Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OEPS correctie: passagierszetel natuurlijk.

Comment

• Niet bij mij... Ze hebben die in de opbergruimte onder de laadvloer van de koffer geïnstalleerd...
      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Misschien afhankelijk van het type zetels?
        Of afhankelijk van da leveringsdatum - ondertussen model wat aangepast?
        In mijn geval: onder passagierszetel.
        Model F30 met afleveringsdatum 20/2, standaard-zetels met opties • zetelverwarming • zetels elektrisch + geheugen • lendensteun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
          Misschien afhankelijk van het type zetels?
          Of afhankelijk van da leveringsdatum - ondertussen model wat aangepast?
          In mijn geval: onder passagierszetel.
          Model F30 met afleveringsdatum 20/2, standaard-zetels met opties • zetelverwarming • zetels elektrisch + geheugen • lendensteun.
          Geen idee... Vind het wel een rare plaats.
          De mijne is geproduceerd op 16/6, standaard-zetels zonder opties.
          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• volgens mij is het de dealer die de brandblusser plaatst en het lijkt erop alsof hij de keuze heeft om die 'ergens' te plaatsen
            2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
            2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
              volgens mij is het de dealer die de brandblusser plaatst en het lijkt erop alsof hij de keuze heeft om die 'ergens' te plaatsen
              Betwijfel het dat de dealer die plaatst... Zou dat niet in Bornem gebeuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                Betwijfel het dat de dealer die plaatst... Zou dat niet in Bornem gebeuren?
                In ieder geval NIET af-fabriek

bij mijn Z4 was de brandblusser verkeerd geplaatst (links/rechts omgewisseld) en daardoor zat mijn passagiersstoel vast als die helemaal achteraan geschoven was.
                de dealer zei me toen 'ik zal eens diegene erbij halen die dat geplaatst heeft zodat dat opgelost kan worden'
                2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

In ieder geval NIET af-fabriek

bij mijn Z4 was de brandblusser verkeerd geplaatst (links/rechts omgewisseld) en daardoor zat mijn passagiersstoel vast als die helemaal achteraan geschoven was.
                  de dealer zei me toen 'ik zal eens diegene erbij halen die dat geplaatst heeft zodat dat opgelost kan worden'
                  Neen, niet af-fabriek (een brandblusser is niet overal verplicht).
                  Maar bv. mijn wagen is op 27 juni in België aangekomen en bij de dealer is 'ie aangekomen op 2 juli.

Iemand een idee waar de wagens in die tussentijd heen gaan? Ik dacht naar Bornem... Staan die niet opgesteld aan de achterkant van het testcentrum?

Comment

Neen, niet af-fabriek (een brandblusser is niet overal verplicht).
                    Maar bv. mijn wagen is op 27 juni in België aangekomen en bij de dealer is 'ie aangekomen op 2 juli.

Iemand een idee waar de wagens in die tussentijd heen gaan? Ik dacht naar Bornem... Staan die niet opgesteld aan de achterkant van het testcentrum?
                    Ik dacht dat die ergens in Genk staan. Daar had mijn dealer het toch altijd over: "van zodra de auto in Genk is...".

Comment

volgens mij is het de dealer die de brandblusser plaatst en het lijkt erop alsof hij de keuze heeft om die 'ergens' te plaatsen
                      Volledig correct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                        Ik dacht dat die ergens in Genk staan. Daar had mijn dealer het toch altijd over: "van zodra de auto in Genk is...".
                        Thx.
                        Je weet niet waar precies?

Comment

• Zie de vrachtwagens regelmatig uit een zijstraat van de Henri Fordlaan komen.
                          Uit de straat waar Nito Europe ligt.
                          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                            Zie de vrachtwagens regelmatig uit een zijstraat van de Henri Fordlaan komen.
                            Uit de straat waar Nito Europe ligt.
                            Bingo!
                            Even gekeken op Google Maps en grote parkeerplaatsen te zien in de Eikelaarstraat... en wie is daar gevestigd?

Comment

Dat is geen led-strip daar onderaan.
                              Ik denk dat hij dit bedoelt
                              Ik heb dit niet, Luxury Line en Exclusive pack. Is er iemand die dit wel heeft bij een line met daarin lichtpakket verwerkt?

Bij mij zit de brandblusser onder het handschoenkastje gemonteerd trouwens (Jorssen).
                              2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

Bingo!
                                Even gekeken op Google Maps en grote parkeerplaatsen te zien in de Eikelaarstraat... en wie is daar gevestigd?
                                http://www.walon.com/
                                De brandblusser wordt altijd bij je dealer geinstalleerd waar de afleverings controle gebeurt. De wagens komen van Genk rechtstreeks naar de dealers, niet eerst langs Bornem

Bij de F30 wordt een nieuw ovaal type brandblusser gebruikt welke wordt bevestigd onder de passagiersstoel, altijd. Maakt niet uit of je al dan niet over sportstoelen beschikt.

Ik weet dat de leverancier van de brandblusser niet kon volgen, daarom vermoed ik dat jij over een rond type(Zoals bij de E90 en alle andere modellen) brandblusser beschikt, en jouw dealer dan heeft besloten de brandblusser elders te plaatsen omdat ook de ophangingbeugel anders is bij de nieuwe Ga gewoon terug, je hebt volgens mij recht op die nieuwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk Berichten
                                  Ik weet dat de leverancier van de brandblusser niet kon volgen, daarom vermoed ik dat jij over een rond type(Zoals bij de E90 en alle andere modellen) brandblusser beschikt, en jouw dealer dan heeft besloten de brandblusser elders te plaatsen omdat ook de ophangingbeugel anders is bij de nieuwe Ga gewoon terug, je hebt volgens mij recht op die nieuwe.
                                  En wat is het verschil tussen die twee types?
                                  Maakt het een verschil?

Comment

• Ja, als je de ronde met die grijze ijzeren beugel bevestigd onder de passagiersstoel (is er niet op voor zien, op die steun) rammelt dat..

Die ovale heeft een hele degelijke plastieken houder meegeleverd, rammelt niet. En dan komt de blussser ook zeker niet tegen je benen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                      Ik heb dit niet, Luxury Line en Exclusive pack. Is er iemand die dit wel heeft bij een line met daarin lichtpakket verwerkt?
                                      Heb even gekeken en zie een strip zitten, maar nog niet zien branden want nog niet in het donker gereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten

Bij mij zit de brandblusser onder het handschoenkastje gemonteerd trouwens (Jorssen).
                                        Ja ik heb het bij een luxury line + lichtpakket. Standaard staat het wel ingesteld op wit licht (valt haast niet op). Via idrive veranderen naar Rood

Comment

• Is dat bij Instellingen > Licht > Binnenverlichting? Daar heb ik Ambiance op Luxury staan. Als ik dat verander naar Classic: geen enkel effect. :-(

Edit: is die instelling, maar het is echt wel heel zwak licht inderdaad. :-) Overdag moet je zelfs geen moeite doen om het te proberen zien, het licht is veel zwakker dan dat van de ledjes in de b-stijlen. Enkel in de pikkedonker zie je het, maar het is wel nice. :-)
                                          Classic is rood, Luxury is wit.
                                          Last edited by Seth; 17/07/2012, 02:15.
                                          2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

Working...
                                          X