Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    Een 316d en 318d zijn letterlijk 300 EUR duurder geworden, en voor dat geld heb je nu standaard een automatische airco en de radio professional met het scherm en iDrive-controller ... Ik vind dat eigenlijk geen belachelijke evolutie.
    Jij vergelijkt met de meest recente prijzen... Ik vergelijk de lanceringsprijzen.
    En als je dan kijkt wat het kost voor een paar opties... Dingen die bij de meeste andere merken standaard zijn. Het is bijna onmogelijk om onder de 38.000 euro te blijven, dat is meer dan 1,5 miljoen oude frankskes voor een middenklasser.

En dan de overnameprijzen... Een BMW houdt zijn waarde beter dan een ander merk? Tot je effectief de prijs vraagt aan de stealer ja... Dan weten ze van niets meer.
    Last edited by N-D-D-V-D-B; 16/02/2012, 13:27.
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
      Jij vergelijkt met de meest recente prijzen... Ik vergelijk de lanceringsprijzen.
      En als je dan kijkt wat het kost voor een paar opties... Dingen die bij de meeste andere merken standaard zijn. Het is bijna onmogelijk om onder de 38.000 euro te blijven, dat is meer dan 1,5 miljoen oude frankskes voor een middenklasser.

En dan de overnameprijzen... Een BMW houdt zijn waarde beter dan een ander merk? Tot je effectief de prijs vraagt aan de stealer ja... Dan weten ze van iets meer.

Bedank de Waalse regering van Di Rupo, met zijn Vlaamse collabo's. De tweedehandsprijzen van premiumwagens zijn volledig ingestort ten gevolge van zijn doordacht fiscaal beleid.

Comment

En dan de overnameprijzen... Een BMW houdt zijn waarde beter dan een ander merk? Tot je effectief de prijs vraagt aan de stealer ja... Dan weten ze van niets meer.
        Tuurlijk vergelijk ik met de meest recente prijzen!
        Je kunt zo evengoed gaan vergelijken met de lanceringsprijs van de E21 en zo tot de conclusie komen dat de prijsstijging belachelijk is

Het is gewoon crisis en alles verliest gigantisch veel waarde ... het aantal E90's en E91's dat ik overgenomen heb voor minder dan 10k in de laatste weken ... niet te doen

Weinig aan te doen he, niemand had deze marktsituatie kunnen voorspellen!
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Bij de hollanders krijgen ze zo maar eventjes de 8-traps automaat gratis tot eind maart...
          Bij ons? Nougabollen.

Nu moet je zelfs al gaan bijbetalen voor het deactiveren van de passagiersairbag! (40 euro)
          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Bij de hollanders krijgen ze zo maar eventjes de 8-traps automaat gratis tot eind maart...
            Bij ons? Nougabollen.

Nu moet je zelfs al gaan bijbetalen voor het deactiveren van de passagiersairbag! (40 euro)
            Ze zijn daar wel een dikke €6.500 duurder hé, dat kan een gratis automatique niet compenseren hoor! En dan nog, zijn er geen saloncondities op de nieuwe 3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
              Ze zijn daar wel een dikke €6.500 duurder hé, dat kan een gratis automatique niet compenseren hoor! En dan nog, zijn er geen saloncondities op de nieuwe 3?
              6% kreeg ik los

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Tuurlijk vergelijk ik met de meest recente prijzen!
                Je kunt zo evengoed gaan vergelijken met de lanceringsprijs van de E21 en zo tot de conclusie komen dat de prijsstijging belachelijk is

Het is gewoon crisis en alles verliest gigantisch veel waarde ... het aantal E90's en E91's dat ik overgenomen heb voor minder dan 10k in de laatste weken ... niet te doen

Weinig aan te doen he, niemand had deze marktsituatie kunnen voorspellen!
                Heb je geen E91 overname 320d,325d of 330d?
                Max +/-100000km
                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Op F30 post heb ik gelezen dat ze de F30 328i op de rollen hebben gezet en hieruit blijkt dat hij beter presteert dan opgegeven door BMW.

BMW: 245 pk - 350 Nm
                  Dyno: 265 pk - 365 Nm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                    6% kreeg ik los
                    7 % maar vind ik ook maar sober .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                      Je kan de prijs niet vergelijken omdat die €6.500 bestaat uit taksen van de overheid, niet een hogere prijs vanwege BMW. De prijs zonder taksen is dezelfde als hier.
                      Die gratis automaat daarentegen is wel van BMW.

Saloncondities op de nieuwe 3...
                      Het enige wat je hier kan krijgen is die stomme business edition voor de lease-rijders... Behalve de dingen die ze je verplichten te nemen, kan je zelf geen enkele optie kiezen.
                      Interessaaaaaant...

Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                      6% kreeg ik los
                      Minder dan 10% en ze mogen hun spul houden.
                      Tegen eind dit jaar zullen ze dat wel geven...De vooruitzichten voor 2012 zijn slecht, zeker voor een merk als BMW.
                      Last edited by N-D-D-V-D-B; 17/02/2012, 00:29.

Comment

Je kan de prijs niet vergelijken omdat die €6.500 bestaat uit taksen van de overheid, niet een hogere prijs vanwege BMW. De prijs zonder taksen is dezelfde als hier.
                        Die gratis automaat daarentegen is wel van BMW.

Saloncondities op de nieuwe 3...
                        Het enige wat je hier kan krijgen is die stomme business edition voor de lease-rijders... Behalve de dingen die ze je verplichten te nemen, kan je zelf geen enkele optie kiezen.
                        Interessaaaaaant...

Minder dan 10% en ze mogen hun spul houden.
                        Tegen eind dit jaar zullen ze dat wel geven...De vooruitzichten voor 2012 zijn slecht, zeker voor een merk als BMW.
                        Business edition : volgens verkoper BMW Zottegem kan wel op aparte factuur nog lederen interieur bij regelen.

Comment

• Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dik.
                              Damn, die alcantara inleglijsten, velgen & sticker op de sideskirt zijn echt zalig!

Comment

• 3 serie 2012 sport

Midden april heb ik hopelijk mijn nieuwe 3 serie in het rood !!

Kan niet wachten tot hij er is !!

Comment

• Rood.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                    wat een verkleutering van die auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                      Op F30 post heb ik gelezen dat ze de F30 328i op de rollen hebben gezet en hieruit blijkt dat hij beter presteert dan opgegeven door BMW.

BMW: 245 pk - 350 Nm
                                      Dyno: 265 pk - 365 Nm
                                      Dat gebeurt wel vaker met de eerste exemplaren van nieuwe modellen, waarvan men quasi zeker weet dat ze in tests, vergelijkende tests e.a. zullen worden gebruikt. Eénmaal de productie goed op gang is en het allemaal klantenversies zijn, valt dat dan vaak wel wat terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mikemast Bekijk Berichten
                                        Midden april heb ik hopelijk mijn nieuwe 3 serie in het rood !!

Kan niet wachten tot hij er is !!
                                        Was ook mijn keuze voor de F30 : rood

dikke proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          wat een verkleutering van die auto
                                          Ik moet hiermee akkoord gaan. Wie wil nu zo'n belachelijke striping op z'n 3 reeks om dan nog maar te zwijgen van de lelijke velgen.
                                          Persoonlijke smaak uiteraard, maar toch...

Comment

Working...
                                          X