Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    2nd
    Ook al een paar irl gezien, zelfs met xenon, die neus blijft niet mooi. Is allemaal te "fijn".
    Het oogt mooier op foto dan het eigenlijk is.
    Ik moet me hier ook bij aansluiten. De neus is 'spits' en dat is echt wennen. Vandaar dat een M-sportpakket voor mij een must is, want dan is de spoiler onder de bumper wat groter, waardoor de neus wat 'zwaarder' oogt.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
      Heb alle nodige opties genomen (navi prof., xenon, sportsline,..)
      Het verwarmd stuurwiel is om het budget op te maken (161€)
      Zou dit zeer fijn vinden in de winter maar twijfel omdat ik eens ergens gelezen had dat het stuur daardoor 'raar' aanvoelt...iemand ervaring mee?
      Zetelverwarming!
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ik vind ook de neus irl wat tegenvallen, de achterzijde is wel knap, heel 5-achtig.
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Heeft er iemand ervaring met de standaard airco van de F30..? Doet het voldoende zijn werk of is het echt aangeraden om voor de upgrade te gaan..?

Comment

• Pijnlijk amateurisme: test van Groenlicht http://youtu.be/MGghswWOP10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
              Active steering heeft nochtans een bijzonder slechte reputatie.
              Ik heb zo'n "Active steering". Geen vreemd stuurgedrag, wel mis ik wat contact met het wegdek. Heeft/geeft iets vaags...

Comment

• Ik vind de voorkant ook véél te braaf (en lelijk)...

Comment

• Op die foto oogt de neus inderdaad niet schitterend maar voor mij ligt dat ook aan de kleur; ik zou een 3 nooit in dat zilver nemen. Op zich heel mooie wagen, de nieuwe 3, maar aan die hele spitse, duikende neus ben ik ook (nog) niet gewend; zeker niet als je de nieuwe 3 in zij-aanzicht ziet...
                  BMW F10 535d
                  Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Op die foto staat wel zo ongeveer de kaalste 3reeks die ik al gezien heb.
                    Een NO-option voertuig 'zegt' nooit wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                      Op die foto staat wel zo ongeveer de kaalste 3reeks die ik al gezien heb.
                      Ah, je ziet dus het interieur en de optielijst vanop die foto.

Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                      Een NO-option voertuig 'zegt' nooit wat.
                      Een standaarduitvoering zegt meer over het merk/model dan een full option.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FuNkTrAxXz Bekijk Berichten
                        Heeft er iemand ervaring met de standaard airco van de F30..? Doet het voldoende zijn werk of is het echt aangeraden om voor de upgrade te gaan..?
                        Standaard airco is ruimschotts voldoende. Wel geen display itt de bizone airco ... Maar voor dat prijsverschil zou ik in iets anders investeren.
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Het ging hier bij mijn weten over de buitenkant. En dan zie ik vooral dat deze geen 'line' heeft,een 'saaie' kleur, geen xenons en 16 duimers (denk ik).
                          Laat mij gerust weten welke 4deurs sedan er zonder opties fantastisch uitziet.

Comment

Het ging hier bij mijn weten over de buitenkant. En dan zie ik vooral dat deze geen 'line' heeft,een 'saaie' kleur, geen xenons en 16 duimers (denk ik).
                            Weinig. Mijn menig is dat het front van de huidige 3 "iets" mist in welke versie dan ook. De vorige 3 had daar geen last van.

Comment

Op die foto staat wel zo ongeveer de kaalste 3reeks die ik al gezien heb.
                              Er hangt toch een kleerhanger achter de bestuurdersstoel?
                              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                Xenons zijn inderdaad een soort status-symbol geworden...
                                het is niet zozeer dat je ermee beter ziet (daarvoor moet je ook vaak 's nachts rijden) maar vooral een kwestie van overdag gezien te worden (dus niet met mottige lampen, wel met blitse led's...)
                                Ik vond dit tot voor kort ook, en zou ze nooit genomen hebben. En dan deden ze het licht op de snelwegen uit...

Nu zou ik nooit geen auto zonder meer willen, zeker in de winterperiodes waar ik vaak meer dan 2u per dag op donkere snelwegen rijd. Mijn huidige wagen heeft ze niet, en dat is echt vermoeiend.

BMW is wel heel geslepen dat ze de niet-xenons terug zo lelijk gemaakt hebben. Dat lijkt me trouwens een vaste strategie van BMW en Audi: bij een nieuw model (waar veel vraag is) zorgen dat de niet-xenons een pak minder mooi zijn (zie A4 pre-fl, zie E90 pre-fl), en na de facelift dat verschil wegwerken om concurrentieel te blijven (en het meer 'fashionable' publiek kiest sowieso voor een nieuw model, niet voor een fl).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
                                  Heb alle nodige opties genomen (navi prof., xenon, sportsline,..)
                                  Het verwarmd stuurwiel is om het budget op te maken (161€)
                                  Zou dit zeer fijn vinden in de winter maar twijfel omdat ik eens ergens gelezen had dat het stuur daardoor 'raar' aanvoelt...iemand ervaring mee?
                                  Voor die prijs zou ik eerst kijken naar de 'Instrumentencombi High' (zeer knap, zie eerder in dit topic), of als je dan toch al xenons hebt de 'High Beam Assist' (kan je altijd op grootlicht rijden, wordt automatisch uitgezet wanneer het anderen zou kunnen storen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Ik moet me hier ook bij aansluiten. De neus is 'spits' en dat is echt wennen. Vandaar dat een M-sportpakket voor mij een must is, want dan is de spoiler onder de bumper wat groter, waardoor de neus wat 'zwaarder' oogt.
                                    Ben ook meer en meer voor het M pack aan het vallen, in 'real life' er eentje goed bestudeerd en dan is de neus idd nogal spits. Ik zou ermee kunnen leven, echter heb nu ook een kleur gevonden die ik goed bij M vind passen (Mineral Grau - doet me niets op de niet-M, maar met het M pack bijzonder cool).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                      Ik vind de voorkant ook véél te braaf (en lelijk)...

Denk dat er iets eerder in het topic een foto stond van eentje in dezelfde kleur (Glacier Silber), echter met xenons, modern line (gesatineerde alu nierspijltjes en extra afwerking rond de mistlampen), shadow line en fatsoenlijke velgen. Dat zag er (itt deze) toch wel erg knap uit.

Comment

Jaguar XF
                                        Lexus IS
                                        Alfa 159
                                        ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                          Weinig. Mijn menig is dat het front van de huidige 3 "iets" mist in welke versie dan ook. De vorige 3 had daar geen last van.
                                          Het front van de pre-fl E90/E91 was gewoon spuuglelijk (ook zelden zo een ingrijpende 'facelift' gezien, dat was gewoon plastische chirurgie). Ben al blij dat er deze keer geen fl aan te pas zal komen om hem gewoon mooi te maken (want dat is hij best).

Comment

Working...
                                          X