Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
-
Hieronder nog beelden van de Melbourne Red render en van een (helaas nageplaatst) M-pack op Imperial Blue (US-versie).
Howow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenTav toere:
Alle twijfel is weg
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichtenin dat melbourne rood met die 19" wil ik hem ook wel hoor Ben benieuwd wat er op het autosalon te zien zal zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHola
Alle twijfel is wegOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Daardoor lijkt de voorkant te "hangen"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIs inderdaad zeer knap. Nu nog speciaal, eerdaags doordeweeks. Ook spijtig dat zo'n 335i berline zo snel in waarde zal dalen. Eens de touring en coupé er zijn gaat geen mens dit nog willen overkopen.
Deze blijft zeker tot aan mijn pensioen !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVerkopen , wat zeg jij nu ...
Deze blijft zeker tot aan mijn pensioen !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenTav toere:
Spijtig dat de E91 niet in zo'n geil rood te verkrijgen is (was). Er had er anders zo eentje op de oprit gestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten3 jaar dus?
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenHier nog op forum een topic gezien met een rode E90 M3 . En ik die dacht dat rood niet paste op een BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenYep
Rode E92 M3 die ik op het oog heb is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk BerichtenHoe laat je een 3 berline (EDE 16' velgen) licht sturen?
Optie: Servotronic?
Optie: Variable Sport Steering?
(gereden met een 3 coupé met 18' velgen zonder servotronic, ongezellig zwaar sturend)
(gereden met een 1 hatchback met servotronic, vlot sturend)
Comment
Comment