Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jag Bekijk Berichten
    Op welke manier is het leder uitgebreid? Dashboard of middenconsole? Want volgens de beelden van de configurator verandert er weinig. Iemand al foto's van gevonden?
    Geen idee.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Enkele vraagjes ivm opties, die niet duidelijk in de brochure staan:

- Als je lichtpakket niet bestelt, heb je dan nog wel een lampje vooraan en in de kofferruimte?
      - Als je opbergpakket niet bestelt, heb je dan nog een opbergvak in de kofferbodem?
      - Heb je in de standaard vaste armsteun een geïntegreerd opbergvak?

Comment

• Met die twee laatste vragen kan ik je niet helpen. Met de eerste wel. Een lampje vooraan (als je de deuren open doet of voor de kaart te lezen) en een lampje in de koffer heb je sowieso. Ook niet meer dan logisch, dat is al jaren zo en anders zouden ze aan het afleren zijn in plaats van het bijleren. Lichtpakket zorgt vooral voor extra sfeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregV Bekijk Berichten
          LIM heeft niets te maken met noodloop. Komt er alleen op als waarschuwing omdat de ingestelde snelheid werd overschreven. Vroeger was dit dacht ik enkel te horen via gong. In ECO PRO is dit standaard dacht ik bij 130 km. In andere modus is dit instelbaar. Dus best de waarschuwing afzetten via iDrive of snelheid verhogen.
          Jaja, idd.

Ben super tevreden over de wagen btw. Fenomenaal, de beste van de premiums op elk vlak.

Comment

• Vrienden BMW-drivers,

Heb mijn BMW 320D ED besteld op 25/4/2012. Kan iemand inschatten wanneer ik hem mag verwachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWGMP Bekijk Berichten
              Vrienden BMW-drivers,

Heb mijn BMW 320D ED besteld op 25/4/2012. Kan iemand inschatten wanneer ik hem mag verwachten?
              Uwen dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik82 Bekijk Berichten
                Enkele vraagjes ivm opties, die niet duidelijk in de brochure staan:

- Als je lichtpakket niet bestelt, heb je dan nog wel een lampje vooraan en in de kofferruimte?
                - Als je opbergpakket niet bestelt, heb je dan nog een opbergvak in de kofferbodem?
                - Heb je in de standaard vaste armsteun een geïntegreerd opbergvak?
                Vraag 1: zie antwoord van M3 E46 SMGII
                Vraag 2: een holle ruimte is daar altijd, maar er zit geen indeelbaar opbergvak in zonder het opbergpakket
                Vraag 3: ja
                For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                  Vraag 1: zie antwoord van M3 E46 SMGII
                  Vraag 2: een holle ruimte is daar altijd, maar er zit geen indeelbaar opbergvak in zonder het opbergpakket
                  Vraag 3: ja
                  Ok thx!
                  Enige reden voor mij om nog voor het opbergpakket te kiezen, is voor de 2 extra 12V aansluitingen.
                  Standaard is er maar eentje, dat lijkt mij weinig, alhoewel er ook een losse optie bestaat van zo'n 15 euro om 1 extra 12V aansluiting te hebben.

Comment

• In de vorige moest je een opbergpakket nemen om vooraan bekerhouders te hebben, dat is nu niet meer het geval?
                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                      In de vorige moest je een opbergpakket nemen om vooraan bekerhouders te hebben, dat is nu niet meer het geval?
                      Neen, die zitten sowieso in de middenconsole (vóór de versnellingspook).

Last edited by N-D-D-V-D-B; 18/06/2012, 13:27.
                      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Aha! Eindelijk!! Veel beter dan in de E9x...
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• In't weekend geprobeerd om mijn Ipod te lezen, met de USB to Ipod adapter. NIKS
                          Dan een simpel USB sleutel met mp3kes. Wel in een subfolder en daarnaast staat nog wat data van 't werk in andere folder. NIKS
                          De apparaten laden wel op. Maar muziek afspelen op content laten zien gaat niet. Op scherm verschijnt enkel "Kan het medium niet lezen ..."

Ik heb het connectivity pack (GPS + Bluetooth).

Comment

• Dat komt omdat je niet de juiste kabel hebt. Dat had ik ook de eerste keer. Bij BMW een iPod kabel gaan halen met AUX/USB aansluiting, en het zal werken.

Last edited by BMWMB; 19/06/2012, 00:35.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Dat komt omdat je niet de juiste kabel hebt. Dat had ik ook de eerste keer. Bij BMW een iPod kabel gaan halen met AUX/USB aansluiting, en het zal werken.
                              Of ergens anders (bv. dealextreme) waar je minder dan een tiende betaalt van de BMW-stealer voor identiek hetzelfde (en het komt zelfs uit dezelfde fabriek).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aceke04 Bekijk Berichten
                                In't weekend geprobeerd om mijn Ipod te lezen, met de USB to Ipod adapter. NIKS
                                Dan een simpel USB sleutel met mp3kes. Wel in een subfolder en daarnaast staat nog wat data van 't werk in andere folder. NIKS
                                De apparaten laden wel op. Maar muziek afspelen op content laten zien gaat niet. Op scherm verschijnt enkel "Kan het medium niet lezen ..."

Ik heb het connectivity pack (GPS + Bluetooth).
                                Bizar, want bij mij werkt dat wel met de gewone kabel.
                                Vorige week een vriend bij, zijn ipod even aangesloten en kon perfect alles afspelen.

Comment

• Mja zelf een simple USB stick met MP3 songs werkt niet. Er is duidelijk iets mis.
                                  Kan de software (Idrive) ook zelf niet updaten :s

Comment

• Ik merk in de optielijst een in ongelijke delen neerklapbare achterbank.
                                    Als je deze optie niet neemt, is de achterbank dan nog neerklapbaar (in één stuk dan)?

Comment

• hoogstwaarschijnlijk niet
                                      IRIDIUM
                                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                      Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mozzer Bekijk Berichten
                                        Ik merk in de optielijst een in ongelijke delen neerklapbare achterbank.
                                        Als je deze optie niet neemt, is de achterbank dan nog neerklapbaar (in één stuk dan)?
                                        Neen, dan zit die muurvast.

Comment

• Wat een afrip

Ben is benieuwd hoe zo'n F30 rijdt.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X