Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
    Net autowereld, autogids en EVO artikels gelezen waar ze de nieuwe 3 testen en vergelijken.
    Tvalt eigenlijk wat tegen. In 2 van de 3 magazines hebben ze het over het DNA dat ze steeds meer en meer kwijt lijken te geraken. itt de huidge C die meer de kwaliteiten van de 190 van weleer behoudt.
    Ik had het wel ergens verwacht na de 5, die eigenlijk ook een andere koers volgt.
    Een gevaarlijk spel dat ze dreigen te verliezen vrees ik.
    Eerst zelf eens test rijden en dan pas een oordeel vellen. Ik vind de F30 persoonlijk zeer goed rijden

Comment

• ik zal morgen nog eens een offerte indienen voor een 318D met xenon zonder sensatec

+luxury line
      + comfort pack plus
      +navigation profesional
      +hifi audio
      +koplampsproeier
      +xenon
      +gps professional

de 318d heeft normaal wel een hogere restwaarde en ik laat de sensatec weg. Hopelijk past dit er in!

Comment

• upgrade motorisatie min sensatec valt 24 euro buiten leasebudget

Comment

• @ jandebruyn1982
          ik zeg: xenon laten vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
            @ jandebruyn1982
            ik zeg: xenon laten vallen
            Ik ook.
            En dan die Sensatec er terug in en dan heb je allicht nog over.
            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Valt de nieuwe touring eigenlijk al te bestellen? Zo nee, vanaf wanneer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk Berichten
                Valt de nieuwe touring eigenlijk al te bestellen? Zo nee, vanaf wanneer?
                Zou ergens september/oktober officieel voorgesteld worden, dacht ik. Om concreet te antwoorden, "neen".
                2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
                  Zou ergens september/oktober officieel voorgesteld worden, dacht ik. Om concreet te antwoorden, "neen".
                  Pas in september officiele foto's? Lijkt mij laat maar kan ...
                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                    Ik meen dat hier ergens gelezen te hebben. Laat ons hopen dat het eerder is .
                    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Ik dacht dat de eerste leveringen in september waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        Ik dacht dat de eerste leveringen in september waren.
                        Dat dacht ik ook !

Comment

• bestelbonnen zijn vanaf mei op te stellen hebben ze mij weten zeggen
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• F30 335i racer uit Zuid-Afrika

Bron: http://www.autoblog.nl/eerste-bmw-f3...id-afrika-335i
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 27/03/2012, 10:40.

Comment

• BMW richt zich gewoon op een veel breder publiek. Dat verklaart ook waarom ze alsmaar beter verkopen. De nieuwe 3-serie is een hele mooie wagen met een fantastisch motorenaanbod. In die categorie wagens is de 3-serie wel dé referentie al vind ik het interieur redelijk tegenvallen en 'k zou zelfs durven zeggen dat het soms redelijk goedkoop oogt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Magic Fire Bekijk Berichten
                                BMW richt zich gewoon op een veel breder publiek. Dat verklaart ook waarom ze alsmaar beter verkopen. De nieuwe 3-serie is een hele mooie wagen met een fantastisch motorenaanbod. In die categorie wagens is de 3-serie wel dé referentie al vind ik het interieur redelijk tegenvallen en 'k zou zelfs durven zeggen dat het soms redelijk goedkoop oogt.

Het interieur van de nieuwe 3 is nog niet helemaal wat het zou moeten zijn, maar het is al een grote vooruitgang t.o.v. de E90. Ik heb dezer dagen het twijfelachtige genoegen om met zo'n E90 rond te bollen, als vervangwagen voor mijn F10 520d (die in haar achterste gebeten was door een lelijke bestelwagen). Wat is me dat voor iets... plastics die mij spontaan doen terugdenken aan de Dodge-huurwagen waarmee ik in 2006 in de States heb rondgereden, zeer matige zetels, een overgang tussen dashboard en deurpaneel alsof het nog de jaren '70 zijn, kortom: zéér triestig, totaal niet premium en minstens 100 % te duur voor wat het is. Mijn vorige auto, een Alfa 159 was vastly superior ten opzichte van dat Beierse krel en de F10 komt gewoon regelrecht van een andere planeet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                  De voorkant ken je al,
                                  de achterkant ga je is bij de 5reeks kijken en dat zal het wel benaderen.
                                  Voor een break zal het dus wel knap zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                    Het interieur van de nieuwe 3 is nog niet helemaal wat het zou moeten zijn, maar het is al een grote vooruitgang t.o.v. de E90. Ik heb dezer dagen het twijfelachtige genoegen om met zo'n E90 rond te bollen, als vervangwagen voor mijn F10 520d (die in haar achterste gebeten was door een lelijke bestelwagen). Wat is me dat voor iets... plastics die mij spontaan doen terugdenken aan de Dodge-huurwagen waarmee ik in 2006 in de States heb rondgereden, zeer matige zetels, een overgang tussen dashboard en deurpaneel alsof het nog de jaren '70 zijn, kortom: zéér triestig, totaal niet premium en minstens 100 % te duur voor wat het is. Mijn vorige auto, een Alfa 159 was vastly superior ten opzichte van dat Beierse krel en de F10 komt gewoon regelrecht van een andere planeet.
                                    I agree. De nieuwe 3 is helemaal niet premium binnenin. De nieuwe 1 is ook niet premium. Deze interieurs zijn echt triestig, en zeker voor die prijzen... Vanaf de 5 serie zijn de interieurs bij bmw absolute top, eronder is het hun geld niet waard.

Comment

• Begin dat nagemaakt iPad schermpje dat daar bovenop het dashboard staat steeds belachelijker te vinden... om nog maar te zwijgen van die vreemde kronkels.

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                      een overgang tussen dashboard en deurpaneel alsof het nog de jaren '70 zijn
                                      Is met dit nieuwe model nog altijd zo, dacht ik.
                                      Last edited by N-D-D-V-D-B; 27/03/2012, 15:44.
                                      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
                                        Ik meen dat hier ergens gelezen te hebben. Laat ons hopen dat het eerder is .
                                        Ik heb vernomen dat de nieuwe 3 reeks touring voorgesteld zal worden op de Leipzig Auto Show in Juni (2-10 juni 2012).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Webraider Bekijk Berichten
                                          Ik heb vernomen dat de nieuwe 3 reeks touring voorgesteld zal worden op de Leipzig Auto Show in Juni (2-10 juni 2012).
                                          Maar bij de dealer pas in september.
                                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Working...
                                          X