Pfieuw!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDie blauwe is fenomenaal mooi !
De eerste (zonder m-pack) rijden al even rond:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten1ste keus zou zijn : Melbourne Red , die je jammer genoeg op elke configuratie kan tegenkomen
Dit blauw enkel op deze met M-pakket ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenKijk eens in het straatbeeld, op autoscout of op mobile, niemand koopt een rode. Dus sowieso redelijk exclusief, goede keuze trouwens!
Thx he , maar hij is wel nog niet besteld hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHope so
Thx he , maar hij is wel nog niet besteld hoor
Beide kleuren spreken mij enorm aan, maar muisgrijs zou ook een goede kans maken vrees ik. Net als bij 50% van de kopers ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenDie blauwe is ook een goede keuze!
Beide kleuren spreken mij enorm aan, maar muisgrijs zou ook een goede kans maken vrees ik. Net als bij 50% van de kopers ...
Eigenlijk zou ik beide kleuren in real-life eens naast elkaar moeten zien en dan beslissen.
Ik vermoed dat Glaciersilber (waar blijven ze die namen halen) ook wel mijn keuze zou kunnen zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtendik toch zo'n 335 :o. 335d is wel super aantrekkelijk geworden om aan te schaffen sinds die nieuwe BIV. Iemand enig idee wanneer de taxen gewijzigd zouden worden of blijven deze hetzelfde systeem behouden? Gaat de 335i trouwens eens geen pk-update krijgen?
Nope , 335 blijt 306PK ( jammer genoeg )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenGlaciersilber (waar blijven ze die namen halen)
Dat gebeurt veel vaker dan je zou denken, dat hergebruiken van kleurnamen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenUit hun eigen geschiedenis. In de jaren '80 is die naam ook al gebruikt geweest.
Dat gebeurt veel vaker dan je zou denken, dat hergebruiken van kleurnamen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenWaarschijnlijk ligt het aan mij dat ik geen rasechte bmw fan ben maar jongens toch wanneer gaan ze nu eens een instrumentenpaneel aanbrengen dat anno 2012 is?
Een vriend van me heeft een full X6 van €75.000 en als je der in het donker instapt dan zit ik echt wel 10 jaar terug in de tijd!! steeds dat zachte orange verlicht, dan zijn de franse wagens al beter op weg
Verder vind ik de buiten- en binnenkant best ok mar het lijkt wel dat ze bij bmw aan een bepaalde traditie vasthouden
groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenHopelijk wordt de F31 ook zo mooi met m-pack.
De eerste (zonder m-pack) rijden al even rond:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenEen 3 touring in bluewater metallic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMaar zonder M pakketje.
En ! Hij is al bij Skytune langs geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDa's waar, maar het ziet er nu wel al niet slecht uit
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenEn ! Hij is al bij Skytune langs geweest
Comment
Comment