Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
In detail...
Hij is zowel uit te rusten voor de 18-30 jarige in sport uitvoering als voor de + 30 jarige tot 45 / iets soberder en minder modegebonden en 45+ met houtinleg..
(De leeftijden louter als voorbeeld nemen ;-) )
Voor ieder zijn smaak iets, en je weet wat ze zeggen over smaken en kleuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Een kenner zal wel het onderscheid zien, maar de gelijkenissen zijn toch echt TE groot..
Gemiste kans van BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vince522 Bekijk BerichtenEen kenner zal wel het onderscheid zien, maar de gelijkenissen zijn toch echt TE groot..
Gemiste kans van BMW.
Comment
-
Ik heb hem net geconfigureerd.
Ben er toch nog niet helemaal wild van. Vooral het interieur valt me wat tegen.
Wat is de bedoeling eigenlijk van die lines? Bij de nieuwe 1 serie ook van dat. Ik vind die sport line maar niets met die contraststiksels maar als ik een bepaalde velg in mijn configuratie wil opnemen zit ik er sowieso mee.
Comment
-
Van een mol binnen BMW USA op bimmerpost:
The Coupe and Cabrio will become more distinctive but you will see a new "Coupe line" example - The BMW Coupe models will all use a distinct bloodline that starts from the 6er.
The seperation between the 3er Sedan and Coupe in the current E92/E93 continues with more individual styling and less 2dr Sedan. Although cancelled out at the last minute, this time It will be called the BMW 4er Coupe.
The Cabrio will retain the outgoing folding Hardtop as the current model is a sales success especially amongst young people in China and other markets.
The US would like a soft-top to make the car less of a Coupe and more of a Cabrio. But BMW are keeping the hardtop as it is instrument to the E93's success.
The 4er Gran Coupe will follow the 6er and be a more exclusive four door 4er Coupe.
Along with the Gran Turismo and Touring model that takes you to six models but if you add M variants of Sedan,Coupe,Cabrio and Gran Coupe takes you to ten models.
But BMW are investigating alternative concepts such as a larger Advanced Family Activity Sports Tourer - A mix of Coupe, Touring , SAV and MPV (think Citroen DS5) And a Shooting Brake model of the Gran Coupe that can be added due to the flexibility of the F30's modular matrix.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk BerichtenWat een lelijk hok zeg.
Geef mij dan maar de E87 ernaast.
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Als ik budget zou krijgen zou ik wel een 5 kopen ipv een 3, die vind ik toch mooier.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ook eens een poging tot configureren gedaan, ik ben er al snel mee gestopt, wat een gezever met die lines zeg! Typisch marketing gezwets, en de combinaties die ik zou willen zijn niet allemaal mogelijk. Het interieur ziet er ook maar triestig uit. Exterieur is wel knap, ik hoop hem snel eens IRL te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOok eens een poging tot configureren gedaan, ik ben er al snel mee gestopt, wat een gezever met die lines zeg! Typisch marketing gezwets, en de combinaties die ik zou willen zijn niet allemaal mogelijk. Het interieur ziet er ook maar triestig uit. Exterieur is wel knap, ik hoop hem snel eens IRL te zien
Als je echt wil configureren en bestellen, best bij je dealer. De online-configurator is maar een hulpmiddel... Met computer-foto's... zal het echte nooit benaderen. Wat die lines betreft, ben je niet veplicht te nemen hoor... Staat wel ongelukkig in de configurator als je vb een bepaalde velg wenst.
nb: Wanneer plan je te bestellen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenLees ik hier enige frustratie ?
Als je echt wil configureren en bestellen, best bij je dealer. De online-configurator is maar een hulpmiddel... Met computer-foto's... zal het echte nooit benaderen. Wat die lines betreft, ben je niet veplicht te nemen hoor... Staat wel ongelukkig in de configurator als je vb een bepaalde velg wenst.
nb: Wanneer plan je te bestellen ?
Bij de E90 vertrek je gewoon van niks en kleed je hem helemaal aan met de velgen, zetels, interieurkleuren en inleglijsten die je wil. Bij de nieuwe moet je al een Line kiezen voor bepaalde velgen/kleuren te hebben, wat dan weer niet combineert met de inleglijsten die je wil, waarvoor is dat nu goed geef nu toe
En nee, ik studeer nog en zal niet snel een nieuwe BMW kunnen betalen, maar ik geef gewoon m'n mening en ben er zeker van dat ik niet de enige ben die dat ervan vindt (die het wel kunnen betalen/krijgen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat leest u goed!
Bij de E90 vertrek je gewoon van niks en kleed je hem helemaal aan met de velgen, zetels, interieurkleuren en inleglijsten die je wil. Bij de nieuwe moet je al een Line kiezen voor bepaalde velgen/kleuren te hebben, wat dan weer niet combineert met de inleglijsten die je wil, waarvoor is dat nu goed geef nu toe
En nee, ik studeer nog en zal niet snel een nieuwe BMW kunnen betalen, maar ik geef gewoon m'n mening en ben er zeker van dat ik niet de enige ben die dat ervan vindt (die het wel kunnen betalen/krijgen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNog nooit de F20 gezien zeker? Dàt is pas een lelijk hok.
Geef mij dan maar de E87 ernaast.
Vandaag trouwens mijn eerste F20 gezien. Dat is irl nog lelijker dan op foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat leest u goed!
Eigenlijk vind je het gewoon een slecht configurator ? (En hier deel ik je mening)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEen uitvoering beoordelen op de configurator op het net ??? Je krijgt echt wel wat je zelf wil, als je gaat bestellen...
Eigenlijk vind je het gewoon een slecht configurator ? (En hier deel ik je mening)
Waar zien jullie die configurator eigenlijk staan, ik kan alleen wat informatie zien van de nieuwe 3, alleen de oude 3 kan geconfigureerd worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenWaar zien jullie die configurator eigenlijk staan, ik kan alleen wat informatie zien van de nieuwe 3, alleen de oude 3 kan geconfigureerd worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEen uitvoering beoordelen op de configurator op het net ??? Je krijgt echt wel wat je zelf wil, als je gaat bestellen...
De configurator bij BMW is trouwens een van de betere imo.
Comment
Comment