Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Gewoon laten naplaatsen dan.
    Heb daar ook al aan gedacht , jaartje zo rondrijden en dan het M-pakket plaatsen = opnieuw nieuwe auto

Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
    Knappe samenstelling!
    Dacht ik ook , zeker met het rode exterieur en de 335i motor

Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    Toch wel veel geld voor een 3 reeks.
    Met of zonder korting ?
    Ik ken er die een 5 serie kopen van +50k met "maar" een 520d motor in .

Met korting

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
    Dat zal wel met een redelijke korting zijn.
    is ook wel volledig uitgerust en de topversie hé.
    ik vind dat in ieder geval niet overdreven een E92 komt zelfs duurder uit.

5% dus ,
    en ik vind hem toch ook goed uitgerust
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Tsja, hij is groter, een nieuw model, 't leven wordt duurder,... .
    En geld moet rollen

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Vind ook dat het nog goed meevalt voor zo'n uitvoering, voor een 5 ben je wss 80K kwijt
    Inderdaad , 535i 80k met dezelfde opties ...

Comment

• 't Verschil tussen een '3 (de E90ev dus) en de '5 (F10ev) is dan ook wel gigantisch. Misschien dat de nieuwe '3 wel een mooie stap dichter bij de '5 komt en de kloof voelbaar kleiner maakt, dan zou dat wel weer in z'n voordeel spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        't Verschil tussen een '3 (de E90ev dus) en de '5 (F10ev) is dan ook wel gigantisch. Misschien dat de nieuwe '3 wel een mooie stap dichter bij de '5 komt en de kloof voelbaar kleiner maakt, dan zou dat wel weer in z'n voordeel spelen.
        nieuwe 3 is 10 cm langer dan de E90 , ook breder maar weet niet juist hoeveel ...

En ik koop mij liever een 335i ( of d ) dan een 520i ( of d) voor bijna dezelfde prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          nieuwe 3 is 10 cm langer dan de E90 , ook breder maar weet niet juist hoeveel ...

En ik koop mij liever een 335i ( of d ) dan een 520i ( of d) voor bijna dezelfde prijs.
          Jaja, I know, ik ook.

Maar 't ging me eigenlijk hierom:
          Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Inderdaad , 535i 80k met dezelfde opties ...
          Ik bedoelde: dat "grote" prijsverschil tussen een 335i en een 535i, als je 't hebt over E90 vs F10 dan vind ik dat zeker te verantwoorden, omdat het verschil in "alles" tussen die auto's zo groot is (allez, voor mij toch: nieuwe generatie is veel knapper, zit beter ineen, mooiere materialen, enz.). Dus daar zou ik mogelijks wel kiezen om bij te leggen voor de '5 (met dezelfde motor en opties). Bij de F30 vs F10 zal dat verschil vermoedelijk veel kleiner zijn, en dan zou een groot prijsverschil misschien weer minder "verdedigbaar" zijn.

Dus je volgende wordt een benzine? Ik las je al ergens wild uit de bol gaan op een rode V60 T5, en nu hetzelfde over een 335i. Zeker dat je geen break gaat missen, met die twee schoothondjes van je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Dus je volgende wordt een benzine? Ik las je al ergens wild uit de bol gaan op een rode V60 T5, en nu hetzelfde over een 335i. Zeker dat je geen break gaat missen, met die twee schoothondjes van je?

Voor 95% al zeker een benzine en de nieuwe 3 heeft momenteel de grootste kans! (335i)
            Eerst nog wat wachten tot er een defintief uitsluitsel is ivm de VAA.
            Donderdag een Volvo V60 T6 ( geen5) getest en die motor heeft me zeer goed bevallen (306PK)
            Nope geen break meer normaal gezien , voor de weinige keren dat de honden in de auto mee gaan kan ik de Peugeot 206 gebruiken

Comment

• Er zijn hier net 2 nieuwe 3 Reeksen toegekomen met de achteruit ingeslagen in Zeebrugge. Een rode Sport 335i met zwart leder en rode stikkingen en sportautomaat en een witte Luxury 328i met bruin leder. Wagens waren voor Mexico bestemd.
              Zelfs in transportmodus ( op hoge poten ) , vuil en bestickerd zijn het zeer knappe wagens! Dit gaat verkopen, daar ben ik zeker van!
              Wat wel tegenvalt is het geluid. De 335i klinkt heel wat beschaafder dan nu en de 328i klinkt ronduit banaal. Maar goed, dat is natuurlijk te verhelpen.
              Ze hebben duidelijk de kaart van het comfort getrokken.
              Ah ja nog iets, beide wagens staan op de velgen waarmee hun respectievelijke Lines op de persfoto's verschenen.
              Wagen is beduidend volwassener dan de E90, is natuurlijk ook een stuk groter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                Er zijn hier net 2 nieuwe 3 Reeksen toegekomen met de achteruit ingeslagen in Zeebrugge. Een rode Sport 335i met zwart leder en rode stikkingen en sportautomaat

Zelfde combinatie als die ik zou nemen

Comment

• [quote=M3Power79;4795922]. De 335i klinkt heel wat beschaafder dan nu en de 328i klinkt ronduit banaal.

Heeft er al iemand een test gezien/gehoord van de F30 met 335i motor? Het zijn blijkbaar altijd de 328i of 320D die getest worden.
                  Last edited by ; 20/12/2011, 15:35. Reden: typo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                    Mat zwarte Abarth 500 , BMW 6 , RS 6 / RS 5 / RS 3 volledig ingepakt , mat grijze AMG G-klasse , ...
                    stonden er ook .
                    werk je daar dan ergens aan de douane-diensten? mijn jongere broer vertoefd daar laatste tijd ook, ..

Comment

Zelfde combinatie als die ik zou nemen
                      Veel mooier in het echt dan op foto vind ik.

Comment

Er zijn hier net 2 nieuwe 3 Reeksen toegekomen met de achteruit ingeslagen in Zeebrugge. Een rode Sport 335i met zwart leder en rode stikkingen en sportautomaat en een witte Luxury 328i met bruin leder. Wagens waren voor Mexico bestemd.
                        Zelfs in transportmodus ( op hoge poten ) , vuil en bestickerd zijn het zeer knappe wagens! Dit gaat verkopen, daar ben ik zeker van!
                        Wat wel tegenvalt is het geluid. De 335i klinkt heel wat beschaafder dan nu en de 328i klinkt ronduit banaal. Maar goed, dat is natuurlijk te verhelpen.
                        Ze hebben duidelijk de kaart van het comfort getrokken.
                        Ah ja nog iets, beide wagens staan op de velgen waarmee hun respectievelijke Lines op de persfoto's verschenen.
                        Wagen is beduidend volwassener dan de E90, is natuurlijk ook een stuk groter.
                        Das ook tof als je nieuwe kar geleverd wordt.. ik veronderstel dat er sowieso toch wel wat glassplinters achterblijven in het interieur dan?

Comment

Veel mooier in het echt dan op foto vind ik.
                          Ja ?

Hopelijk staat hij op het autosalon in 335i met rood exterieur

Comment

• En ivm het geluid van de 328i ...

is een 2 Liter 4-cilinder met 245PK , maar het blijft jammer genoeg een 4-cilinder
                            Last edited by ; 20/12/2011, 19:07.

Comment

En ivm het geluid van de 328i ...

is een 2 Liter diesel 4-cilinder met 245PK , maar het blijft jammer genoeg een 4-cilinder
                              Benzine toere, .... benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                Benzine toere, .... benzine

Godver , waar zat ik met mijn gedachten?

Aangepast !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                  Das ook tof als je nieuwe kar geleverd wordt.. ik veronderstel dat er sowieso toch wel wat glassplinters achterblijven in het interieur dan?
                                  Het leder was ook ferm beschadigd van de slagregen

Comment

Ja ?

Hopelijk staat hij op het autosalon in 335i met rood exterieur
                                    Zeer grote kans dat daar de 3 lanceringskleuren staan. Van zodra ik de lijst heb met de details van de stand laat ik het weten.

Comment

• De nieuwe 328i heeft ook een heel knappe motor zal ongetwijfelt verkopen.

Comment

• Waarschijnlijk ligt het aan mij dat ik geen rasechte bmw fan ben maar jongens toch wanneer gaan ze nu eens een instrumentenpaneel aanbrengen dat anno 2012 is?

Een vriend van me heeft een full X6 van €75.000 en als je der in het donker instapt dan zit ik echt wel 10 jaar terug in de tijd!! steeds dat zachte orange verlicht, dan zijn de franse wagens al beter op weg

Verder vind ik de buiten- en binnenkant best ok mar het lijkt wel dat ze bij bmw aan een bepaalde traditie vasthouden
                                        Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Jammer dat de 328i nog minder geluid produceert dan de Z4 28i!

Comment

Working...
                                          X