Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Kan zijn, ik had weinig zin om op een receptie alle interieurpanelen te gaan zitten betasten. De interieurstyling is (naar mijn smaak) van dien aard dat ik ook niet teveel interesse had en dan ook geen zin had om wat verder te gaan speuren.

Opvallend bij de Luxury: het bruine stuk in het dashboard verschilt duidelijk van het bruin van het leder van de zetels en de deurinzetten. Gebuisd en tweede zit, zou ik zeggen. En WTF dat Playmobil-imitatiehout (mat met reliëf) in de Modern Line

Hoeveel foutjes (voor mij) die ik langs binnen tegenkom; zo weinig gebreken vind ik aan de buitenkant. Echt 'n sublieme kar. Er stond in Aalbeke (prachtige nieuwe concessie trouwens) een zwarte Sport met verdonkerde ruiten... Jawadde.
    Die zwarte met dat rood leer in aalbeke is voorlopig mijn favoriet. Het dong heeft echt geen mpack of 19 inch nodig IMHO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
      Ik moet hiermee akkoord gaan. Wie wil nu zo'n belachelijke striping op z'n 3 reeks om dan nog maar te zwijgen van de lelijke velgen.
      Persoonlijke smaak uiteraard, maar toch...
      Die striping kan je apart bestellen, is er inderdaad wat over voor zo'n wagen.
      Doe die striping weg en je hebt een prachtige auto.
      Eigenlijk niet te begrijpen dat BMW zo'n stripings toepast, wie koopt dit in België?
      Misschien voor de Russische markt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
        Spijtig dat die velg bicolor is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Die zwarte met dat rood leer in aalbeke is voorlopig mijn favoriet. Het dong heeft echt geen mpack of 19 inch nodig IMHO
          Ik heb een vogelke horen fluiten dat die auto verhuisd is naar Kortrijk als demowagen
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Vond 'm ook knap. Niet zeker van de velgen, maar algemeen gezien: yep. Ook de lederkleur stond me erg aan. Renske daarentegen... die vond dat teveel aardbei (zij heeft het erg voor warme tinten, nooit voor koelere en/of moderne zaken ... ik in de regel eigenlijk ook niet zo). Ze vond 'm ook te "maffiabak": zwart, hoogglans Shadow Line, verdonkerde ruiten en sportieve velgen. Kan ik volgen.
            Ik denk dat ik moet wachten op de touring, om m'n goesting te kunnen uitmaken over de nieuwe '3. Berline ga 'k niet snel kopen, denk ik. Dan liever een coupé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Ik heb een vogelke horen fluiten dat die auto verhuisd is naar Kortrijk als demowagen
              Ten gevolge van een schielijk heen gegane '1 toch niet? Zo ja, dan ga ik het betrokken heerschap 'es even bellen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                Die striping kan je apart bestellen, is er inderdaad wat over voor zo'n wagen.
                Doe die striping weg en je hebt een prachtige auto.
                Eigenlijk niet te begrijpen dat BMW zo'n stripings toepast, wie koopt dit in België?
                Misschien voor de Russische markt?
                Ik denk er hetzelfde van, 't is ook m'n smaak niet. Maar de laatste tijd is het wel erg mode van die dingen, kijk maar bij MINI, nu de Audi A1 ook, zoveel sportkarren met stickers (Porsche, Renault ed), de aftermarket wraps in alle geuren en kleuren...

Ik heb 't ook meer voor understatement (met als toppunt de E28 M5 en W124 500E) dan voor overstatement (schaap in wolkskleren).

Comment

• is het nog steeds mogelijk om een LHD in de UK te kopen?
                  scheelt toch een hoop in aankoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
                    is het nog steeds mogelijk om een LHD in de UK te kopen?
                    scheelt toch een hoop in aankoop
                    Is nog altijd mogelijk maar gezien de huidige koers van de Euro komt nauwelijks nog voordeliger uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregV Bekijk Berichten
                      Is nog altijd mogelijk maar gezien de huidige koers van de Euro komt nauwelijks nog voordeliger uit.
                      heb juist eens een 328i uitgerekend en kwam toch een kleine 5000 euro goedkoper uit

Comment

• Ik heb de oefening ook gemaakt voor een 320d ED via BMW UK. Maar dan moet de wagen nog hier geraken. Scheelde nauwelijks. Teware je zelf de wagen gaat halen.

Comment

Ik heb de oefening ook gemaakt voor een 320d ED via BMW UK. Maar dan moet de wagen nog hier geraken. Scheelde nauwelijks. Teware je zelf de wagen gaat halen.
                          Natuurlijk dat je die wagen zelf gaat halen, een leuke herinnering en je maakt er direct een weekje Londen van.

Comment

• De 328i of 335i hebben in combinatie met een sportautomatische versnellingsbak geen launch control zeker?

Comment

Ik heb de oefening ook gemaakt voor een 320d ED via BMW UK. Maar dan moet de wagen nog hier geraken. Scheelde nauwelijks. Teware je zelf de wagen gaat halen.
                              Voor de goedkopere (nou ja) modellen en zeker de kleine diesels is het verschil niet zo groot. Eens je kwistig in de optielijst gaat duiken wordt het toch wel weer interessant. Vooral voor de zwaardere motorisaties en van erg veel opties voorziene auto's blijft het zelfs nu nog erg interessant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Voor de goedkopere (nou ja) modellen en zeker de kleine diesels is het verschil niet zo groot. Eens je kwistig in de optielijst gaat duiken wordt het toch wel weer interessant. Vooral voor de zwaardere motorisaties en van erg veel opties voorziene auto's blijft het zelfs nu nog erg interessant.
                                indeed

als je een 328i of 335i met een hoop opties vergelijkt dan loopt het verschil op tot 7000 euro en meer

Comment

• Ik vind de nieuwe 3-reeks erg geslaagd! Als volgende wagen komt de 320d EfficientDynamics Edition zeker in aanmerking!

Helaas zag ik dat deze enkel met 16" velgen te verkrijgen is... Kan iemand mij zeggen of het mogelijk is om deze achteraf te vervangen door 17" exemplaren?

Comment

• Het exterieur van de nieuwe 3-serie vind ik geslaagd. Het interieur veel minder. Zelf rij ik al 12 jaar met BMW. Eerst met een 3-serie E46 320 D en nu een E90 320 D en ik vind dat de bouwkwaliteit van de BMW interieurs er serieus op achteruit gaat. De legendarische betrouwbaarheid is tegenwoordig ook ver te zoeken bij het merk. Wat wij met onze wagen hebben meegemaakt is eigenlijk te gek voor woorden. Twee collega's van mij hebben een nieuwe 5-serie gekocht en toch ook al te kampen gehad met problemen. Denk dat BMW een beetje lijdt aan het syndroom van veel winst maken maar hun wagens moeten wel inboeten aan kwaliteit en betrouwbaarheid. Geen probleem mee dat bedrijven willen winst maken, maar als je relatief veel geld wil neertellen voor zo'n wagen verwacht je wel kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid.

Comment

• Problemen heb je bij alle merken hoor. Kwaliteit is in mijn ogen de laatste jaren terug gestegen. Kwaliteit F30 >>> E90

Comment

• Vandaag voor het eerst een in het wild gespot.

En om heel eerlijk te zijn was ik een beetje ontgoochelt. Mooie wagen, zonder meer. Maar zo in het space grau met te kleine velgen is de 'heb' factor toch niet al te groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndreV Bekijk Berichten
                                          Ik vind de nieuwe 3-reeks erg geslaagd! Als volgende wagen komt de 320d EfficientDynamics Edition zeker in aanmerking!

Helaas zag ik dat deze enkel met 16" velgen te verkrijgen is... Kan iemand mij zeggen of het mogelijk is om deze achteraf te vervangen door 17" exemplaren?
                                          Tuurlijk is dat mogelijk!? Achteraf gooi je daar onder wat je wil!
                                          Denk zelfs dat dat bij aankoop ook moet lukken om daar iets anders onder te krijgen, misschien niet in de online configurator.
                                          2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

Working...
                                          X