Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn dat OEM BMW velgen? Is deze verlaagd?

Edit heeft het al gevonden:

I picked up my car last Friday.
    I have put under AEZ wheels 20x8,5 offset 35
    Tyres around 255-30-20
    Spacer rear 5mm
    Eibach springs 30mm
    Last edited by BMWMB; 15/04/2012, 23:10.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
      Zeer knap deze,zowel exterieur als interieur..
      ²²²²²

Comment

• Neem een 320d en doe daar € 8500 bij. (voor de prijs van een 330d)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
          Is dit Sparkling Bronze?
          Neen, Havanna.
          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Foto's zijn prachtig. Nochtans toen ik vorige week 1ne voor de eerste keer in 't wild heb gezien, vond ik hem zeer gewoontjes en klein :s Was wel een basis model in dat ijs-blauw met 16'' bandjes (of whatever)
            Ik moet wachten tot eind juni, nochtans begin maart besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aceke04 Bekijk Berichten
              Ik moet wachten tot eind juni, nochtans begin maart besteld
              Vorige week woensdag zeiden ze me week 27 (begin juli)... zaterdag besteld en het is al week 31 geworden (begin augustus).

Wij Belgen zijn echt wel de kneusjes van de klas... Als een Amerikaan vandaag een 3-reeks besteld, gaat die volgende week al in productie.
              En we zijn het enige land ter wereld waar de klant er niet kan voor kiezen zijn wagen zelf in Duitsland te gaan afhalen.
              Last edited by N-D-D-V-D-B; 16/04/2012, 14:27.
              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Al een paar keer real live gezien,die nieuwe 3 reeks,mooie wagen,wel kan ik niet wennen aan die afschuwelijke voorlichten,die lichten zijn te breed,dat klein stukje aan beide kanten is er teveel aan......

Comment

• Mij is verteld dat "1-zone airco" géén digitale airco is, dus: temperatuur op goed geluk en gevoel manueel in te stellen. (Vandaar optie 2-zone een must - vind ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
                    Mij is verteld dat "1-zone airco" géén digitale airco is, dus: temperatuur op goed geluk en gevoel manueel in te stellen. (Vandaar optie 2-zone een must - vind ik).
                    Klopt!
                    Er staat een fotootje in de brochure waar dit duidelijk op te zien is, draaiknop met warm-koud aanduiding maar dus geen cijfertjes op het display.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                      Dat wil dat inderdaad zeggen. Vanachter geen frisse lucht standaard. Het verbaast me trouwens dat ze al een airco standaard geven tegenwoordig.
                      Straf he... Wat mij verbaast is dat die Duitse premium constructeurs daar iedere keer zonder probleem mee weg geraken... Als je die mooie modellen een beetje deftig wil uitrusten, dan betaal je je blauw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                        Straf he... Wat mij verbaast is dat die Duitse premium constructeurs daar iedere keer zonder probleem mee weg geraken... Als je die mooie modellen een beetje deftig wil uitrusten, dan betaal je je blauw.
                        Idd. het is een schandaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik82 Bekijk Berichten
                          Klopt!
                          Er staat een fotootje in de brochure waar dit duidelijk op te zien is, draaiknop met warm-koud aanduiding maar dus geen cijfertjes op het display.
                          Er is helemaal geen display op de 1-zone airco, maar de knop is wel onderverdeeld met een temperatuuraanduiding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                            Er is helemaal geen display op de 1-zone airco, maar de knop is wel onderverdeeld met een temperatuuraanduiding.
                            Meer dan goed genoeg imho.
                            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                              Meer dan goed genoeg imho.
                              Dacht ik ook eerst... maar blijkt dat er helemaal geen verluchtingsmonde zijn voor de achterpassagiers met de 1-zone airco en dat vind ik wel belachelijk.

Comment

Dacht ik ook eerst... maar blijkt dat er helemaal geen verluchtingsmonde zijn voor de achterpassagiers met de 1-zone airco en dat vind ik wel belachelijk.
                                Ik heb bewust voor een 1-zone airco gekozen, wegens het minimalist design (veel mooier imo - ik hou niet van venstertjes). Maar er is me niet verteld dat er geen verluchtingsmonden zijn achteraan WTF ((((

Comment

Maar er is me niet verteld dat er geen verluchtingsmonden zijn achteraan WTF ((((
                                  Omdat de meeste verkopers er zelf niet van op de hoogte zijn... De mijne viel ook uit de lucht tot ik hem erop wees.

Hier is te zien dat er een opbergvakje zit op de plaats van de verluchtingsmonden bij de 1-zone airco: http://realoem.com/bmw/showparts.do?...39&hg=51&fg=35
                                  Last edited by N-D-D-V-D-B; 18/04/2012, 14:46.

Comment

Ik heb bewust voor een 1-zone airco gekozen, wegens het minimalist design (veel mooier imo - ik hou niet van venstertjes). Maar er is me niet verteld dat er geen verluchtingsmonden zijn achteraan WTF ((((
                                    Optijd het raam eens naar beneden doen vanachter voor frisse lucht, dan valt het allemaal mee. Dat doe ik regelmatig bij lange ritten, ook vooraan.
                                    Qua temperatuur scheelt het allemaal niet veel, tis geen familiebus hé.

Tis al goed dat het standaard automatisch en niet manueel is. Want dat is een crevatie.

Comment

Echt belachelijk. Hoe zit dat met de A4 en de C-klasse. Hebben die standaard een verluchting achteraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                        Echt belachelijk. Hoe zit dat met de A4 en de C-klasse. Hebben die standaard een verluchting achteraan?
                                        Geen idee wat betreft de A4, maar de C-klasse dacht ik van wel daar die standaard over de Thermatic 2-zone airco beschikt.

Comment

• bij de A4 is er standaard geen verluchting op die plaats (tussenin de voorste zetels, achterkant van midden armsteun) maar er zijn bij de A4 wel standaard verluchtingskanalen onder de voorste zetels... geen idee of dat op de 3 zo is en of dat efficiënt genoeg is.

Comment

Working...
                                          X