Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind de ps ook mooier maar dan omwille van de oranje interieurverlichting. Die blauwe verlichting komt maar cheap over imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
      Ik vind de ps ook mooier maar dan omwille van de oranje interieurverlichting. Die blauwe verlichting komt maar cheap over imo.
      Inderdaad geeft een veel minder warm gevoel.
      In de E30 is dat ook zo zalig s'avonds
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
        Heb een leuke photoshop gevonden van het potentieel van het M pakket interieur voor mensen die het blauwe aspect niet mooi vinden:

origineel:

ps:

Het navigatiesysteem van de PS lijkt me origineler

Comment

Ik vind de ps ook mooier maar dan omwille van de oranje interieurverlichting. Die blauwe verlichting komt maar cheap over imo.
          Die blauwe verlichting is ook PS!
          Beide afbeeldingen zijn PS. Bovenste is met blauwe all-round verlichting en onderste zonder blauwe accenten.

Howow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo Bekijk Berichten
            Die blauwe verlichting is ook PS!
            Beide afbeeldingen zijn PS. Bovenste is met blauwe all-round verlichting en onderste zonder blauwe accenten.

Howow
            Ge hebt gelijk. Heb de foto vervangen door originele persfoto.
            (vond het al raar: BMW zonder oranje verlichting...)

Comment

• Vandaag heb ik mijn eerste exemplaren gezien
              En ik moet zeggen het valt reuze mee, vooral achteraan toch duidelijk herkenbaar als een kleine 5.
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                Vandaag heb ik mijn eerste exemplaren gezien
                En ik moet zeggen het valt reuze mee, vooral achteraan toch duidelijk herkenbaar als een kleine 5.
                Waar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  Waar ?
                  Ik heb maar even de kans gehad hoor, want het was op een voorbij rijdende vrachtwagen.
                  Het was op de N49-E34 richting kust, thv Assenede
                  Er stonden een 6 tal nieuwe F30's op, waaronder een witte 335i
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                    Ik heb maar even de kans gehad hoor, want het was op een voorbij rijdende vrachtwagen.
                    Het was op de N49-E34 richting kust, thv Assenede
                    Er stonden een 6 tal nieuwe F30's op, waaronder een witte 335i
                    Gisterenmorgen rond 6:20 op de ring van Luik richting Brussel meende ik ook de nieuwe 3 gezien te hebben op een vrachtwagen. Maar omdat het donker was en ik er redelijk snel voorbij was, dacht ik dat het een 5 was. Dus heb ik mss toch al de 3 IRL gezien!

Comment

• vanaf wanneer staan ze in de toonzalen bij de dealers ??
                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• 11 februari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                          Stuur is zalig, interieur zonder kleurtje aub!
                          Ook volledig mee eens.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
                            11 februari
                            nog 2 maand !!! fuck me da's nog lang. Ik had gehoopt een dezer weken omdat ze nu al vervoerd worden.
                            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                              nog 2 maand !!! fuck me da's nog lang. Ik had gehoopt een dezer weken omdat ze nu al vervoerd worden.
                              Vandaag opnieuw 2 vrachtwagens gezien met allemaal met BMW's nieuwste op.
                              Straks ben ik em al beu gezien
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Hier in Zeebrugge , staat het vol , in alle kleuren en lines .
                                - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                  Hier in Zeebrugge , staat het vol , in alle kleuren en lines .
                                  Fotootje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                    BMW moet zich nog bewijzen met die 4-cyl. benzineturbo blokjes. Ik zou deze daarom toch nog niet direct gaan chippen.
                                    Met heel die downsizing-trend en het steeds maar verder besparen op productiekosten e.d. ... lijkt me dat hoe langer hoe minder interessant. Men rekent productieprijzen uit tot 3 of 4 cijfers na de komma, dus het moet allemaal maar nét gepast zijn. Men zou het op den duur met recht en reden niet meer vertrouwen om er softwarematig 30% vermogen en koppel bij te pompen...

Comment

Fotootje?
                                      Het is in een beveiligde omgeving , ik kan daar geen foto's nemen zonder gevolgen ...

Maar in het rood is die wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                        Het is in een beveiligde omgeving , ik kan daar geen foto's nemen zonder gevolgen ...

Maar in het rood is die wel

Best maar niet doen dan.

Gaat deze nu eigenlijk op het salon van Brussel staan?

Comment

Best maar niet doen dan.
                                          Mat zwarte Abarth 500 , BMW 6 , RS 6 / RS 5 / RS 3 volledig ingepakt , mat grijze AMG G-klasse , ...
                                          stonden er ook .

Comment

Working...
                                          X