Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
    Is dat geen ansluitign in eht handschoenvakje? Niet echt een handige plaats om je gsm te leggen.
    Ik dacht onder de armsteun maar ben niet zeker, ik zal straks eens even kijken.
    Ik heb trouwens zo'n snap-in adapter voor de GSM, veel handiger.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
      Is dat geen ansluitign in eht handschoenvakje? Niet echt een handige plaats om je gsm te leggen.
      Normaal zit dat in de armsteun. Je kan dan daar dan je GSM/Ipod op aansluiten.
      In het handschoenkastje van mijn 5 heb ik ook nog een USB aansluiting. Deze gebruik ik voor m'n Coyote.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• de gebogen motorkap is vlg mij om de mensen het te laten zien dat het een nieuw model is

net als de franse oldie rooster

Comment

• Check dat dashboard, dat ze zulke configuraties laten gebeuren
          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• En dat moet 54k kosten...
            Bij Meerschman staat er ook zo één met zo'n interieur. Dikke misser van BMW imo.

Comment

• Niet te begrijpen inderdaad
              Het valt me ook op dat hij precies een pak duurder geworden is, zoveel 320d'tjes rond de 50k
              Maar het blijft een prachtige auto natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Check dat dashboard, dat ze zulke configuraties laten gebeuren
                http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=209035085
                Amai 54k, daarvoor verkoop ik zelfs mijne 5 met meer opties. :-)
                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• gisteren m'n eerste IRL gezien op de baan.
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Lol. Die auto is een clown.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                      gisteren m'n eerste IRL gezien op de baan.
                      ik vanochtend ook, enkel jammer dat ik het pas doorhad toen ik z'n poep zag, ik wil de voorkant wel eens bekijken
                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

knettergek, 54K voor een 2-litertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                          Neenee, dankzij DiRipoff bekijken we dat tegenwoordig anders, de wagen stoot namelijk maar 118 g/km CO2 uit terwijl 'ie 184 PK heeft. Droomwagen dit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                            Neenee, dankzij DiRipoff bekijken we dat tegenwoordig anders, de wagen stoot namelijk maar 118 g/km CO2 uit terwijl 'ie 184 PK heeft. Droomwagen dit.
                            Ohja, 149gr CO² voor 245pk V6 fun is ook

Comment

Ohja, 149gr CO² voor 245pk V6 fun is ook
                              I stand corrected!
                              Die A5 heeft zelfs met vierwielaandrijving meer PK / gr CO2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                I stand corrected!
                                Die A5 heeft zelfs met vierwielaandrijving meer PK / gr CO2.
                                idd, alleen jammer van die aankoopprijs (VAA) maar het blijft het waard
                                320d: 1.56pk/gr
                                a5: 1.64pk/gr

P.S.: Denk dat BMW met de nieuwe 335d nog beter zal doen dan Audi hoor

Comment

• Ik sta op punt om een dezer een nieuwe leasebak te bestellen. Onderstaande configuraties passen net in m'n budget:

316D
                                  Luxury line
                                  Imperial Blue
                                  16"
                                  xenon
                                  sproeiers
                                  comfort pack plus
                                  navigation pack
                                  gps profes
                                  hifi audio
                                  sensatec

318D
                                  = 316 zonder sensatec, zonder xenon/koplamp sproeiers

Voorlopig gaat m'n keuze uit naar de xenon...

Ik had liever grotere velgen, maar deze passen niet meer in het budget omwille van winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jandebruyn1982 Bekijk Berichten
                                    Ik sta op punt om een dezer een nieuwe leasebak te bestellen. Onderstaande configuraties passen net in m'n budget:

316D
                                    Luxury line
                                    Imperial Blue
                                    16"
                                    xenon
                                    sproeiers
                                    comfort pack plus
                                    navigation pack
                                    gps profes
                                    hifi audio
                                    sensatec

318D

Ik had liever grotere velgen, maar deze passen niet meer in het budget omwille van winterbanden.
                                    Ik zou ook voor de xenon kiezen

Comment

Als je naar de cilinderinhoud kijkt, ok.

Maar kijk eens naar 184pk en 380nM, dat was vroeger een 3000c 6 cilinder....

Alwast puren ze van mij 500pk /1000nM uit een 1000 cc en 3 cilinders... en vragen ze daar €100.000 voor.... kijk maar naar de i8...

Cilinderinhoud is al lang geen maatstaf meer voor pijsaanduidingen.

Ik heb me reeds lang neergelegd bij het feit, wil je iets mooi moet je langs de kassa langsgaan.

Ik heb het hier reeds aangehaald, vroeger koste een 5 reeks +-600.000 bef voor een 6 cilinder 525tds...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jandebruyn1982 Bekijk Berichten
                                        Ik sta op punt om een dezer een nieuwe leasebak te bestellen. Onderstaande configuraties passen net in m'n budget:

316D
                                        Luxury line
                                        Imperial Blue
                                        16"
                                        xenon
                                        sproeiers
                                        comfort pack plus
                                        navigation pack
                                        gps profes
                                        hifi audio
                                        sensatec

318D

Ik zou voor de 318d kiezen, daar heb je overdag ook geniet van. En de standaardkoplampen hebben heus niet zo'n slechte lichtopbrengst. Herverkoopwaarde zal vermoedelijk ook hoger liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Ik heb het hier reeds aangehaald, vroeger koste een 5 reeks +-600.000 bef voor een 6 cilinder 525tds...
                                          Dat klopt niet. De eerste 525tds was een E34 en is er gekomen in 1991. Die kostte toen het dubbel van wat jij aanhaalt. Een E28 524td die er kwam in 1983, die kostte toen standaard 600.000fr. Dat is ondertussen bijna 30 jaar geleden.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X