Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk Berichten
    BMW is gewoon het icoon voor sportiefheid... En jah, als je geen geld hebt, moet je ook geen BMW kopen hé.
    Dat weet ik, dat sommige mensen geen snelheidsmonster nodig hebben Die mannen met die 316d's zijn echt slakken in het optrekken. Ok, dat zijn ze niet allemaal, maar er zijn er toch veel.
    Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
    Een geluk dat jij mijn vader niet hebt gekend, je zou anders een deftig pak slaag gekregen hebben na het uitkramen van dergelijke nonsens.
    Wij waren al supercontent als we in het weekend de auto eens mochten lenen.

Anderzijds stel ik me serieuze vragen bij de opvoedkundige kwaliteiten van de jouwe...
    Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk Berichten
    Wat zeg ik juist? Ik ben al heel blij dat ik de E200 CDI van mijn vader mag gebruiken. Ieder kind wordt ook anders opgevoed hé Mijn buurjongen had op zijn 18 een nieuwe BMW 118d gekregen... Een C180 CDI gaat zeker goed vooruit, dezelfde specs als een C200 CDI. Ik ga niet graag hoog in toeren, ik forceer de motor niet graag
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Beste, eerst kom je vertellen dat een 316d niet in een 3-reeks hoort en dat 'm veel te slap is. Daarna kom je doodleuk zeggen dat je een E200CDI wel ziet zitten voor jezelf. Denk jij nu echt dat zo'n logge E200CDI met z'n 136 paardjes echt zoveel sneller is dan die 316d?? Hou toch gewoon op man. Steek nu eens in dat koppeke van u dat niet alle mensen de behoefte hebben om met 200 Pk rond te bollen. Ik zeg het nog eens, 115 Pk in een 3-reeks is voldoende om gewoon vlot in het dagdagelijkse verkeer mee te kunnen. Ik weet het uit eigen ervaring, ik heb 8 jaar met een 115 paarden 318d gereden. Jij kan het niet weten, want je hebt nog geen meter in het echte verkeer gereden.
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Manneke, ik koop morgen een een nieuwe M3 als ik wil. En nee, niet op afbetaling.

Ja, die bompa's met hun E200CDI's zijn dat wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk Berichten
    De BMW 3-serie was voor mij gewoon het icoon van een wagen die praktisch iedereen op zijn bek gaf. Met de komst van de 316d heeft hij dat icoon verloren... Ik vind het heel erg jammer dat je met een 316d zelfs de lichtste Honda Civic niet kan bijhouden... En ja, een E220 CDI automaat is sneller dan een 316d. Ooit zul je het wel zien aan de lichten. Ik weet ook wel dat niet iedereen behoefte heeft aan 200pk, maar velen doen precies of een 316d is een racewagen. Een 316d is vlot genoeg om mee te kunnen met het gewone verkeer ja, maar dat is het dan. En nee de meeste bompa's hebben geen 200 CDI, maar een 220CDI Fijn dat je je een BMW M3 kan permiteren (y)
    Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
    Ga je pamper verversen
    Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
    Op die leeftijd knijpen ze hun puisten uit, dat pamperstadium zijn ze dan al voorbij

Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
    Wel nog eventjes wachten op je rijbewijs vooraleer je zo'n praat komt verkondigen aub .

Enfin, even popcorn nemen en de rest van dit topic doornemen .
    Je neemt me de woorden uit de mond!

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• "sportiefheid" is wel een twijfelaar
      klinkt eerst goed, maar dan ook niet

Comment

• miljaar... how to ruin a forum topic!
        echt da's hier al een paar dagen aan de gang en jullie zijn nog te dwaas om telkens weer op dat puberaal gedoe te reageren. Nu maak ik bij deze natuurlijk ook die fout maar hey... echt dit werkt vrij vervelend: je denkt, ah een nieuwe post/bijdrage in het BMW 3 topic en nada, gewoon weer ene die weer off topic moet reageren. tedju zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

BMW heeft altijd lichte motoren gehad. Mijn ouders kochten in 1983 hun eerste BMW. Dat was een 518 met 90pk. Toen was er ook een 315 als ik me goed kan herinneren.
          Er zullen altijd mensen zijn die een BMW mooi vinden, maar geen interesse hebben in power. Zelfs de lichtste motorisatie van BMW is meer dan voldoende om vlot mee te kunnen in het verkeer. Uiteindelijk blijven alle andere positieve eigenschappen van een BMW sowieso behouden.

Het is zoals je zegt, zolang ze maar potente motoren blijven bouwen ben ik tevreden.
          Da's mooi gesproken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
            miljaar... how to ruin a forum topic!
            echt da's hier al een paar dagen aan de gang en jullie zijn nog te dwaas om telkens weer op dat puberaal gedoe te reageren. Nu maak ik bij deze natuurlijk ook die fout maar hey... echt dit werkt vrij vervelend: je denkt, ah een nieuwe post/bijdrage in het BMW 3 topic en nada, gewoon weer ene die weer off topic moet reageren. tedju zeg.
            Je hebt met uw post nu ook niet meteen iets bijgedragen aan dit 'F30 topic' hé.

Het gaat trouwens over lichte motoren in BMW's. En ook de (nog grotere dan de E90) F30 zal weer een 316d krijgen met 116 Pk, zo offtopic zijn we dus eigenlijk nog niet bezig.

Comment

• Ik zeg maar 1 ding,
              Isetta (300cc)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                En ook de (nog grotere dan de E90) F30 zal weer een 316d krijgen met 116 Pk.
                Maar de F30 weegt wel gemiddeld 40 kg minder dan de E90.
                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                  Mijn schoonmoeder heeft net haar 318tds verkocht en de weinige keren dat ik het 'plezier' gekend heb er mee te mogen rijden bevestigen mijn mening dat hier weinig rijplezier mee te beleven viel.
                  lag dat aan uw schoonmoeder of de kleine tds

op zich ben ik ook geen tds lover, dat karakter heeft me nooit gelegen, maar ik vond het erg fun om rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                    Maar de F30 weegt wel gemiddeld 40 kg minder dan de E90.
                    Die 40 kilo verschil gaan nu niet meteen een bom van die F30 316d gaan maken hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      lag dat aan uw schoonmoeder of de kleine tds

op zich ben ik ook geen tds lover, dat karakter heeft me nooit gelegen, maar ik vond het erg fun om rijden
                      En ze hebben zo'n lekkere typische brom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Die 40 kilo verschil gaan nu niet meteen een bom van die F30 316d gaan maken hé.
                        Het zal er alleszins niet op verslechteren, bedoel ik.
                        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          Het zal er alleszins niet op verslechteren, bedoel ik.
                          Da's waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Om mijn stelling wat kracht bij te zetten, post ik hier een foto zoals ik het veel knapper vind.

Interieur van de 5 is inderdaad mooier en homogener, ook in die kleurencombinatie maar niet met die houten sierlijsten. Hout is ideaal om bomen van te maken, niet voor auto's. Daarom heb ik alu inlegplaatjes in de mijne
                            BMW 420dA : >>>

Comment

• Dit wordt waarschijnlijk de opvolger van mijn huidige firma-kar en ik neem ongetwijfeld terug een 316d

Comment

• Iederen heeft de beelden al gezien, maar nu in hd...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

in alle hoeken:

CARJAM TV - Subscribe Here Now http://www.youtube.com/carjamradioLike Us Now On Facebook: http://www.facebook.com/CarjamTVFor The World's Best Car Videos ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                  Iederen heeft de beelden al gezien, maar nu in hd...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ik niet. Wel zalig met die E21 en E30 in de stoet.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Hij ziet er verdomd goed uit !

Die velgen op die witte zijn knap !

En de laatste...in bluewater metallic

De rode stikking op de sport line is ook wel mooi. Niet nieuw, want was al aanwezig op de Edition Sports op de huidige.
                                    Die rode bies op het dashboard is toch efkes wennen.
                                    Last edited by ; 21/10/2011, 01:16.

Comment

• Weet er trouwens al iemand iets over de mogelijke releasedatum voor de Touring ??
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                        Weet er trouwens al iemand iets over de mogelijke releasedatum voor de Touring ??
                                        Ik gok volgend jaar september

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                          Was mijn eerste, zelf gekochte auto. Een W124 200D.
                                          Zalig ding. 4-bak met bijhorende salami-pook.

En een gigantisch stuur om 70 PK te temmen
                                          Mijn broer heeft een W123 200D met de volle 55pk .
                                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Working...
                                          X