Dit model schreeuwt om een m-pack.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Moet wel langere verhoudingen hebben he, naast kleine banden met lage rolweerstand en andere aerodynamische prullaria.
Met toeknijpen alleen win je niet zoveel.
Het kleine verschil in de uitstoot tussen de toegeknepen x16/x18 en 'moeder' x20d toont dit duidelijk aan.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenIk vraag mij af of ge deze 320ed WEL met M pack zou kunnen kopen ?
En hoeveel scheelt zo'n M pack trouwens in comfort ? (grotere velgen+ verlaging)
Comfort gaat ver achteruit . De één kan er mee leven de ander niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenIk vraag mij af of ge deze 320ed WEL met M pack zou kunnen kopen ?
En hoeveel scheelt zo'n M pack trouwens in comfort ? (grotere velgen+ verlaging)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenMoet wel langere verhoudingen hebben he, naast kleine banden met lage rolweerstand en andere aerodynamische prullaria.
Met toeknijpen alleen win je niet zoveel.
Het kleine verschil in de uitstoot tussen de toegeknepen x16/x18 en 'moeder' x20d toont dit duidelijk aan.
Daarmee mijn twijfel. (de gegevens van de ede staan ook met automaat vermeld)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIk zie dat er 320d en een 320d ede versie is.
Heeft er al iemand gevonden of dit een gewoon toegeknepen versie is of deze ook langere verhoudingen heeft. Manueel en automaat ?
In de Duitse catalogus heb ik gezien dat er een automaat bij staat voor de EDE. Zal dus wel kloppen zeker?
Wel gewoon in 'sport' maar steeds met de kleinere velgen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Op de Engelse site staan meer versies(motoren) en prijzen...
http://www.bmw.co.uk/bmwuk/pricesand...-bmwuk,00.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d000897 Bekijk Berichtenkomen daar nog taksen bij?
je vraagt best een offerte aan in de uk:
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
veel mooier dan het huidige model...
ok, wel veel weg van de 5-reeks, maar dat is dan ook een supermooi model en dus geen erg dat het er op trekt!Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDe ophanging is niet alleen lager maar ook stugger .
Comfort gaat ver achteruit . De één kan er mee leven de ander niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten[IMG]
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenSorry maar ... Heeft er iemand tips hoe ik dat kan onderscheiden van een 5 reeks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenSorry maar ... Heeft er iemand tips hoe ik dat kan onderscheiden van een 5 reeks?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment