Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
    Geen salon-voorwaarden op de nieuwe 3 berline.
    Heeft iemand al zicht op een haalbare korting?
    Geen idee... in UK krijg ik 5% zonder erachter te vragen... Moet eens bij dealer in belgie binnenstappen. Maar als ze absoluut niets geven... gaan ze mij toch gene verkopen.

Voor 2k verschil ga ik niet in UK shoppen maar als het 4 a 5k is zal ie weer uit UK komen.

Zelfs met de huidige koers 1.21 is het zeer voordelig.

Comment

Heeft iemand al zicht op een haalbare korting?
      5% zonder morren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
        Ik vind het juist heerlijk dat een wagen niet zo superlicht stuurt. Het is niet nodig om met 1 vinger het stuur te kunnen draaien, dat past hoegenaamd niet in een auto met een ietwat sportief karakter. De Audi A4 stuurt ook wat zwaarder dan de meeste andere auto's. Ideaal.
        Gaat niet over een nuance...
        Die BMW 3 coupé was stroef, sleuren. Niks sportiefs aan.

Comment

Gaat niet over een nuance...
          Die BMW 3 coupé was stroef, sleuren. Niks sportiefs aan.
          3 coupé zijn stuur is gewoon hydraulisch en uiterst precies, je doet bijna alsof het geen servo heeft
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
            3 coupé zijn stuur is gewoon hydraulisch en uiterst precies, je doet bijna alsof het geen servo heeft
            De eigenaar vindt dat die ook stroever is dan hun vorige 3 coupé. Misschien is er iets mis. Gezien gezamenlijke indruk gaat de auto even de garage in voor controle.

Ik stip dan maar de optie "Variable Sport Steering" aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              5% zonder morren
              Voor bedrijven blijkbaar 6%.

Zou op salon iets meer zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Verdorie, da's knap.
                Spijtig dat de E91 niet in zo'n geil rood te verkrijgen is (was). Er had er anders zo eentje op de oprit gestaan.
                Was 'ie wel, maar niet met M Pack, dacht ik?

G'hebt gelijk, een knap rood was wat er miste bij de facelift '3 met M Pack.

Comment

Voor bedrijven blijkbaar 6%.

Zou op salon iets meer zijn.
                  Hangt ervan af welk bedrijf. Bij mijn pa zijn werk is het bij BMW 20% maar dan kan je natuurlijk niet van andere condities genieten.

Comment

• Touring zou pas te bestellen/reserveren zijn vanaf Juni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Was 'ie wel, maar niet met M Pack, dacht ik?

G'hebt gelijk, een knap rood was wat er miste bij de facelift '3 met M Pack.
                      Inderdaad, facelift E91 met M pack was niet meer in 't rood verkrijgbaar.
                      Dealer stelde nog voor om bumpers enzomeer na te plaatsen op een 'gewone' rode, maar dat zag ik nu niet onmiddellijk zitten.

Comment

• Zou ik ook niet snel doen, denk ik. Dan is het prijsverschil met de meerprijs van een Individual-lak tgo een gewone metallic lak erg klein, en dan liever dat laatste.

Ni dat met wat ge nu rondrijdt ni schoon is, hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                          Hangt ervan af welk bedrijf. Bij mijn pa zijn werk is het bij BMW 20% maar dan kan je natuurlijk niet van andere condities genieten.
                          Welk werk is dat dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                            Welk werk is dat dan ?
                            BNP, één van de grootste BMW klanten heeft een verkoper mij ooit eens verteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
                              Geen idee... in UK krijg ik 5% zonder erachter te vragen... Moet eens bij dealer in belgie binnenstappen. Maar als ze absoluut niets geven... gaan ze mij toch gene verkopen.

Voor 2k verschil ga ik niet in UK shoppen maar als het 4 a 5k is zal ie weer uit UK komen.

Zelfs met de huidige koers 1.21 is het zeer voordelig.
                              Groot gelijk. De mijne (vw touareg) is al in bestelling in de UK.
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                BNP, één van de grootste BMW klanten heeft een verkoper mij ooit eens verteld.
                                Bij mijn broer zijn werk 21% ... + gratis metaalkleur ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                                  Bij mijn broer zijn werk 21% ... + gratis metaalkleur ...
                                  Bij ons is het ook 21%. Wel niet te cummuleren met andere acties of nog verder over te onderhandelen. Die korting is in functie van het aantal wagens dat een bedrijf gedurende een bepaalde periode bestelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Zou ik ook niet snel doen, denk ik. Dan is het prijsverschil met de meerprijs van een Individual-lak tgo een gewone metallic lak erg klein, en dan liever dat laatste.

Ni dat met wat ge nu rondrijdt ni schoon is, hé.
                                    Merci. Jaja, 'k ben nog heel content met dat le mans blauw, maar zo'n rode... 'k had het nog net iets liever gehad. F31 over een paar jaar hé.

Comment

• Hallo.Ik ben hier nieuw en heb een vraag.
                                      Zal het M sport pack op de nieuwe 3 reeks aanwezig zijn op het salon?
                                      Last edited by ; 08/01/2012, 13:05. Reden: fout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrick 458 Bekijk Berichten
                                        Hallo.Ik ben hier nieuw en heb een vraag.
                                        Zal het M sport pack op de nieuwe 3 reeks aanwezig zijn op het salon?
                                        Ik dacht een 335i in estoril 2 blauw
                                        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                          Ik dacht een 335i in estoril 2 blauw
                                          Bedankt voor de info,zondag ga ik naar het salon om het M pack in het echt te zien.
                                          Eens kijken om mijn E46 M pack te vervangen.

Comment

Working...
                                          X