Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Vind jij dat?
    Dan heb je geen extra set hé, gewoon een ander type wiel. Kan je beter op je originele wielen winterbanden laten leggen en voor die 1.600 euro kan je al een goed setje replica's met A-merk zomerbanden kopen.
    Dat weet ik wel maar ik bekijk het zo; op de huidige 3 kosten 18' velgen iets meer dan €2000. Op de 5 kosten de goedkoopste 18' velgen ook al €1000, 19' kost zelfs €2800. Dus ja, ik vind dat de prijzen voor de velgen nog redelijk goed meevallen.
    En namaak, hoe goed de kwaliteit ook mag zijn, hoort niet thuis op een BMW in mijn ogen. Ik weet wel dat OEM velgen ook niet onfeilbaar zijn, maar daar zijn al genoeg discussies aan gewijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
      Ik vind het altijd grappig als een tiener spreekt over duizenden euro's alsof het snoepjes zijn...
      Ik zei niet dat het goedkoop was hé, gewoon dat de prijzen al iets menselijker geworden zijn als voorheen. Op het huidig model heb je zelfs nog geen 17' velgen voor €700.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Dat weet ik wel maar ik bekijk het zo; op de huidige 3 kosten 18' velgen iets meer dan €2000. Op de 5 kosten de goedkoopste 18' velgen ook al €1000, 19' kost zelfs €2800. Dus ja, ik vind dat de prijzen voor de velgen nog redelijk goed meevallen.
        Optionele velgen voor de F30 zijn zeker niet goedkoper dan die voor de E9x hoor!

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        En namaak, hoe goed de kwaliteit ook mag zijn, hoort niet thuis op een BMW in mijn ogen. Ik weet wel dat OEM velgen ook niet onfeilbaar zijn, maar daar zijn al genoeg discussies aan gewijdt.
        Tsja, betaal dan maar (te)veel voor uw oh zo verplichte OEM velgskes hé. Wat je ook kan doen is wat uitkijken waar je gaat shoppen natuurlijk. Ik heb OEM 18" met OEM k*trunflats (met het onfeilbare BMW sterretje op de flank van de band) besteld in Duitsland voor 2.000 euro. Zelfs dan ben je nog goedkoper af. Maar ja, ik ben dan ook een prijsbewuste oude zak natuurlijk.

Comment

Optionele velgen voor de F30 zijn zeker niet goedkoper dan die voor de E9x hoor!
          Nu ik wat beter kijk moet ik wel toegeven dat er minder verschil op zit als dat ik eerst dacht, slimme marketing trukken. Als je een line neemt (wat hoogstwaarschijnlijk is) betaal je €700 voor een 18' velg maar een line op zich kost al €2000...

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Wat je ook kan doen is wat uitkijken waar je gaat shoppen natuurlijk. Ik heb OEM 18" met OEM k*trunflats (met het onfeilbare BMW sterretje op de flank van de band) besteld in Duitsland voor 2.000 euro. Zelfs dan ben je nog goedkoper af. Maar ja, ik ben dan ook een prijsbewuste oude zak natuurlijk.
          En daar is niks mis mee hoor, dat heet verstandig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
            Komen er op termijn nog meer buitenkleuren? Want nu vind ik er echt niet mijn zin in!
            Ik vind het huidig kleurenpakket ook te beperkt en niet verfrissend genoeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
              Ik zei niet dat het goedkoop was hé, gewoon dat de prijzen al iets menselijker geworden zijn als voorheen. Op het huidig model heb je zelfs nog geen 17' velgen voor €700.
              Als je geen line neemt krijg je standaard (op 328i en 335i) 17" velgen. De 19" velgen kosten dan ook 1580 euro, de 18" 600 of 1000 euro. Dit valt mee maar als je een line pakt met dus de 18" en je wilt dan 19" leggen... 1580 euro.

Zo zou ik hem momenteel uitrusten: ( twijfel wel nog met everestgrau zetels)

Last edited by ; 08/11/2011, 00:45.

Comment

• Het interieur is toch echt wel een forse verbetering tegenover de vorige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
                  Het interieur is toch echt wel een forse verbetering tegenover de vorige.
                  vind ik niet... 't is een vreselijke wier war van lijnen.. maar ja.. da's ook maar een mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    die voorkant is echt mislukt!! Zo iel Trekt nergens op ... Ze hadden die stomme horizontale lijn al moeten weghalen voor te beginnen. Gewoon te herdoen BMW!!!
                    Greetz, Canonball
                    Greetz,
                    Canonball

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Canonball Bekijk Berichten
                      die voorkant is echt mislukt!! Zo iel Trekt nergens op ... Ze hadden die stomme horizontale lijn al moeten weghalen voor te beginnen. Gewoon te herdoen BMW!!!
                      Greetz, Canonball
                      Niet alleen die horizontale lijn, maar ook de zichtbare bovenkant van die koplampen is enorm lelijk.
                      Bijgevoegde Bestanden
                      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
                        Het interieur is toch echt wel een forse verbetering tegenover de vorige.
                        Come again????
                        Zowat het lelijkste intereur wat BMW in jaren gepresenteerd heeft imo.
                        Waar is toch die strakheid van hun vroegere designs naartoe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Come again????

Vroeger, ja vroeger was alles beter maar we leven in 2011 waar alles moderner is.
                          Het design van het vorige model (E90) was bij de lancering al ouderwets tov bv. het interieur van een audi of merc imo. Dit interieur is al wat meer hedendaagser, niet iedereen zal dat waarderen.

Comment

Maar ja, ik ben dan ook een prijsbewuste oude zak natuurlijk.
                            Heerlijk ik ben dat ook aan 't worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten

:facepalm:

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

It's got issues, alright.

Interieur ben ik persoonlijk ook niet wild van, nieuwe '1 evenmin (alhoewel ik daar zoveel mensen positief hoor/lees over doen). 't Is mij allemaal wat te druk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Midlife crisis ligt op de loer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Tegen dat ge zo oud als mij zijt, gaat ge 't helemaal geworden zijn!

Comment

Come again????
                                    Ik vind de x1 en x3 toch veel lelijker qua interieur... De 5 en 6 zijn dan weer superknap...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                      Vroeger, ja vroeger was alles beter maar we leven in 2011 waar alles moderner is.
                                      Het design van het vorige model (E90) was bij de lancering al ouderwets tov bv. het interieur van een audi of merc imo. Dit interieur is al wat meer hedendaagser, niet iedereen zal dat waarderen.
                                      Oei ik voel me hier opeens héél oud bij ;-)

Strakheid heeft niks met ouderwets te maken...hier zitten gewoon veel te veel gebroken, onlogische lijnen in. Om nog maar te zwijgen van die mogelijke kleurencombo's.
                                      Nu niet dat BMW alleen in dat bedje ziek is. Ik heb de indruk dat men nog niet goed weet, hoe men die grote multimedia schermen fatsoenlijk moet integreren.

Comment

• blijkbaar ben ik de uitzondering, maar ik vind dit model wel enorm geslaagd!
                                        Bij mijn huidige E91 zie ik juist het saaiste/lelijkste dashboard wat BMW ooit heeft gemaakt, waarbij de bedieningen van de de bestuurder lijken weg te lopen, in plaats van naar de bestuurder gericht zijn (zoals het hoort!!). Ik was gelijk verkocht toen ik de interieur plaatjes van deze F30 zag!

het hele model bashen op basis van mogelijke kleurcombinaties van het interieur vind ik nogal overdreven. Ik vind dat beige stuur + dash persoonlijk ook afschuwelijk in combinatie met zwarte stoelen maar daar zeur ik niet over, je kiest gewoon iets wat je wel mooi vindt.

Het aantal lakkleuren mogen ze van mij daarentegen wel uitbreiden!
                                        voor mij een zwarte 328i sportline op 19" graag , of zo'n blauwe met M-pack (Estoril 2?)

Comment

Come again????
                                          Ik heb niet gezegd dat ik het een mooi interieur vind hé

Maar ik vind het wel een verbetering, het interieur vd vorige was voor mij toch nog een pak erger.

Comment

Working...
                                          X