Ik vind de ps ook mooier maar dan omwille van de oranje interieurverlichting. Die blauwe verlichting komt maar cheap over imo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk vind de ps ook mooier maar dan omwille van de oranje interieurverlichting. Die blauwe verlichting komt maar cheap over imo.
In de E30 is dat ook zo zalig s'avonds2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHeb een leuke photoshop gevonden van het potentieel van het M pakket interieur voor mensen die het blauwe aspect niet mooi vinden:
origineel:
ps:
Het navigatiesysteem van de PS lijkt me origineler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk vind de ps ook mooier maar dan omwille van de oranje interieurverlichting. Die blauwe verlichting komt maar cheap over imo.
Beide afbeeldingen zijn PS. Bovenste is met blauwe all-round verlichting en onderste zonder blauwe accenten.
Howow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo Bekijk BerichtenDie blauwe verlichting is ook PS!
Beide afbeeldingen zijn PS. Bovenste is met blauwe all-round verlichting en onderste zonder blauwe accenten.
Howow
(vond het al raar: BMW zonder oranje verlichting...)
Comment
-
Vandaag heb ik mijn eerste exemplaren gezien
En ik moet zeggen het valt reuze mee, vooral achteraan toch duidelijk herkenbaar als een kleine 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenVandaag heb ik mijn eerste exemplaren gezien
En ik moet zeggen het valt reuze mee, vooral achteraan toch duidelijk herkenbaar als een kleine 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWaar ?
Het was op de N49-E34 richting kust, thv Assenede
Er stonden een 6 tal nieuwe F30's op, waaronder een witte 335i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenIk heb maar even de kans gehad hoor, want het was op een voorbij rijdende vrachtwagen.
Het was op de N49-E34 richting kust, thv Assenede
Er stonden een 6 tal nieuwe F30's op, waaronder een witte 335i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenStuur is zalig, interieur zonder kleurtje aub!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten11 februariThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtennog 2 maand !!! fuck me da's nog lang. Ik had gehoopt een dezer weken omdat ze nu al vervoerd worden.
Straks ben ik em al beu gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenHier in Zeebrugge , staat het vol , in alle kleuren en lines .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenBMW moet zich nog bewijzen met die 4-cyl. benzineturbo blokjes. Ik zou deze daarom toch nog niet direct gaan chippen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenFotootje?
Maar in het rood is die wel
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenHet is in een beveiligde omgeving , ik kan daar geen foto's nemen zonder gevolgen ...
Maar in het rood is die wel
Gaat deze nu eigenlijk op het salon van Brussel staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenBest maar niet doen dan.
stonden er ook .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
Comment