Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Ondertussen uitgebreid kunnen aan de tand voelen, wauw
- schitterend design (al is dat persoonlijk)
- M pack icm estorilblau: leuk dat je het interieur niet per se met die blauwe contrastlijn hoeft te nemen ...
- qua rijden een enorme verbetering in comfort tgo de E90, maar nog steeds uitgesproken sportief
- enorme verbetering van plaats op de achterbank
- 320d icm 8trapsautomaat: schitterend
- 328i: indrukwekkend voor een viercilinder
- 335i:
Wordt een topper, no doubt about it1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk hoop dat hieronder de optionele 19'ers zullen liggen.
Ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten- 335i:
Wordt een topper, no doubt about it
F30 335i of E92 M3 ?
Wat zou je kiezen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenF30 335i of E92 M3 ?
Wat zou je kiezen?
Is het een auto die je in het week-end wilt uithalen, dan zou ik beginnen twijfelen ... hele persoonlijke keuze dan. Ikzelf zou waarschijnlijk voor de M3 gaan ... maar als het dan echt een plezierauto zou zijn ... zou mijn keuze allicht naar nog iets anders gaan omdat ik een E92 M3 een beetje braaf vind als pure funauto1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOndertussen uitgebreid kunnen aan de tand voelen, wauw
- schitterend design (al is dat persoonlijk)
- M pack icm estorilblau: leuk dat je het interieur niet per se met die blauwe contrastlijn hoeft te nemen ...
- qua rijden een enorme verbetering in comfort tgo de E90, maar nog steeds uitgesproken sportief
- enorme verbetering van plaats op de achterbank
- 320d icm 8trapsautomaat: schitterend
- 328i: indrukwekkend voor een viercilinder
- 335i:
Wordt een topper, no doubt about it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenLiggen RFT's er nog steeds standaard op?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHangt er van af op welke velggrootte he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten16" niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHeb je 't nu over de E90 of de F30?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenE90/E91 had op de 16" standaard geen RFT liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBij de E9x waren toch alle velgen standaard met RFT schoeisel, niet?
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten16" niet.
M3 bvb heeft ook geen RFT's en die staat niet op 16"1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenLiggen RFT's er nog steeds standaard op?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenOp de F30 wordt ook de nieuwste generatie van RFT's toegepast die qua comfort bijna een gewone band benaderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPraat van de verkopers zeker? Een verkoper vertelde mij ook dat mijn 255/225 18" banden amper 1% harder waren dan de niet RFT broers ervan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenNee, geen praat van verkopers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAls daily onmiddellijk de F30. Geen seconde twijfel over.
Is het een auto die je in het week-end wilt uithalen, dan zou ik beginnen twijfelen ... hele persoonlijke keuze dan. Ikzelf zou waarschijnlijk voor de M3 gaan ... maar als het dan echt een plezierauto zou zijn ... zou mijn keuze allicht naar nog iets anders gaan omdat ik een E92 M3 een beetje braaf vind als pure funauto
535d buiten en voorlopig hou ik de Lotus nog als pure funauto = circuit.
Comment
Comment