Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 vraagjes:

-Als je redelijk lange armen hebt, heb je dan voldoende aan de standaard vaste armsteun om confortabel te rijden?
    -En heeft een dimmende binnenspiegel nog zin als je zonnewerend glas neemt achteraan?
    Last edited by frederik82; 26/06/2012, 17:13.

Comment

• Triest dat je deze nog altijd niet online kan configureren. De Touring wel, maar dan ook via omwegen...

Howow

Edit: Met M-pakket bedoel ik.
      Last edited by ; 27/06/2012, 16:29. Reden: zie onderstaande post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo Bekijk Berichten
        Triest dat je deze nog altijd niet online kan configureren. De Touring wel, maar dan ook via omwegen...

Howow

Hoe? je bedoelt de 330d dan? want de gewone kan je toch al lang configureren
        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
          Hoe? je bedoelt de 330d dan? want de gewone kan je toch al lang configureren
          Sorry, ik bedoelde met M-pakket.
          Trouwens spijtig dat ze dit niiet in een Line gegoten hebben op zich.
          't Vormt meer een line op zichzelf dan de andere lines.

Howow

Comment

• Voor de liefhebbers : eindelijk te configureren op BMW.be : het M sportpakket .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
              Voor de liefhebbers : eindelijk te configureren op BMW.be : het M sportpakket .
              Leuk,eindelijk!

Enkel wel goe doorgevraagd voor m-pack vind ik...
              Als ik een 320i configureer zoals ik hem graag zou hebben zit ik al snel op 47k
              Hopelijk volgend jaar eenzelfde promo zoals 2jaar geleden, gratis m-pack
              BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Iemand een idee wanneer de BMW 314I/314D op de markt komt? Dit lijkt me een zeer interessant model met voldoende vermogen(+- 100 pk) voor de Belgische markt voor een schappelijke prijs .

Comment

• 314 ??????

Comment

• In analogie met de BMW 114I mag je toch verwachten dat men ook een 314i of D (of een 516/518d )op de markt brengt. Niet iedereen heeft immers behoefte aan zoveel vermogen.

Comment

• Eergisteren in Duitsland enkele pics kunnen maken van deze toch wel erg imposante auto. Mooiste 3-reeks in jaren imo

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• En het prijskaartje natuurlijk,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• de 330d is ook configureerbaar op de belgische site vanaf nu (inclusief M-pack)
                            2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                            2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Kort verslag rit BMW 320d EDE F30 met steptronic

Kort verslag van trip met mijn BMW 320d EDE F30 met steptronic, operationeel sinds maart 2012:
                              - trip van 1 dag en 682 kilometer
                              - waarvan 2/3 autosnelweg Frankrijk, Eco Pro-modus, 110-130km/uur
                              - waarvan 1/3 heuvelachtig, Comfort-modus, 50-90km/uur
                              - buitentemperatuur: 24°C
                              - airco aan: 18°C
                              - rijgedrag: vlot
                              - gemiddelde snelheid trip: 85,4 km/u
                              - gemiddeld verbruik trip: 4,7 l

Comment

• iPod

Oorspronkelijk geplaatst door Aceke04 Bekijk Berichten
                                In't weekend geprobeerd om mijn Ipod te lezen, met de USB to Ipod adapter. NIKS Dan een simpel USB sleutel met mp3kes. Wel in een subfolder en daarnaast staat nog wat data van 't werk in andere folder. NIKS De apparaten laden wel op. Maar muziek afspelen op content laten zien gaat niet. Op scherm verschijnt enkel "Kan het medium niet lezen ..." Ik heb het connectivity pack (GPS + Bluetooth).
                                •> iPod kan via usb-aansluiting in de armsteun, lukt mij niet via handschoenkast
                                •> gewoon met de meegeleverde kabel van je iPod, je hoeft niks extra te kopen/bestellen

verder: gehele luik "media" van de F30 loopt niet lekker
                                ook ik sukkel met iPod en aansluitingen die het niet doen...
                                komt er een software-update van bv. het connectivity pack?
                                en met de navigatie is het nog erger gesteld...

Comment

• Eerste evaluatie van BMW 320d EDE F30 met steptronic

De beloofde eerste evaluatie van mijn BMW 320d EDE F30 met steptronic, met 12.000 km op de teller:

Top 5 van de troeven
                                  1. verbruik van gemiddeld 4,9 l met steeds airco aan en zonder echte inspanningen te doen, is een troef
                                  2. wendbaarheid is prettig
                                  3. motorkracht in Comfort-modus is zeer oké
                                  4. steptronic automaat is top
                                  5. algemeen concept: uitzicht, gedrag, gevoel en bedoeling kloppen helemaal
                                  .
                                  Top 5 must-have opties
                                  1. speed limit info
                                  2. steptronic
                                  3. instrumentencombi high
                                  4. metaalkleur
                                  5. papieren Michelin-kaarten
                                  .
                                  Top 5 ergernissen
                                  1. optie “navigatie professional” is ondermaats, soms zegt de stem "links" terwijl het scherm rechts aangeeft, soms hoor je twee stemmen tegelijk (twee vrouwen!!!), en de navigatie is af en toe compleet het noorden kwijt, dit geeft een slecht gevoel: je kan er dus niet echt op vertrouwen, je moet dus in de lijst ook de optie “papieren Michelin-kaarten” aanvinken!
                                  2. ook onderdeel “media” staat niet op punt, verbinding met iPod laat het soms afweten, aux via USB in handschoenkast is morsdood
                                  3. het contact van het stuur met het wegdek is mij iets te vaag (waarschijnlijk door EDE 16')
                                  4. de windruis op autoweg is storend
                                  5. het onderhoud van het standaardkleur Alpinweis III valt erg tegen (wie als eerste bestelde in januari had nog weinig kleurkeuze)
                                  .
                                  En verder:
                                  • + scherm met split screen is zéér handig,
                                  • + sportstuur ligt erg lekker in de hand,
                                  • - Eco Pro-modus is zéér dominant (bv. impact op airco) en voor vlot stadsverkeer eerder onveilig - vind ik, in stad rij ik steeds 'op z'n minst' comfort-modus
                                  • + optionele HiFi-luidsprekers geven goe gas,
                                  • - hemelbekleding in Anthrazit is vooraan met klever “bevlekt” en da’s zonde zonde zonde,
                                  • - stoppen motor is ambetant met start/stop-systeem (of ik heb het nog steeds niet begrepen hoe het moet),
                                  .
                                  Tot je dienst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
                                    de 330d is ook configureerbaar op de belgische site vanaf nu (inclusief M-pack)
                                    En de ActiveHybrid 3 & xDrive versies van de 320i, 328i en 335i.

Comment

• Vraagje aan F30-rijders: waar is bij jullie de brandblusser geplaatst?

In de E90 was dat onder de bestuurdersstoel en ik dacht bij de F30 onder de passagiersstoel, maar bij mij zit 'ie elders...
                                      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• F30: onder passagierszetel... Zie foto, genomen aan geopende passagiersdeur (het wordt op dit uur al donker ).

brandblus_F30.jpg
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 12/07/2012, 00:25. Reden: correctie fout

Comment

• Is dat dan niet onder de passagiersstoel?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X