Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenInterieur van de 5 is inderdaad mooier en homogener, ook in die kleurencombinatie maar niet met die houten sierlijsten. Hout is ideaal om bomen van te maken, niet voor auto's. Daarom heb ik alu inlegplaatjes in de mijne
Ik vind het donkere hout in die voorbeeldfoto verre van ideaal, maar een lichtere kleur van hout kan wel mooi zijn vind ik. In een modern huis kun je ook perfect een houten vloer hebben, dat oogt zeer sjiek dus in een auto kan het ook zijn plaats hebben. Alu inlegplaatjes zijn ook mooi en ogen sportiever, maar vind ik een beetje "voorbij". Dan maar iets wat op carbon lijkt, dat heeft ook wel iets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenMijn broer heeft een W123 200D met de volle 55pk .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenOpvallend dat er zoveel 30-ers in dit topic zittenFor reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenZalig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenVan bomen kun je hout maken, maar hoe jij dat andersom doet moet je mij eens uitleggen.
Ik vind het donkere hout in die voorbeeldfoto verre van ideaal, maar een lichtere kleur van hout kan wel mooi zijn vind ik. In een modern huis kun je ook perfect een houten vloer hebben, dat oogt zeer sjiek dus in een auto kan het ook zijn plaats hebben. Alu inlegplaatjes zijn ook mooi en ogen sportiever, maar vind ik een beetje "voorbij". Dan maar iets wat op carbon lijkt, dat heeft ook wel iets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEr is niks zaligs aan een zwaargewicht met slechts 55 pk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenOpvallend dat er zoveel 30-ers in dit topic zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenOpvallend dat er zoveel 30-ers in dit topic zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenveel te matte lichte alu is misschien toch het ergste wat er is. Hout is tenminste tijdloos. Lelijk en mooi hout, het bestaat alletwee, maar hout is niet lelijk per definitie.
Comment
-
touring zou 6 maand na sedan komen:
enne voor die 15jarige puber:
ik mocht een 320d ed kiezen als extraatje voor mijn goede prestaties, en toch een 316d genomen met wat extra opties in't saaie tietensilber zoals de bompa's meestal kiezen
en als ik snel wil zijn neem ik wel mijn volvootjemijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtentouring zou 6 maand na sedan komen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDan zit ik er niet ver naast met m'n september 2012.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenal zit je er maar 1cm naast, dan kan je al ferm in de shit zittenFor reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenVan bomen kun je hout maken, maar hoe jij dat andersom doet moet je mij eens uitleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenAlu is alu, en kan in kleur weinig verschillen, alleen de afwerking speelt een rol (geborsteld, gepolijst,...). Het probleem met alu is dat het dikwijls gewoon plastiek is dat met een spuitbus van de brico grijs geschikderd werd.
past nog net in mijn ex-skoda ( of ex-mijn skoda die nu neo-firmawagen is, alee vooruit ....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk was nog even vergeten dat je hout ook kan opstoken in een open haard. Ik wist dat ik nog iets vergeten was.
Comment
Comment