Oorspronkelijk geplaatst door edge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenWanneer komt de Coupé uit van dees bees?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk BerichtenWel, ook ik vind hout in een auto iets "onnatuurlijks" hebben. Het toppunt van technologische ontwikkeling (noem eens iets anders wat je zo kan behandelen, elke dag opnieuw, door regen en wind, putten en plassen, bij -20°C zowel als bij +40°C, met 10 of met 140 km/u, en wat voor 99,5% van de tijd gewoon perfect blijft werken), en er dan houten plankjes in pleuren? Waarom niet meteen een plantje en wat gordijntjes aan de ramen? .
Dit is trouwens een quote van een LKJ Setright, en ondertussen 10 jaar geleedn gestorven autorecensent die voor CAR magazine schreef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenVoila, iemand die me begrepen heeft.
Dit is trouwens een quote van een LKJ Setright, en ondertussen 10 jaar geleedn gestorven autorecensent die voor CAR magazine schreef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk vind hout in een auto ook niks, en al zeker niet in een BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenIk vind hout in een auto wel kunnen, al is het niet altijd even geslaagd (voor aluminium geldt dit ook)... Het kan klasse en warmte in een interieur brengen.
Comment
-
Ik vind beide mooi. Hout straalt dan meer warmte en klasse uit, waarbij alu of carbon inlegstukken meer sportiviteit uitstralen.
Maar niet bij elke wagen staat met houten inlegstukken. Ik zou het lelijk vinden om bijvoorbeeld een kleine wagen als een Polo, Corsa,... met houten inlegstukken te laten afwerken.
Een M pack of M model met houten inlegstukken past totaal niet bij het geheel.
Maar al bij al ieder zijn eigen smaak/voorkeur natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vind beide mooi. Hout straalt dan meer warmte en klasse uit, waarbij alu of carbon inlegstukken meer sportiviteit uitstralen.
Maar niet bij elke wagen staat met houten inlegstukken. Ik zou het lelijk vinden om bijvoorbeeld een kleine wagen als een Polo, Corsa,... met houten inlegstukken te laten afwerken.
Een M pack of M model met houten inlegstukken past totaal niet bij het geheel.
Maar al bij al ieder zijn eigen smaak/voorkeur natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZou er nog een 330d komen?
258 pk, en een 335d met 313 pk.
En de 325d niet te vergeten met 218 pk (4 cilinder)
Er is nog nooit zoveel keuze geweest in een diesel.
e46, was 318d, 320d, 330d
Op het einde van de e90, 316,18,20,25,30,35, en de ede versies en euro 6 versies...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenNatuurlijk, tussen februari en pakweg september...
258 pk, en een 335d met 313 pk.
En de 325d niet te vergeten met 218 pk (4 cilinder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDan is het goed! Wel enorm spijtig dat de 325d een 4 pitter wordt, dat vond ik net enorm leuk aan de E90/91, een zachte 6-in-lijn met niet te veel vermorgen
Maar naar verkeersbelasting,biv, toe zijn de 204 pk(3.0) versie gelijk aan de 258pk versie.
Alleen de verzekering zal licht nadelig zijn... en de aankoopprijs natuurlijk.
Een 6 cilinder is altijd een hogere prijsklasse geweest, dat zal zo blijven.
Als je de prijs vraagt, ben je er niet klaar voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEen 6 cilinder is altijd een hogere prijsklasse geweest, dat zal zo blijven. Als je de prijs vraagt, ben je er niet klaar voorMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Een 6 cilinder is altijd een hogere prijsklasse geweest, dat zal zo blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEen 6 cilinder is altijd een hogere prijsklasse geweest, dat zal zo blijven.
allemaal in 6 pitter gemaakt in jaren 90 - 00
Comment
-
Een 6 cilinder bij bmw, bedoel ik.
Dit is toch het f30 topic niet ?
En ik bedoel niet dat je "rijk" moet zijn, maar het er wel voor moet over hebben. Een liefhebber zijn.
Sorry, als jullie me verkeerd verstaan hebben.
nb: En het ging hier ook over diesel...(ik vroeg me al af, waar ik in de fout ging...) Ik zal in het vervolg met 2 woorden spreken.
Maar de context was toch wel duidelijk !!! Niet ?)
nb2: Waar hebben jullie trouwens gelezen, alsof ik het over een benzine heb ?
Jullie staan wel snel klaar met one liners...
Een 1800c v6 diesel ??? Laat staan in lijn ;-)
Wanneer uitspraken uit de context worden gerukt(of niet verder leest dan 1 reply), dan vind ik dat jammer voor de mensen die het wel goed menen.
En krijgen we onnodige off topic.
Mijn enige "fout" is het ontbreken van het woordje diesel in mijn antwoord. Maar onmiddellijk 3-4 man op mijn dak. how seg zoveel eer verdien ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenMazda 1.8 V6 .American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEen 6 cilinder bij bmw, bedoel ik.
Dit is toch het f30 topic niet ?
En ik bedoel niet dat je "rijk" moet zijn, maar het er wel voor moet over hebben. Een liefhebber zijn.
Sorry, als jullie me verkeerd verstaan hebben.
nb: En het ging hier ook over diesel...(ik vroeg me al af, waar ik in de fout ging...) Ik zal in het vervolg met 2 woorden spreken.
Maar de context was toch wel duidelijk !!! Niet ?)
nb2: Waar hebben jullie trouwens gelezen, alsof ik het over een benzine heb ?
Jullie staan wel snel klaar met one liners...
Een 1800c v6 diesel ??? Laat staan in lijn ;-)
Wanneer uitspraken uit de context worden gerukt(of niet verder leest dan 1 reply), dan vind ik dat jammer voor de mensen die het wel goed menen.
En krijgen we onnodige off topic.
Mijn enige "fout" is het ontbreken van het woordje diesel in mijn antwoord. Maar onmiddellijk 3-4 man op mijn dak. how seg zoveel eer verdien ik niet.
Mara het kwam voor velen - denk ik - nogal over als "ga wat verder spelen als je niet wil dokken"
Diesel is idd wat anders.
VW had 80ties-90ties - en Volvo's gebruikte die motoren ook - 2400cc diesels in 6L.
BMW had uiteraard ook 6L 2500cc diesels ...
Ik wil maar zeggen: zo erg zijn die kosten nu ook weer niet dan.
- diesel zuipt minder
- taksverschil is klein tussen 2L en 2.5L
Comment
Comment