Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit model schreeuwt om een m-pack.

Comment

• Ik zie dat er 320d en een 320d ede versie is.
      Heeft er al iemand gevonden of dit een gewoon toegeknepen versie is of deze ook langere verhoudingen heeft. Manueel en automaat ?

Comment

• Moet wel langere verhoudingen hebben he, naast kleine banden met lage rolweerstand en andere aerodynamische prullaria.
        Met toeknijpen alleen win je niet zoveel.
        Het kleine verschil in de uitstoot tussen de toegeknepen x16/x18 en 'moeder' x20d toont dit duidelijk aan.
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Ik vraag mij af of ge deze 320ed WEL met M pack zou kunnen kopen ?

En hoeveel scheelt zo'n M pack trouwens in comfort ? (grotere velgen+ verlaging)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
            Ik vraag mij af of ge deze 320ed WEL met M pack zou kunnen kopen ?

En hoeveel scheelt zo'n M pack trouwens in comfort ? (grotere velgen+ verlaging)
            De ophanging is niet alleen lager maar ook stugger .
            Comfort gaat ver achteruit . De één kan er mee leven de ander niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten

Waarschijnlijk niet, een 520d ede is ook niet beschikbaar met M-pack, automaat of velgen groter dan 17 inch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                Moet wel langere verhoudingen hebben he, naast kleine banden met lage rolweerstand en andere aerodynamische prullaria.
                Met toeknijpen alleen win je niet zoveel.
                Het kleine verschil in de uitstoot tussen de toegeknepen x16/x18 en 'moeder' x20d toont dit duidelijk aan.
                Het verbruik is op gemengd parcour 0,5 l/ 100 km lager, en 10 gr minder co2.
                Daarmee mijn twijfel. (de gegevens van de ede staan ook met automaat vermeld)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  Ik zie dat er 320d en een 320d ede versie is.
                  Heeft er al iemand gevonden of dit een gewoon toegeknepen versie is of deze ook langere verhoudingen heeft. Manueel en automaat ?
                  Zal hetzelfde recept zijn als vroeger he ... eco-banden, andere versnellingsbakverhoudingen, bimassavliegwiel, etc.

In de Duitse catalogus heb ik gezien dat er een automaat bij staat voor de EDE. Zal dus wel kloppen zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten

Kan idd niet
                  Wel gewoon in 'sport' maar steeds met de kleinere velgen.
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Op de Engelse site staan meer versies(motoren) en prijzen...
                    http://www.bmw.co.uk/bmwuk/pricesand...-bmwuk,00.html

Comment

• komen daar nog taksen bij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d000897 Bekijk Berichten
                        komen daar nog taksen bij?
                        uitleg in dit topic:
                        je vraagt best een offerte aan in de uk:

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• [www.bmw.com]

[www.bmw.com]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              is toch mooi ze...

veel mooier dan het huidige model...

ok, wel veel weg van de 5-reeks, maar dat is dan ook een supermooi model en dus geen erg dat het er op trekt!
                              Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                De ophanging is niet alleen lager maar ook stugger .
                                Comfort gaat ver achteruit . De één kan er mee leven de ander niet.
                                Comfort gaat niet ver achteruit hoor. Mijn E46 touring destijds had een sportophanging, de E46 touring van m'n pa niet. Ze reden allebei op 17". Je voelt inderdaad dat de sportophanging wat stugger is en dat de auto in bochten wat minder overhelt, maar erg groot was dat verschil niet hoor. Ze zouden beter die rotte runflats afschaffen, dat is pas hard!

Comment

• Rood staat zo'n berline echt niet vind ik.

Comment

Sorry maar ... Heeft er iemand tips hoe ik dat kan onderscheiden van een 5 reeks?
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                      Sorry maar ... Heeft er iemand tips hoe ik dat kan onderscheiden van een 5 reeks?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                        De achterkant heeft idd nog nooit zo sterk geleken op die van de 5.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Wat een lelijk hok zeg.

Comment

Working...
                                          X