Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik82 Bekijk Berichten
    Heeft iemand de optie Instrumentencombi high? Is het zijn geld waard?
    Besteld, ja.
    Wat is nu 175€ op de totale prijs...
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
      Besteld, ja.
      Wat is nu 175€ op de totale prijs...
      Als het om een leasing wagen gaat maakt het wel degelijk uit, je krijgt een budget en daar mag je niet over gaan (bij ons in ieder geval niet), dus elke euro maakt verschil.

Comment

• Voor iedereen die aan het wachten was om een BMW met M pakket samen te stellen , op BMW UK is dit (eindelijk) mogelijk .
        Wel nog niet volledig blijkbaar , om M pakket samen te stellen moet je wel een model kiezen volgens motorisatie .
        M pakket apart als optie nemen is (nog) niet mogelijk

Comment

• Ik heb sinds gisteren mijn F30. Gisteren en ook deze morgend verscheen er een groene indicator "LIM" (van limited?) op 't dashboard. Soms knipperend, dan weer constant.
          Daarbij vertraagd de wagen en kon ik ook nauwelijks gas meer geven (moet het pedaal dan hard indrukken).

Gevaarlijk zeg :s Is dit een fout of een instelling die ik kan afzetten?

Comment

• klinkt als noodloop, moet je mee nr de garage gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aceke04 Bekijk Berichten
              Ik heb sinds gisteren mijn F30. Gisteren en ook deze morgend verscheen er een groene indicator "LIM" (van limited?) op 't dashboard. Soms knipperend, dan weer constant.
              Daarbij vertraagd de wagen en kon ik ook nauwelijks gas meer geven (moet het pedaal dan hard indrukken).

Gevaarlijk zeg :s Is dit een fout of een instelling die ik kan afzetten?
              Teken dat je op de linkerkant van je stuur op een knop gedrukt hebt.
              bmw-3-series-test-drive-2012-medium_38.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                Teken dat je op de linkerkant van je stuur op een knop gedrukt hebt.
                Euh, bedankt voor deze verhelderende informatie. Volgens mij heb ik geen cruise-control :s

Comment

• Ook al heb geen cruise control, heb je daar een knopje lim normaal gezien. Als je deze indrukt kan je een snelheid instellen waarbij je niet boven deze snelheid kan gaan desnoods je kickdown geeft...

Comment

• LIM heeft niets te maken met noodloop. Komt er alleen op als waarschuwing omdat de ingestelde snelheid werd overschreven. Vroeger was dit dacht ik enkel te horen via gong. In ECO PRO is dit standaard dacht ik bij 130 km. In andere modus is dit instelbaar. Dus best de waarschuwing afzetten via iDrive of snelheid verhogen.

Comment

• Zal toch wel in de handleiding te vinden zijn?
                      Last edited by ; 12/06/2012, 23:38.

Comment

• Voor mij een Individual Moonstone F30 330d met M-sportpakket, 19'ers, Individual uitgebreid leder Cashmere en pianozwarte sierlijsten.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Proficiat BMWMB hier zal je veel plezier mee beleven !!!

Comment

• Ik beleef nu elke dag evenveel plezier aan mijn 530d. Moest ik echter een 3 kopen nu, dan werd dit mijn configuratie.
                              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Proficiat BMWMB hier zal je veel plezier mee beleven !!!

knappe config, ik zou alleen wel voor een ander stuur kiezen
                                BMW X5 45e

Comment

• BMWMB, op welke website doe jij die configs ? BE of DE staat M pakket 3 nog niet op (tenzij ik erover kijk...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
                                    BMWMB, op welke website doe jij die configs ? BE of DE staat M pakket 3 nog niet op (tenzij ik erover kijk...)
                                    UK wel

330d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Individual uitgebreid leder Cashmere en pianozwarte sierlijsten.
                                      Op welke manier is het leder uitgebreid? Dashboard of middenconsole? Want volgens de beelden van de configurator verandert er weinig. Iemand al foto's van gevonden?
                                      Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Achterruitverwarming is nog zo'n optie die ik nooit activeer. De verluchting van de wagen zorgt voor voldoende ontwaseming. Ik kan mij voorstellen als je met 5 kletsnatte mensen instapt dat dan de ruit wat aandampt, en zelfs in dat weinig voorkomende scenario activeer ik de AC.
                                        Ik heb idd wel de optie "garage" besteld bij mijn auto. Staan krabben aan eeb auto van ong. 30k vind ik belachelijk.
                                        Daar is niks belachelijk aan, die garage/auto-fixatie moet iets cultureels zijn ofzo. Een wagen is gemaakt om buiten te staan hoor, het probleem zit meestal bij de bestuurder, niet bij de wagen.

Comment

• Gisteren een tijdje achter een nieuwe F30 gereden en is echt een knappe verschijning ...
                                          maar zo een onnozel enkele uitlaat is maar triestig hoor

Comment

Working...
                                          X