Testrijden is de boodschap.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten320i
Max. koppel / toerental in Nm / t/min
270 / 1.250-4.500tov.
320d
380 / 1.750-2.750
= 40 % verschil (Van 90-120km/h geeft dit een groot verschil)
Hopelijk is de benzineversie ook 40% goedkoper.
Moraal van het verhaal, benzine of diesel beslissen de meesten met de geldbeugel.
Ik vind de nieuwe 3 zeker geslaagd, en kijk met veel belangstelling uit naar de touring versie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten320i
270 / 1.250-4.500tov.
320d
380 / 1.750-2.750
= 40 % verschil (Van 90-120km/h geeft dit een groot verschil)
Hopelijk is de benzineversie ook 40% goedkoper.
Moraal van het verhaal, benzine of diesel beslissen de meesten met de geldbeugel.Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen! Een beetje de ramptoerist uithangen terwijl BMW de volgende zescilinder (528i) inlevert voor een 4-plus-turbo en nog een laatste stukje plastic op de 5GT plakt doen we natuurlijk niet. Dit ongeluk laten we gewoon voor wat het is. Nieuws wat je liever niet had gehad? Wellicht. In haar […]
Cijfers zeggen niet alles, de benzine gaat zeker zo snel zijn als de diesel, ondanks minder koppel.Last edited by tradie; 05/12/2011, 16:03.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenTouring zal nog wel niet te bestellen zijn op't salon zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenTouring zal nog wel niet te bestellen zijn op't salon zekerOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe kan zeker eentje reserveren. Als ze dan officieel besteld kunnen worden, dan zal je een van de eerste hebben. Zo heb ik dat ook al gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe kan zeker eentje reserveren. Als ze dan officieel besteld kunnen worden, dan zal je een van de eerste hebben. Zo heb ik dat ook al gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenVoor je 5, of heb je een 3 touring besteld?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb dat in 1998 gedaan voor mijn E46 320d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichtenhttp://www.autoblog.nl/archive/2011/...t-met-m-pakket
Cijfers zeggen niet alles, de benzine gaat zeker zo snel zijn als de diesel, ondanks minder koppel.
* 118i 170pk
250 / 1.500-4.500
Hernemingen 80-120 km/u
7,3 / 8,8 [ ./. ]
* 120d 184pk
Hernemingen 80-120 km/u
5,7 / 7,2 [ ./. ]
* 118d 143pk
320 / 1.750 - 2.500
Hernemingen 80-120 km/u
7,2 / 9,3 [ ./. ]
De 118d slaagt erin om 27 pk's goed te maken met het koppel...
De 118i is wel maar een 1600cc
* De 320i
270 / 1.250-4.500
De toekomst zal raad brengen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim R Bekijk BerichtenTis niet omdat het koppel van een diesel 40% hoger ligt, dat ook zijn hernemingen beter zijn. Je moet hiervoor het koppel aan de wielen (gedurende de gehele herneming) bekijken en dus ook rekening houden met de overbrengingsverhoudingen .
Ik vind de nieuwe 3 zeker geslaagd, en kijk met veel belangstelling uit naar de touring versie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenStuur is zalig, interieur zonder kleurtje aub!
Comment
Comment