Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk BerichtenIemand enig idee hoe het interieur eruit zou zien zonder GPS ?
Foto's ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDat scherm zit er altijd in, ook zonder gps. Enkel is de omlijsting dan wat dikker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk BerichtenHeb je dat scherm eigenlijk ergens voor nodig. Ben serieus aant overwegen om daar mijn I pad voor te laten plaatsen ...
Het lijkt mij niet zo een goed idee om hier je ipad voor te zetten.
Comment
-
Vandaag voor de eerste keer de nieuwe 3 in het echt gezien (in Brussel). 'K zag hem van de achterkant en het eerste moment twijfelde ik of het nu een 3 of 5 reeks was. De kont lijkt zo sterk op een 5.
Toen hij stilstond voor de rode lichten en ik te voet dichterbij kwam kon ik hem wat beter bekijken. Wat mij meteen opviel is dat hij echt wel een stuk gegroeid is en je kon ook meteen zien dat er meer plaats was op de achterbank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dieterken Bekijk BerichtenVandaag voor de eerste keer de nieuwe 3 in het echt gezien (in Brussel). 'K zag hem van de achterkant en het eerste moment twijfelde ik of het nu een 3 of 5 reeks was. De kont lijkt zo sterk op een 5.
Toen hij stilstond voor de rode lichten en ik te voet dichterbij kwam kon ik hem wat beter bekijken. Wat mij meteen opviel is dat hij echt wel een stuk gegroeid is en je kon ook meteen zien dat er meer plaats was op de achterbank.
Comment
-
iemand al gereden met de f30 met de variabele sport steering ?
Volgens de verkoper neemt dat wat het 'vage' stuurgevoel van de electrische stuurbekrachtiging weg.
Volgens EVO geeft dat systeem dan weer een ongelijkmatige respons tot en met (wat ik me wel kan voorstellen) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dieterken Bekijk Berichtenen je kon ook meteen zien dat er meer plaats was op de achterbank.
Sterk oog !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichteniemand al gereden met de f30 met de variabele sport steering ?
Volgens de verkoper neemt dat wat het 'vage' stuurgevoel van de electrische stuurbekrachtiging weg.
Volgens EVO geeft dat systeem dan weer een ongelijkmatige respons tot en met (wat ik me wel kan voorstellen) ?
Comment
-
BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
Comment