Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    De F30 is zoveel knapper dan de F31. M-sportpakket met 19'ers is wel een must.
    Yep, denk er net hetzelfde over. Die 18 duimers van het m-pack daar scheelt precies iets aan vind ik...
    BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Daarstraks een hele truck vol 328 en 320i 's gezien. Knap zeg!

Uitlaat van de 320i is vrij groot en ziet er goed uit. De 328i heeft er 2, maar die zijn kleiner had ik de indruk.

316 en 318 hebben één kleine uitlaat zeker ?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Grappig, die go-fast stripes ...
            wij zijn terug 50 jaar jonger !

Comment

• Iemand enig idee hoe het interieur eruit zou zien zonder GPS ?
              Foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                Iemand enig idee hoe het interieur eruit zou zien zonder GPS ?
                Foto's ?
                Dat scherm zit er altijd in, ook zonder gps. Enkel is de omlijsting dan wat dikker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  Dat scherm zit er altijd in, ook zonder gps. Enkel is de omlijsting dan wat dikker.
                  Heb je dat scherm eigenlijk ergens voor nodig. Ben serieus aant overwegen om daar mijn I pad voor te laten plaatsen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                    Heb je dat scherm eigenlijk ergens voor nodig. Ben serieus aant overwegen om daar mijn I pad voor te laten plaatsen ...
                    tgoh, je gebruikt dat toch voor je instellingen van je boordcomputer enzo... Ook verzet je er de radio mee.

Het lijkt mij niet zo een goed idee om hier je ipad voor te zetten.

Comment

• Vandaag voor de eerste keer de nieuwe 3 in het echt gezien (in Brussel). 'K zag hem van de achterkant en het eerste moment twijfelde ik of het nu een 3 of 5 reeks was. De kont lijkt zo sterk op een 5.
                      Toen hij stilstond voor de rode lichten en ik te voet dichterbij kwam kon ik hem wat beter bekijken. Wat mij meteen opviel is dat hij echt wel een stuk gegroeid is en je kon ook meteen zien dat er meer plaats was op de achterbank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dieterken Bekijk Berichten
                        Vandaag voor de eerste keer de nieuwe 3 in het echt gezien (in Brussel). 'K zag hem van de achterkant en het eerste moment twijfelde ik of het nu een 3 of 5 reeks was. De kont lijkt zo sterk op een 5.
                        Toen hij stilstond voor de rode lichten en ik te voet dichterbij kwam kon ik hem wat beter bekijken. Wat mij meteen opviel is dat hij echt wel een stuk gegroeid is en je kon ook meteen zien dat er meer plaats was op de achterbank.
                        Ik heb er ook al enkele gezien in Brugge. Er is inderdaad weinig verschil met de 5 (vooral achterkant en zijkant). De buitenkant vind ik (net als de 5) heel erg knap. Het interieur is wat minder.

Comment

• iemand al gereden met de f30 met de variabele sport steering ?

Volgens de verkoper neemt dat wat het 'vage' stuurgevoel van de electrische stuurbekrachtiging weg.

Volgens EVO geeft dat systeem dan weer een ongelijkmatige respons tot en met (wat ik me wel kan voorstellen) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dieterken Bekijk Berichten
                            en je kon ook meteen zien dat er meer plaats was op de achterbank.

Sterk oog !!!

Comment

• Hier in Oostende rijden er ook wat rond, een bruine full option, 19" zalige bak oogt elegant en agressief/sportief zelfs zonder het toekomstige m-pakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                                iemand al gereden met de f30 met de variabele sport steering ?

Volgens de verkoper neemt dat wat het 'vage' stuurgevoel van de electrische stuurbekrachtiging weg.

Volgens EVO geeft dat systeem dan weer een ongelijkmatige respons tot en met (wat ik me wel kan voorstellen) ?
                                Idd, ik zou zeker EVO hierin geloven (enige boekske dat ik trouwens geloof). Weinig tegen gekomen dat optionele stuursystemen het stuurgevoel verbeteren. Hoe puurder hoe beter. Geldt niet alleen voor BMW.

Comment

• M sport in real life:

msportrl1.jpgmsportrl2.jpgmsportrl3.jpgmsportrl4.jpgmsportrl5.jpg
                                  BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Dat ziet er te pruimen uit. De kleur is kinderachtig, maar de vormen zitten precies wel redelijk snor.

Comment

• Nog steeds niet te configureren met M-pack?

Comment

• Ik kan niet wennen aan de neus,die lichten hé.....

Comment

• Heeft iemand de optie Instrumentencombi high? Is het zijn geld waard?

Comment

Working...
                                          X