeten aan toe te voegen.

Comment

• Ik moet zeggen, ik ben positief verrast. Ook het interieur vind ik prachtig. Ik kijk al uit naar de coupé. BMW is echt goed bezig de laatste tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                Ik moet zeggen, ik ben positief verrast. Ook het interieur vind ik prachtig. Ik kijk al uit naar de coupé. BMW is echt goed bezig de laatste tijd.
                                BMW is al altijd goed bezig geweest (op een paar uitspattingen na).
                                Pff gewoon fantastisch deze 3 serie, mijn volgende wagen in M pakket als de tijd rijp is!
                                Huidige wagens:
                                - In order: 2015 F80 M3 Mineral Grey / Individual Amaro
                                - 2009 E91 BMW 325d Mpack (TE KOOP)
                                - 2006 Mini Cooper GP Nr 0952 Trackcar

Comment

Zegt een gastje van 15 jaar oud en nog geen klop gedaan in zijn hele leven... Er gaan er nog veel van hun hoge toren vallen.
                                  For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Waarom koop je dan niet van de eerste keer een 320d ipv een 316d met chiptuning? Sorry, maar chiptuning vind ik willen en niet kunnen...
                                    En de meerderheid van de 316d's hebben dan nog amper opties... Gewoon een BMW kopen, om een BMW te hebben? Een toegeknepen 2.0 met 115pk Van een hoge toren gevallen... Liever een full optie Kia dan een BMW zonder iets van opties...
                                    Ook al zijn er mensen die anders over denken en willen dat iedereen naar hun kijkt omdat er een BMW logo op hun wagen plakt. Mij maakt het niks uit dat iemand met een Dacia rijdt hoor, als hij maar de snelheid rijdt die aangeduid staat! Iets waar veel 316d/i rijders problemen met hebben omdat ze steeds 10/20km/u te traag rijden Daar heb ik dan weer een hekel aan. En misschien vind jij een 316d 'veel' power hebben en goed meekunnen met het verkeer. Goed voor jou Ik denk er anders over.
                                    En idd, BMW begint zoals Audi te doen, plakken, kopiëren, krimpen en uitrekken. Jammer, ik was een groot liefhebber van BMW. Gelukkig doet Mercedes dit nog niet

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Meer foto's: [www.auto.cz]
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X