Oorspronkelijk geplaatst door Jag
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Enkele vraagjes ivm opties, die niet duidelijk in de brochure staan:
- Als je lichtpakket niet bestelt, heb je dan nog wel een lampje vooraan en in de kofferruimte?
- Als je opbergpakket niet bestelt, heb je dan nog een opbergvak in de kofferbodem?
- Heb je in de standaard vaste armsteun een geïntegreerd opbergvak?
Comment
-
Met die twee laatste vragen kan ik je niet helpen. Met de eerste wel. Een lampje vooraan (als je de deuren open doet of voor de kaart te lezen) en een lampje in de koffer heb je sowieso. Ook niet meer dan logisch, dat is al jaren zo en anders zouden ze aan het afleren zijn in plaats van het bijleren. Lichtpakket zorgt vooral voor extra sfeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregV Bekijk BerichtenLIM heeft niets te maken met noodloop. Komt er alleen op als waarschuwing omdat de ingestelde snelheid werd overschreven. Vroeger was dit dacht ik enkel te horen via gong. In ECO PRO is dit standaard dacht ik bij 130 km. In andere modus is dit instelbaar. Dus best de waarschuwing afzetten via iDrive of snelheid verhogen.
Ben super tevreden over de wagen btw. Fenomenaal, de beste van de premiums op elk vlak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWGMP Bekijk BerichtenVrienden BMW-drivers,
Heb mijn BMW 320D ED besteld op 25/4/2012. Kan iemand inschatten wanneer ik hem mag verwachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederik82 Bekijk BerichtenEnkele vraagjes ivm opties, die niet duidelijk in de brochure staan:
- Als je lichtpakket niet bestelt, heb je dan nog wel een lampje vooraan en in de kofferruimte?
- Als je opbergpakket niet bestelt, heb je dan nog een opbergvak in de kofferbodem?
- Heb je in de standaard vaste armsteun een geïntegreerd opbergvak?
Vraag 2: een holle ruimte is daar altijd, maar er zit geen indeelbaar opbergvak in zonder het opbergpakket
Vraag 3: jaFor reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenVraag 1: zie antwoord van M3 E46 SMGII
Vraag 2: een holle ruimte is daar altijd, maar er zit geen indeelbaar opbergvak in zonder het opbergpakket
Vraag 3: ja
Enige reden voor mij om nog voor het opbergpakket te kiezen, is voor de 2 extra 12V aansluitingen.
Standaard is er maar eentje, dat lijkt mij weinig, alhoewel er ook een losse optie bestaat van zo'n 15 euro om 1 extra 12V aansluiting te hebben.
Comment
-
In de vorige moest je een opbergpakket nemen om vooraan bekerhouders te hebben, dat is nu niet meer het geval?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIn de vorige moest je een opbergpakket nemen om vooraan bekerhouders te hebben, dat is nu niet meer het geval?
Last edited by N-D-D-V-D-B; 18/06/2012, 13:27.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
In't weekend geprobeerd om mijn Ipod te lezen, met de USB to Ipod adapter. NIKS
Dan een simpel USB sleutel met mp3kes. Wel in een subfolder en daarnaast staat nog wat data van 't werk in andere folder. NIKS
De apparaten laden wel op. Maar muziek afspelen op content laten zien gaat niet. Op scherm verschijnt enkel "Kan het medium niet lezen ..."
Ik heb het connectivity pack (GPS + Bluetooth).
Comment
-
Dat komt omdat je niet de juiste kabel hebt. Dat had ik ook de eerste keer. Bij BMW een iPod kabel gaan halen met AUX/USB aansluiting, en het zal werken.
Last edited by BMWMB; 19/06/2012, 00:35.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat komt omdat je niet de juiste kabel hebt. Dat had ik ook de eerste keer. Bij BMW een iPod kabel gaan halen met AUX/USB aansluiting, en het zal werken.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aceke04 Bekijk BerichtenIn't weekend geprobeerd om mijn Ipod te lezen, met de USB to Ipod adapter. NIKS
Dan een simpel USB sleutel met mp3kes. Wel in een subfolder en daarnaast staat nog wat data van 't werk in andere folder. NIKS
De apparaten laden wel op. Maar muziek afspelen op content laten zien gaat niet. Op scherm verschijnt enkel "Kan het medium niet lezen ..."
Ik heb het connectivity pack (GPS + Bluetooth).
Vorige week een vriend bij, zijn ipod even aangesloten en kon perfect alles afspelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzer Bekijk BerichtenIk merk in de optielijst een in ongelijke delen neerklapbare achterbank.
Als je deze optie niet neemt, is de achterbank dan nog neerklapbaar (in één stuk dan)?For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
Comment