Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben daarstraks bij G&A in Turnhout gaan kijken, stond een heel sjieke met gedeeltelijk beige interieur!

Comment

• in de vlieghaven van zaventem staat ook een mooi exemplaar
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Mooie korting kunnen bekomen?
        Oorspronkelijk geplaatst door LaBimmer Bekijk Berichten
        Wij hebben vandaag ook de order geplaatst voor een exemplaar `

BMW 328IA High Executive Limousine Luxury Line

Kleur: Mineralweiss (metallic)
        Bekleding: Leder Dakota Zwart
        Inleg: Edelhout Fineline Anthrazit + accentlijsten Perlglanz Chrom
        Velgen: Styling 416 (18' Inch)

Meeruitvoeringen:

- Deelbare achterbankleuning
        - Automatische spottransmissie 8-traps + schakkelpaddels
        - Adaptief M-onderstel
        - Variable Sport Steering
        - Alarmsysteem (klasse 3)
        - Buitenspiegels elek. inklapbaar en automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
        - Regensensor & lichtsensor
        - Lichtpakket
        - Dode-hoekwaarschuwing
        - Sportstoelen voor
        - Automatische Airconditioning
        - Navi Professional
        - HUD
        - Hifi (niet Harman)
        - Individual hemelbekleding Anthrazit

Comment

• Klopt het dat zonnewerend glas achteraan er op een Sport donkerder uitziet dan op een Luxury?

Comment

• Heeft er iemand een idee wanneer de eerste officiële foto's van de Touring gepresenteerd zullen worden? Onze BMW-dealer zegt dat ie bestelbaar zou zijn vanaf mei, dus dan kan het toch niet lang meer duren vooraleer de eerste foto's officieel worden?
            freude am fahren

Comment

• Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af! Voor mijn nieuwe lease wagen overweeg ik ook de F31.

Klopt het eigenlijk dat als ik zadelbruin leder wil, ik dan verplicht ben om de Luxury line er ook bij te nemen? Het lijkt alvast zo als ik de auto configureer op de site. Dat zou dan op 3000 euro komen . Ok, dan heb ik er wel nog wat extra dingen bij die in dat Line pakket zitten, maar die interesseren mij maar matig. Pure afzetterij als je het mij vraagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik82 Bekijk Berichten
                Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af! Voor mijn nieuwe lease wagen overweeg ik ook de F31.
                Idem hier!
                freude am fahren

Comment

• volgens de verkoper die ik daarnet sprak zou de touring vanaf juni bestelbaar worden, dus tegen dan zullen de officiële foto's ook wel getoond worden. Leveringen worden ingeschat rond september. Zou pakweg 2500 euro duurder zijn dan de F30/berline uitvoering.

Comment

• Wanneer komt de 330d uit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                      Wanneer komt de 330d uit ?
                      Dat zou ik nu ook eens willen weten se
                      Last edited by Vlammembaareg; 03/04/2012, 10:30. Reden: nederlands is moeilijk
                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Verkopers BMW hebben reeds prijslijst met vermelding nieuwe 330d ! Vraag erna (inside information Bmw Belgium)

Comment

• ik probeer nog wat op mijn tanden te bijten en uiteindelijk voor een 320D touring met M-pack te gaan, liefst in UK te bestellen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                            Verkopers BMW hebben reeds prijslijst met vermelding nieuwe 330d ! Vraag erna (inside information Bmw Belgium)
                            Ben je hier heel zeker van ?

Welke CO2 uitstoot zal deze hebben dan ?

Hoeveel % korting krijg je gemiddeld op een nieuwe F30 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Hoeveel % korting krijg je gemiddeld op een nieuwe F30 ?
                              Twee dagen geleden 7% op een offerte gekregen (op de prijs van de wagen exclusief btw en niets op de opties).
                              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Ik heb 7% gekregen op de offerte zonder btw maar wel met de opties erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregV Bekijk Berichten
                                  Klopt het dat zonnewerend glas achteraan er op een Sport donkerder uitziet dan op een Luxury?
                                  Blijkbaar wel, in sport line zijn ze bijna zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                    Ik heb 7% gekregen op de offerte zonder btw maar wel met de opties erbij
                                    Welke concessie?
                                    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Centrauto wijnegem/deurne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                        Blijkbaar wel, in sport line zijn ze bijna zwart.
                                        Jammer dat dit gekoppeld is aan de Lines. Vind dat maar dwaas. Had ik dat geweten nam ik die optie niet :S

Comment

• Dan betaal je ook 7% minder btw ;-)

Comment

Working...
                                          X