Het mooiste 3 interieur (dashboard) vind ik nog steeds dat van de E46 (sportpakket).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenMidlife crisis ligt op de loer
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTegen dat ge zo oud als mij zijt, gaat ge 't helemaal geworden zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTijd voor een IS-F dan, zeg ik zo!! Regel het!
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenNice ,maar weer wat een oren van spiegels
De shrek-oortjes van onze 1 vind ik ook op niks trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenLijkt vooraan of hij is dicht geknepen...
Comment
-
Ik vind de neus net zeer geslaagd. Het ontwerp is eindelijk iets anders, iets apart, waardoor je de 3 goed kan onderscheiden van de andere BMW-modellen. De poep is ook wel knap, maar lijkt te sterk op dat van de 5. Hier hadden ze toch wel wat creatiever met het ontwerp van de achterlichten mogen zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Last edited by stradge; 17/11/2011, 15:45.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenpfjew komt inderdaad wel heel positief voor de dag... als een M-pack uitvoering zonder die kleuren-kermis (zoals zo'n rode of blauwe bies door 't interieur) kan dan zie ik 't wel zitten... dat biesje hier en daar komt me wel erg on-Duits over.
Comment
Comment