Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Aceke04 Bekijk Berichten
    Weet iemand of die led strip aan de binnenkant ter hoogte van de voordeur tot het lichtpakket behoort of dat die in het Luxury/Sport/... pack zit?
    Normaliter in het lichtpakket.

Oorspronkelijk geplaatst door Aceke04 Bekijk Berichten
    En nog deze, bij de optie Instrumentencombinatie met uitgebreide functies, verschijnen navigatieaanwijzingen, wat kan ik me daarbij voorstellen? Iemand een link naar een foto?
    Volgens mij slaat dit op de HUD, nog geen enkele foto gezien waar aanwijzingen in de cluster verschijnen bij de F30.

For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Neen, toch niet. De uitgebreide info op het "High" boordscherm geeft ook (beperkte) navigatie-aanwijzingen. Heeft niks te maken met de head-up display.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Neen, toch niet. De uitgebreide info op het "High" boordscherm geeft ook (beperkte) navigatie-aanwijzingen. Heeft niks te maken met de head-up display.
        Foto?
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Weet iemand of die led strip aan de binnenkant ter hoogte van de voordeur tot het lichtpakket behoort of dat die in het Luxury/Sport/... pack zit?
          De verkoper kan het niet met zekerheid zeggen :s En uit de catalogus wordt ik ook niet veel wijzer.
          ?
          Deze lichten bij mij aanwezig, onderaan de deur: géén line,
          wel comfort plus pack + connectivity pack (met daarin lichtpakket begrepen).
          Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ; 06/03/2012, 23:04. Reden: precisering

Comment

En nog deze, bij de optie Instrumentencombinatie met uitgebreide functies, verschijnen navigatieaanwijzingen, wat kan ik me daarbij voorstellen? Iemand een link naar een foto?
            Zoek je dit?
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Verbruik

Geen klachten over verbruik, E17 Gent > Antwerpen, cruise controle op 120km/u, ECO-modus, buiten de inhaalbewegingen schommelingen tussen de 2,5 en 4 genoteerd. Nice.
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
                Lichten bij mij aanwezig: géén line,
                wel comfort plus pack + connectivity pack (met daarin lichtpakket begrepen).
                Dat is geen led-strip daar onderaan.
                Ik denk dat hij dit bedoelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                  Dat is geen led-strip daar onderaan.
                  Ik denk dat hij dit bedoelt
                  LED zal dus bij een van de lines horen... Niet in het gewone "lichtpakket".

Comment

• Hemel zwart maar...

Waarschuwingsvignet op de zonneklep passagier:
                    én binnenkant (= oké, geen last van)
                    én buitenkant (= zéér lelijk met hemelbeklleding anthrazit).
                    Is dit normaal of een fout?
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kan je er toch afhalen?

Comment

• Klever op buitenkant zonneklep F30

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                        Kan je er toch afhalen?
                        Oké, maar hoe doe je dat?
                        De klever lijkt er in "gesmolten".
                        Zie foto.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Valt er niet af te halen. Oplossing bestaat erin om een zonneklep voor bestuurder te bestellen voor een rechtsgestuurde auto.

Comment

LED zal dus bij een van de lines horen... Niet in het gewone "lichtpakket".
                            Raar. Jij hebt het lichtpakket, maar NIET die led strips in de deuren binnenin? Ik lees toch bij de uitleg van het lichtpakket (foto die N-D-D-V-D-B gepost heeft):
                            Omvat in LED-techniek: ... sfeerverlichting in de deuren voor- en achteraan ...
                            Wat is dan deze sfeerverlichting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                              Raar. Jij hebt het lichtpakket, maar NIET die led strips in de deuren binnenin? Ik lees toch bij de uitleg van het lichtpakket (foto die N-D-D-V-D-B gepost heeft):
                              Wat is dan deze sfeerverlichting?
                              Beeld van N-D-D-V-D-B is bijna identiek aan de tekst in het Nederlands, catalogus p. 61.
                              Maar... in het Nederlands staat er NIET "sfeerverlichting in de voor- en achterdeurpanelen". NIET !
                              Zie bijlage.
                              Dus: omschrijving van N-D-D-V-D-B is waarschijnlijk gebonden aan wagen VS of UK of M-serie of preproductie, of...
                              De foto op p. 61 van de Nederlandstalige catalogus is wel fout (zelfde foto als van N-D-D-V-D-B) .
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Klopt niet, denk ik.

De optie sfeerverlichting is afaik op alle markten identiek. De 328i en 335i hebben eea van de inhoud van dat pakket standaard, maar bij alle versies komt, als de optie aangevinkt wordt zeker de verlichting van bagageruimte, sfeerverlichting in de deurbekleding v+a en uitstapverlichting erbij. Is alvast conform Belgische en Duitse prijs- en optielijsten en catalogi identiek voor alle in België en Duitsland leverbare modellen. De "extra sfeerverlichting v/a" in de tekst die jij als bijlage aan je post opnam slaat net op de LED-strips in de deuren (onnauwkeurige vertaling).

Het lijkt me eerder dat, als jij zeker de optie aanvinkte én je hebt de sfeerverlichting in de deurbekleding niet, er dan bij het bouwen van jouw auto niet goed opgelet is geweest. Zou ik dan zeker even navragen.
                                Last edited by ; 07/03/2012, 13:02.

Comment

Beeld van N-D-D-V-D-B is bijna identiek aan de tekst in het Nederlands, catalogus p. 61.
                                  Maar... in het Nederlands staat er NIET "sfeerverlichting in de voor- en achterdeurpanelen". NIET !
                                  Zie bijlage.
                                  Dus: omschrijving van N-D-D-V-D-B is waarschijnlijk gebonden aan wagen VS of UK of M-serie of preproductie, of...
                                  De foto op p. 61 van de Nederlandstalige catalogus is wel fout (zelfde foto als van N-D-D-V-D-B) .
                                  Euh. De catalogus die ik hier in mijn handen heb (meegenomen bij het after-work event bij de dealer) vermeldt op pagina 73 voor het lichtpakket (hier staat ook dezelfde afbeelding boven als N-D-D-V-D-B gepost heeft):

Lichtpakket omvat in LED-techniek: leeslampjes voor- en achteraan, verlichting make-upspiegels, interieurverlichting voor- en achteraan, voetruimteverlichting vooraan, bagageruimverlichting, sfeerverlichting in deuren voor- en achteraan, uitstapverlichting en omgevingsverlichting in de deurgrepen
                                  Heb er ook even de catalogus en prijslijst bijgehaald zoals die nu op de BMW site staan. De catalogus vermeldt (weeral met diezelfde afbeelding):

Lichtpakket omvat omgevings-
                                  verlichting in de deurhandgrepen,
                                  portiergreep deuropener vooraan met
                                  LED-verlichting,
                                  leeslampjes in LED-
                                  techniek voor en achter met sfeer-
                                  verlichting, verlichting van de
                                  voetruimte vooraan en verlichte ma-
                                  ke-upspiegel voor bestuurder en
                                  voorpassagier en kofferverlichting in
                                  LED-techniek.
                                  en de prijslijst:

leeslampjes in de dakhemel (midden) achteraan in LED (std. 328i, 335i), leeslampjes vooraan in LED (std. 328i,
                                  335i), LED-verlichting van de make-up spiegels (std. 328i, 335i), sfeerverlichting voor- en achteraan (std. 328i,
                                  335i), verlichting van de beenruimte vooraan, omgevingsverlichting in de deurgrepen, uitstapverlichting in de
                                  deuren, verlichting van de koffer in LED - inbegrepen bij ZB2 Comfort Pack Plus, ZB3 Exclusive Pack
                                  Het spreekt elkaar precies allemaal een beetje tegen!

Comment

Euh. De catalogus die ik hier in mijn handen heb (meegenomen bij het after-work event bij de dealer) vermeldt op pagina 73 voor het lichtpakket (hier staat ook dezelfde afbeelding boven als N-D-D-V-D-B gepost heeft):
                                    Klopt, pagina 61 en 73 zeggen niet hetzelfde.
                                    Maar...
                                    Op p. 61 = lichtpakket in Comfort Pack Plus.
                                    Op p. 73 = lichtpakket als los extra pakket.
                                    Misschien maakt dat het verschil? Verwarrend...

Comment

Klopt, pagina 61 en 73 zeggen niet hetzelfde.
                                      Maar...
                                      Op p. 61 = lichtpakket in Comfort Pack Plus.
                                      Op p. 73 = lichtpakket als los extra pakket.
                                      Misschien maakt dat het verschil? Verwarrend...
                                      Hier heb je idd gelijk in. Maar weeral staat diezelfde afbeelding van die ledverlichting in de deur erbij. Dus je zou toch verwachten dat die erop zit? Verwarrend is het alleszins!

Comment

Hier heb je idd gelijk in. Maar weeral staat diezelfde afbeelding van die ledverlichting in de deur erbij. Dus je zou toch verwachten dat die erop zit? Verwarrend is het alleszins!
                                        Idd, trouwens om het nog wat duidelijker te maken :s. Staat er bij de verschillende lines pack
                                        -In kleur oranje-rood of wit varieerbare interieurverlichting – instelbaar met
                                        de iDrive Controller (met extra verlichting aan de B-stijl)

Anyway ik heb zojuist een bmw318d besteld
                                        -Luxury pack (17'' en met nussbaum hout)
                                        -Connectivity pack
                                        -Xenon, etc
                                        -Leder (sattelbruin)
                                        -Met. kleur (saphirblack)
                                        -Lichtpakket
                                        -Neerklapbare hoofdsteunen
                                        -Centrale armsteun vooraan

Comment

• M-performance catalogus, die dashboard trim met alcantera en carbon kan mij wel smaken, ook de remmen zijn wel leuk, de rest is er iets over

Iemand al gereden met de 320i?
                                          BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

Working...
                                          X