Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZou kunnen hoor...
kan alleen maar hopen dat de F31 er minstens even goed uit zal zien als de F30, want 'tis ook een kanshebber
Comment
-
om de discussie terug over de essentie te laten gaan:
zo wil ik mijne ofwel in't dit bruingrijs ofwel in het donkerblauw
meer foto's zijn hier te zien:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk BerichtenBMW E90 is een zeer degelijke wagen en ook goed afgewerkt. Niet mijn smaak van uiterlijk maar dat verschilt van persoon tot persoon. Als je tevreden bent met een 316d, koop dan een 16d. Wil je een M3, koop dan een M3. Mij kan het niet schelen wat een ander koopt, maar ik doe/koop nog steeds wat ik wil. En rijden doe ik ook hoe ik wil, daar heeft een ander zich niet mee te bemoeien. Als ik liever optrek als een zot aan de lichten, doe ik dat toch? Maar mensen die 40 rijden waar je 70 mag, daar heb ik echt een hekel aan.
En ik hoop voor jou dat eens je 18 bent en een rijbewijs op zak hebt dat je uw E220CDI kan verzekeren want uw familielid uit de verzekeringssector is ook maar een agent die zich aan de regels moet houden.
@ all, sorry dat deze newbie hier op reageert
OT
Uiterlijk is de nieuwe echt een verbetering tov de E90, die neus is
Over die gekleurde bies en stiksels in het interieur heb ik echter wel mijn twijfels want dat zal volgens mij vloeken met de kleur van de koets.
Comment
-
Ik zie eigenlijk geen jonge gasten met een 316d. Allemaal 318d of 320d. Ik dacht dat die er waren voor de lease markt en voor mensen die geen behoefte hebben voor veel power. En ik moet geen 220, maar een 200 CDI Voor enkel in het weekend mee te rijden en de diesel wordt er ook niet goedkoper op hé.
OT: die lijnen van die F30 komen echt tot zijn recht op die foto. Ik zou graag eens een zwarte sport uitvoering zien met beige interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk BerichtenEn rijden doe ik ook hoe ik wil, daar heeft een ander zich niet mee te bemoeien. Als ik liever optrek als een zot aan de lichten, doe ik dat toch? Maar mensen die 40 rijden waar je 70 mag, daar heb ik echt een hekel aan.
Enfin, even popcorn nemen en de rest van dit topic doornemen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk BerichtenIk zie eigenlijk geen jonge gasten met een 316d. Allemaal 318d of 320d. Ik dacht dat die er waren voor de lease markt en voor mensen die geen behoefte hebben voor veel power. En ik moet geen 220, maar een 200 CDI Voor enkel in het weekend mee te rijden en de diesel wordt er ook niet goedkoper op hé.
OT: die lijnen van die F30 komen echt tot zijn recht op die foto. Ik zou graag eens een zwarte sport uitvoering zien met beige interieur
Persoonlijk vind ik zwart één van de slechtste kleuren voor auto's met krachtlijnen; zwart camoufleert enorm. Maar test het eens uit op de vizualizer
Comment
-
Inderdaad. bij een zwarte wagen komen de lijnen er minder door, maar ik vind zwart gewoon een zeer mooie kleur die altijd in de mode blijft. ik ga niet optrekken als een zot aan de lichten hoor Banden en diesel is nu niet echt goedkoop Wanneer komt de F30 eigenlijk bij de Belgische dealers? Ik denk rond februari/maart? Hij zal zeker op het salon staan, maar ik weet niet of hij voor iedereen toegankelijk zal zijn zoals met de F10 in de tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk BerichtenIk zie eigenlijk geen jonge gasten met een 316d. Allemaal 318d of 320d. Ik dacht dat die er waren voor de lease markt en voor mensen die geen behoefte hebben voor veel power. En ik moet geen 220, maar een 200 CDI Voor enkel in het weekend mee te rijden en de diesel wordt er ook niet goedkoper op hé.
Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenBMW moet misschien wel eens overwegen om een 1500 of 1600cc blok te ontwikkelen (zou zowel voor de mini, de 1 als de 3 een efficiëntere oplossing zijn). 115-120 pk zou geen probleem mogen vormen voor zo'n blok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenBMW moet misschien wel eens overwegen om een 1500 of 1600cc blok te ontwikkelen (zou zowel voor de mini, de 1 als de 3 een efficiëntere oplossing zijn). 115-120 pk zou geen probleem mogen vormen voor zo'n blok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIn de huidige MINI ligt een 1600cc dieselblok en ook de nieuwe BMW 116d Efficient Dynamics Edition zal uitgerust worden met een 1600cc blok
Comment
-
BMW is zich aan 't toespitsen op de ontwikkeling van 3-cilinder blokken dus dan zitten er misschien wel zo'n moters in. Helaas met nog eens voorwielaandrijving erbij
@Mercedes w211: Het aantal antwoorden da ge post is het grootste bewijs van uw jonge leeftijd. Soms moet je gewoon kunnen loslaten
Nee, houd die muis tegen, nee niet op het knopje 'reageren' duwen! Resist the force!
Howow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenDan kom ik eens even bijlezen over de nieuwe 3. Wordt dit topic door een tiener met arrogantie verpest.
Van 2005 tot 2007 heb ik gereden met een E90 320d 163pk. Door dalende leasbudgetten was de opvolger een B180CDI.
Daartussen nog enkele franse wagens als vervangwagen. In de zomer van 2010 moest ik kiezen tussen 316d fl en een passat break. Ik had me voorgenomen om nooit voor zo'n 316d te gaan. Ik vond dit ook ergens willen maar niet kunnen, ergens een fierheid die zegt dat het een beetje not done was. Temeer omdat de passat een zeer praktische en degelijke wagen is, ergens de rationele tegenpool van zo'n 316d. Maar door al dat rijplezier dat ik had gehad met de 320d en het gevoel met zo'n Driver Orientated wagen te rijden had de diesel in mijn bloed me, na een halfuur voor de keuze te staan, al laten tekenen voor de 316d.
Een sportieve wagen moet veel meer bieden dan een stoplicht sprintje, en als ik een 320d een sportieve wagen mag noemen dan is de 316d dat zeker ook. De rechtuit acceleratie zal me geen smile geven maar er zijn andere dingen aan de wagen die me dat wel geven. En zolang dat mogelijk is met een 3serie van BMW zal deze altijd, mits budget , in overweging worden genomen bij een aankoop.
Een goede raad: Stop met dat gezever over motorisatie X is te licht voor wagen Y.
Een E180CDI zou toch ook een dijk van een wagen blijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenHop... de volgende minderjarige ervaringsdeskundige gaat het ook eens zeggen...
HEEEEY, hoe ist ????
groetjes
cslgoesfun
Comment
Comment