Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Metaalkleur of niet ?

Is er uiterlijk eigenlijk een heel groot verschil tussen het standaard zwart kleur en het zwart metaalkleur ?
    Ik vind meer dan 800 euro optie voor metaalkleur eigenlijk veel , maar weet niet of dit uiterlijk zo veel opvalt .
    De kenners zullen het wel zien , maar welke meerwaarde geeft dit ?
    Is uw koetswerk dan makkelijker te onderhouden of speelt dit geen rol ?
    Geef graag uw advies .

P.S. , is inderdaad wel heel grappig , een BMW zonder wielen zien

Comment

• Metaalkleur is vooral voorzien van een betere bescherming. Minder snel kleine krasjes.

Sent from my HTC Radar.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Metaalkleur is vooral voorzien van een betere bescherming. Minder snel kleine krasjes.

Sent from my HTC Radar.
        Bescherming maakt niet uit.
        Je ziet gewoon sneller swirls en krassen op een nietmetaallak.

Metaalkleur zal een iets grijzere look hebben in de zon omwille van de metaaldeeltjes in de lak. Uni zwart zal dieper zwart lijken en indien gedetailed nog mooier imho

Comment

• Vroeger had een metallic lak ook een extra laag. Kleur, metalliclaag, lak. Nu zit de metallic in de laklaag, dacht ik, en is dat ook maar 2 lagen meer. Niet?

Comment

• Dank u aan allen voor antwoord op mijn voorgaande vraag
            Ik heb nog een andere vraag voor de kenners : wanneer is het M sportpakket beschikbaar ( kan dit eventueel al besteld worden ) en wat is ongeveer de prijs ?
            Zijn er al mensen die besteld/ gekocht hebben en welke kortingen hebben jullie verkregen ?
            Hoe lang is de levertermijn ?
            Dank voor antwoorden alvast

Comment

• collega van mij heeft gisteren voor een 318d Sport met 2 packs en paar losse opties getekend, levering rond eind mei.
              7% korting gekregen dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                Is er eigenlijk al een nieuwe 3-reeks besteld op het forum????
                yep midden april moet hij er zijn !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mikemast Bekijk Berichten
                  yep midden april moet hij er zijn !
                  die van mij is al aangekomen
                  besteld in de week net voor het autosalon
                  vanaf volgende week in het straatbeeld
                  mijn geduld zit er op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
                    Dank u aan allen voor antwoord op mijn voorgaande vraag
                    Ik heb nog een andere vraag voor de kenners : wanneer is het M sportpakket beschikbaar ( kan dit eventueel al besteld worden ) en wat is ongeveer de prijs ?
                    Zijn er al mensen die besteld/ gekocht hebben en welke kortingen hebben jullie verkregen ?
                    M-pakket ging je normaal gezien kunnen bestellen vanaf April 2012 , eerste leveringen Juli/Aug 2012 . Prijs denken ze rond de 4500-5000€ .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
                      Dank u aan allen voor antwoord op mijn voorgaande vraag
                      Ik heb hem laten configureren gisteren, kreeg meteen de standaard 7%, maar de verkoper zei meteen, als het echt concreter zou worden dat er nog afging, dus ik denk dat je wel 8 a 9% los kan krijgen
                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
                        die van mij is al aangekomen
                        besteld in de week net voor het autosalon
                        vanaf volgende week in het straatbeeld
                        mijn geduld zit er op
                        allez da's fijn om zien zoveel vrijwillige beta-testers
                        Grapje he, uiteraard veel rijplezier gewenst en vergeet vooral niet af en toe wat fotomateriaal achter te laten.

Comment

• Iemand een idee of zo'n adaptieve M sportophanging in samenhang werkt met de driving experience control ?

Of kunt ge ook in eco modus rijden maar dan met de vering in stand sport ofzo ?

Comment

Ik heb hem laten configureren gisteren, kreeg meteen de standaard 7%, maar de verkoper zei meteen, als het echt concreter zou worden dat er nog afging, dus ik denk dat je wel 8 a 9% los kan krijgen
                            En ik hoor zeggen dat ze niet meer geven dan 6% omdat ze als ze meer geven met verlies verkopen op de F30... . Geloof ik geen bal van.

Waar ben je geweest?
                            For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                              allez da's fijn om zien zoveel vrijwillige beta-testers
                              Grapje he, uiteraard veel rijplezier gewenst en vergeet vooral niet af en toe wat fotomateriaal achter te laten.
                              gij vraagt, ik draai
                              van de onvrijwillige beta-tester dus... met iPhone in donkere garage, geen whawbeeld
                              dit is dus de 320d EDE F30 - 3E11... geheel "puur"
                              = zonder 'line', standaardkleur en -velgen, én nog ongewassen ook...
                              klaar voor inschrijving
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• mooie kar zo een nieuwe 3

deze generatie lijkt de 3 net wat gewaagder dan de 5 itt de e60 en e90. Of de neus toch, rest is een beetje hetzelfde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                                  En ik hoor zeggen dat ze niet meer geven dan 6% omdat ze als ze meer geven met verlies verkopen op de F30... . Geloof ik geen bal van.

Waar ben je geweest?
                                  Centrauto in Wijnegem

Comment

Centrauto in Wijnegem
                                    o.a.
                                    Van Boom, Puurs > offerte > 5% op catalogus, excl. opties
                                    Verstraeten, Lochristi > offerte > 6% op geheel, dus incl. opties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                      Tja kwa prijs kan je de 328i vergelijken met de 330d na 5 jaar... en wat kies je dan.... (zeker met + 25.000km per jaar)
                                      Toch ook maar es uitrekenen met http://www.autogids.be/kostprijs-auto.cfm
                                      320d EDE niet te kloppen

Comment

Allé, ze zijn daar nog gieriger geworden dan vroeger... En steeds minder deftige service.
                                        En dat allemaal voor een nieuwe lichting marginale verkopers en een bende jonge snotters in het atelier die niets anders kunnen dan prutsen.
                                        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

o.a.
                                          Verstraeten, Lochristi > offerte > 6% op geheel, dus incl. opties

Centrauto 7% op geheel en er kon nog af

Comment

Working...
                                          X